έχω και δημοτικό λεωφορείο, πάμε μια βόλτα;

ανέβα για μια βόλτα, χωρίς λόγο

” Εμείς, ως δημοτική αρχή, από την πλευρά μας θέλουμε ο κάθε δημότης να αγκαλιάσει αυτήν την προσπάθεια, να κάνει «κτήμα» του το τοπικό λεωφορείο και να το χρησιμοποιήσει ακόμα και για μια απλή μετάβαση «χωρίς λόγο». Ανέβα κι εσύ λοιπόν στην Δημοτική Συγκοινωνία Χαϊδαρίου! “

Τα παραπάνω μας λέει σε δημοσίευμα με τη φωτογραφία του (πάλι!), ο αντιδήμαρχος Οικονομικών. Αλλά στο φλύαρο κείμενο με πολλές αοριστίες αλλά και υποδείξεις προς τους δημότες. Σχετικά με το τι πρέπει να θεωρούν ως “έργο”. Γιατί κατά την αντίληψή του εμείς όλοι και όλες θεωρούμε έργο οτιδήποτε βλέπουμε να έχει αποκλειστεί με περίφραξη (η επικίνδυνη περίφραξη στο Χαϊδάρι) για επιδιόρθωση όπως τα χαντάκια και τις λακκούβες. Γιατί αυτά δεν είναι έργο,η αποκατάσταση της επικινδυνότητας, η απόλαυση ασφαλούς περιβάλλοντος κυκλοφορίας και όδευσης πεζών. Μας προτρέπει , λοιπόν να αγκαλιάσουμε το τοπικό λεωφορείο. Να αρχίσουμε τις βόλτες, αφού έχουμε λύσει όλα τα καθημερινά, όπως προφανώς ο ίδιος. Τα λεωφορεία , τη Συγκοινωνία, όμως πράγματι, μεγάλη ανάγκη έχουν οι δημότες.

Σύμφωνα λοιπόν με την αντίληψή του κ. Αργυρόπουλου και της δημοτική αρχής. Πρέπει να στηρίξουμε λοιπόν έστω και για μια βόλτα, τη Δημοτική Συγκοινωνία. Δηλαδή αυτό που πρέπει να στηριχθεί είναι το πολυδάπανο όραμα του Δημάρχου και των συν αυτώ. Όχι η πραγματική ανάγκη των δημοτών για μετάβαση στην δουλειά τους, η σύνδεση με το Μετρό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Η σύνδεση με το Αττικόν νοσοκομείο. Η σύνδεση της πόλης από Άνω Δάσος και Αφαία με το κεντρικό Χαϊδάρι. Η απεξάρτηση από το ιδιωτικό όχημα, προς όφελος της ποιότητας του αέρα της πόλης μας, της μείωσης της ηχητικής ρύπανσης . Την ενίσχυση της βάδισης, της πεζής κυκλοφορίας.Για μια πόλη που αξίζει να ζεις, να θέλεις να κάνεις όσες πιο πολλές βόλτες μπορείς, γιατί είναι όμορφη και ασφαλής. Αλλά δεν είναι…..

Το άδειο λεωφορείο

Επειδή η 1η γραμμή, από ΑΤΤΙΚΟΝ σε ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, η κυκλοφοριακή γραμμή εν ισχύ, με δύο λεωφορεία παλαιάς τεχνολογίας, είναι σχεδόν πάντα άδεια. Βέβαια γιατί τώρα το επιβατικό κοινό είναι ελάχιστο λόγω covid-19. Αλλά και για τον φόβο εξάπλωσης της νόσου. Γιατί λοιπόν πραγματοποιεί δρομολόγια, συνεχώς;

Γιατί πληρώνουμε δύο οδηγούς συν εργοδοτικές εισφορές, με υπερωρίες κλπ; Το λεωφορείο κυκλοφορεί, σαββατοκύριακο και τις καθημερινές πέραν του 8ώρου.

Για την Δημοτική Συγκοινωνία,την οποία πράγματι έχει ανάγκη η πόλη μας, με τις ανηφόρες και τις κατηφόρες. Με την Λεωφόρο Αθηνών και την Ιερά Οδό να την χωρίζει . Για αυτό αποφασίσθηκε να υπάρχουν 4 λεωφορειακές γραμμές, πήραμε και έγκριση κυκλοφοριακού έργου από ΟΑΣΑ. Γραμμή Αφαία -Αγία Μαρίνα, Γραμμή άνω Δάσος -Αγία Μαρίνα, Γραμμή Δάσος -Κέντρο και η ήδη σε λειτουργία ΑΤΤΙΚΟΝ-ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Μόνο που υπάρχουν γραμμές του ΟΑΣΑ , οι οποίες θα μπορούσαν να υποστηρίξουν με μια καλύτερη σχεδίαση και πυκνότητα δρομολογίων, τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων. Χωρίς να πληρώνουμε από ανταποδοτικά ή από χρηματοδοτήσεις κατ’εξαίρεσιν.

Η Οικονομική Επιτροπή αποφασίζει και δεν δίνει κωδικό

Για όλες τις Γραμμές λοιπόν, σύνολο 4 χρειάζονται 11 οδηγοί. Σύμφωνα με τις μελέτες της Τεχνικής Υπηρεσίας. Οι 5 οδηγοί για τη σύνδεση Άνω Δάσους και από 2 για τις άλλες τρεις γραμμές. Όμως η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής , για την πρόσληψη μεταξύ άλλων 10 ΔΕ ΟΔΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , αναφέρει επακριβώς “Στο πλαίσιο αυτό σύμφωνα με τα ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη τις περιορισμένες δυνατότητες που μας παρέχει η σημερινή δυσμενή οικονομική συγκυρία, κρίνεται αναγκαία η πρόσληψη προσωπικού συνολικά 15 ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας οκτώ (8) μηνών, ως ακολούθως:. ΑΡ. ΑΠ.32 Οικονομικης Επιτροπής 16/22021 “Θέμα: Λήψη απόφασης εκ νέου για την Σύναψη Συμβάσεων Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για την Αντιμετώπιση του Κορονοϊού COVID – 19, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 175του Ν. 4764/2020. – Ακύρωση της αριθ. 25/2021 ΑΟΕ.”*

Όμως σε αυτήν την απόφαση ενώ αναφέρεται η υποχρεωτική δαπάνη των υπαλλήλων για 8 μήνες : 139.034,88 € ,πλέον εργοδοτικής εισφοράς η οποία θα ανέλθει στο ποσό των 36.694,22 € . Αλλά δεν αναφέρονται οι κωδικοί που επιβαρύνονται, δεν υπάρχει Εισήγηση εκ μέρους της Οικονομικής Υπηρεσίας με βεβαίωση από το Λογιστήριο ότι δύναται να εξυπηρετηθεί η συγκεκριμένη δαπάνη. Γιατί ; Γιατί απλά δεν επαρκούν οι υπάρχουσες πιστώσεις. Για αυτό δεσμεύει το Δημοτικό Συμβούλιο με την σχετική Εισήγηση μετά τις προσλήψεις. (και θα βαρύνει τους ανάλογους κατά περίπτωση κωδικούς μισθοδοσίας, του προϋπολογισμού του Δήμου οικον. έτους 2021. Για την κάλυψη της δαπάνης αυτής εισηγούμαστε στην πρώτη αναμόρφωση μετά την πρόσληψη του προσωπικού αυτού να γίνουν οι σχετικές προβλέψεις στους αντίστοιχους Κ.Α. του Προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2021, εισήγηση η οποία σύμφωνα με το άρθρο 175 του Ν. 4764/2020, είναι δεσμευτική για το Δημοτικό Συμβούλιο).

Για να μην πούμε για ” από 18-01-2021 και 20-01-2021 έγγραφα της Διεύθυνσης Προστασίας και Ελέγχου Περιβάλλοντος για την ανάγκη πρόσληψης προσωπικού ” Δηλαδή ζητά ο γυμναστής, ο Προϊστάμενος ο οποίος τοποθετήθηκε στην υπηρεσία Αποκομιδής Απορριμάτων και δημιουργήθηκε και φωτογραφική θέση στον ΟΕΥ, για τα μάτια του μόνον. Ζητά οδηγούς, πλέον των ήδη 23 Οδηγών τους οποίους πληρώνουμε από τα ανταποδοτικά μας τέλη. Συμπέρασμα ; θέλουν οδηγούς για τη Δημοτική Συγκοινωνία, τη δωρεάν Συγκοινωνία, μάλιστα. Αυτά να τα βλέπεις εσύ κε Σελέκο, που είχες αποφασίσει την τοποθέτηση υπαλλήλων, κρίσεις Προϊσταμένων, από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, όταν ανέλαβες το δήμο το 2014, αλλά μετά τα ξέχασες όλα .Αλλά τώρα δεν μιλάς γιατί τα ίδια έκανες κι εσύ. Είπαμε κόρακας, κοράκου μάτι..

Τι ξέρουν λοιπόν, οι αιρετοί και υπάλληλοι στο δήμο; Ξέρουν ότι κάθε μήνα στέλνουν καταστάσεις οικονομικές στο Υπουργείο Εσωτερικών και υποβάλλουν αιτήματα χρηματοδότησης με δικαιολογία τις έκτακτες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω covid-19. Και το Υπουργείο συναινεί. Ας μην μας λες λοιπόν κε Αντιδήμαρχε, στην ίδια απόφαση για “ τη σημερινή δυσμενή οικονομική συγκυρία”. Γιατί αυτή ακριβώς η συγκυρία σας δίνει τη δυνατότητα να προσλάβετε Οδηγούς για την Δημοτική Συγκοινωνία με χρηματοδότηση εξασφαλισμένη , είτε από ανταποδοτικά, είτε από το Υπουργείο Εσωτερικών. Αλλά πάντα με την εξασφαλισμένη σιωπή των υπαλλήλων.

Και οι Παιδικές Χαρές με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση;εκεί δεν υπάρχει βιασύνη καμιά

Σε προηγούμενη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, εισήχθη το θέμα “Έγκριση Πρακτικού αξιολόγησης δικαιολογητικών κατακύρωσης οριστικού Αναδόχου του Ανοικτού (Ηλεκτρονικού) Διαγωνισμού με τίτλο «Προμήθεια και Εγκατάσταση Οργάνων και Αστικού Εξοπλισμού Παιδικών Χαρών». Στις 9/ Φεβρουαρίου 2021 , εισήχθη ως κατεπείγον θέμα. Αλλά ακόμα να δημοσιευθεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Ποιός να διαμαρτυρηθεί στο δημοτικό συμβούλιο για την καθυστέρηση; Τόσα χρόνια περιμένουμε τις Παιδικές Χαρές, δεν χάλασε ο κόσμος , βρε αδελφέ. Θα πάνε τα παιδιά στο Γυμνάσιο, τα μικρότερα κλειδωμένα μέσα στις οθόνες. Αρκεί το νταμάρι να φωταγωγηθεί, με τα λεφτά μας από τα ανταποδοτικά κι αυτό, να χρεωθεί. Γιατί βιάστηκαν να δημοσιεύσουν την απόφαση; να προλάβουν τον Άγιο Βαλεντίνο, για φωτογραφίες και φρου-φρου πρώτοι. ** . Στην ίδια συνεδρίαση Φωταγώγηση της Καρδιάς (νταμάρι ) και Παιδικές Χαρές σημειωσατε 1-0.

Οι παιδικές χαρές για τις οποίες υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Περιφέρεια (859.600 ευρώ), από το 2017 . Και τελικά κατακυρώθηκε στην ανάδοχο εταιρεία, (779.000 ευρώ), περιμένουμε ακόμη σήμερα τη δημοσίευση, 22/2/2021***Και υπόψιν , οι Παιδικές Χαρές ανήκουν στη Διεύθυνση Ελέγχου και Προστασίας Περιβάλλοντος. Δηλαδή εκεί που αποφασίζουν πρώτα για οδηγούς αλλά όχι για συντήρηση και επισκευή για Παιδικές Χαρές.

Με γειά και το λεωφορείο Ένα (1) Midi 8,6μ. τύπουSolaris URBINO8.6μεαριθμόκυκλοφορίαςΥΝΝ 9715, Αρ.Πλαισίου:SUU2410839B007243, ημερομηνία 1ης αδείας:24/04/2009.Να σε δω πως θα το συντηρήσεις Δήμε..****

Ναι Δήμαρχε και Αντιδήμαρχε, τα πάντα γίνονται αντιληπτά στη σημερινή εποχή

Μας λέει ο Αντιδήμαρχος στη δημοσίευση του “Αν συνδυάσουμε και το γεγονός ότι τις τελευταίες δεκαετίες ζούμε στην κοινωνία της εικόνας και εσχάτως τα τελευταία χρόνια, στην κοινωνία των social media τότε αυτό γίνεται περισσότερο αντιληπτό.”

Επειδή λοιπόν, ζούμε στην εποχή των social media, τα οποία βρίθουν δημοσιευμάτων και εικόνων, από μια πόλη σε παρακμή. Επικίνδυνη και σε υποβάθμιση. Και από άλλες πόλεις, όμορες, πολύ κοντά μας. Με παιδικές χαρές και ασφάλεια και έργα προς όφελος των δημοτών. Και τις επισκεπτόμαστε, βλέπουμε από κοντά τη διαφορά.

Επειδή έργα είναι και τα ορύγματα για δημιουργία ραμπών ΑμεΑ και η οδοσήμανση και η ασφαλτόστρωση και η σχεδίαση διαβάσεων και η απομάκρυνση εμποδίων από στενά πεζοδρόμια. Γιατί αυτά τα έργα προηγήθηκαν στις ασφαλείς πόλεις, πριν τη δημοτική συγκοινωνία.

Επειδή με τα καθρεπτάκια και τις ωραίες φωτό το μόνο που καταφέρνετε είναι να εξαγριώνετε ακόμα περισσότερο τους δημότες. Και να αποδεικνύετε εν τοις πράγμασι πως κάνετε ότι και οι προηγούμενοι.

Υπάλληλοι στα μέτρα σας. ‘Εργα και προσλήψεις για τα μάτια σας και τους πελάτες σας, μόνον. Ματαιοδοξία και στρουθοκαμιλισμός. Με τα λεφτά των δημοτών όλα αυτά. Πληρώνουμε όλοι, για να κάνετε εσείς πραγματικότητα τη ματαιοδοξία σας.

*https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9C%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%973-%CE%A1%CE%A43?inline=true

** https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9755%CE%A9%CE%973-1%CE%A7%CE%95?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%95%CE%A50%CE%A9%CE%973-%CE%9D%CE%A6%CE%A8?inline=true

****https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A931%CE%A7%CE%A9%CE%973-%CE%93%CE%98%CE%A6?inline=true