μόνο για την πόρτα του δικού τους παιδιού ..ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΞΑΝΑ

Στις 26 Μαΐου ζητούμε την ψήφο των Χαϊδαριωτών για να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να εξασφαλίσουμε καταρχήν τα αυτονόητα” απόσπασμα από την συνέντευξη του κ.Καρατζαφέρη στο ΧΑΙΔΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ -ΠΡΟ ΕΚΛΟΓΩΝ-2019

ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, κε Καρατζαφέρη;

Μας έλεγες ότι θα εξασφαλίσεις τα αυτονόητα. Δεν είχαμε καταλάβει όμως τα κουτορνίθια εμείς οι πολλοί, ότι εννοούσες ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΑ ΞΑΝΑ. Ρουσφέτι το ρουσφέτι, τον μόνο καϋμό των αυτοδιοικητικών στο Χαϊδάρι, μετράνε και ΓΕΛΆΝΕ οι πρώην διοικήσεις Μαραβέλια, Σελέκου και τώρα τα νέα μέλη του club ΧΑΙΔΑΡΙ ΞΑΝΑ. “ΠΟΣΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΈΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ; ΠΌΣΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΛΟΣ;”

ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ, τώρα θυμήθηκε τους πεζούς

Με δικαιολογία λοιπόν “την καθημερινή παρεμπόδιση της κυκλοφορίας των πεζών στο σημείο αυτό, η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση δύο μεταλλικών εμποδίων μορφής «Π» επί του πεζοδρομίου και έναντι της εισόδου της πολυκατοικίας επί της…….και με μεταξύ τους απόσταση 1 μ. (όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα), για την εξασφάλιση της ελεύθερης διέλευσης των πεζών

ΑΛΙΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ ΣΕ 2ο και 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ κ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ *****Μαμάδες+ στο δρόμο

Τοποθέτηση μεταλλικών εμποδίων «Π» επί………… Απόφαση 80/31-8-2021 Δημοτικού Συμβουλίου. Σελέκος και Θεοφίλης ψήφισαν ΛΕΥΚΟ. Δεν ξέρω τι είπαν ο αριστερός κος Σελέκος και ο δεξιός κος Θεοφίλης για να δικαιολογήσουν την ουδέτερη ψήφο. Άλλωστε σχεδόν σε όλες τις αποφάσεις είναι σε σύμπνοια. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να διαφωνούν επί της ουσίας, δηλαδή την εφαρμογή της νομοθεσίας για Ατομα με Ειδικές Ανάγκες ή Ατομα με Αναπηρία. Είναι η συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση η οποία εφαρμόζεται σε όλους τους Κοινόχρηστους Χώρους της Ελληνικής Επικράτειας και όσοι και όσες με διαβάζετε πλέον το ξέρετε. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, δημιουργεί προσβάσιμες αλυσίδες για όλους και όλες. Βάσει λοιπόν της Υ.Α. ΦΕΚ 2621/Β/31-12-2009, «Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους πόλεων και οικισμών, που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών, επιβάλλεται ελεύθερη όδευση πεζών, που χρησιμοποιείται για τη συνεχή, ασφαλή και ανεμπόδιστη κυκλοφορία κάθε κατηγορίας χρηστών, με απαραίτητο ελάχιστο πλάτος 1,50μ»

Βέβαια δεν είναι 1,50 μ. τοσυγκεκριμένο πεζοδρόμιο, φαίνεται από τις πλάκες που είναι τώρα- τρεις σειρές των 40 Χ 40 =120 εκ. πλάτος συν το κράσπεδο. Ή οι τέσσερεις ψηφιδωτες πλάκες των 33 εκ.= 132 εκαστοστά συν το κράσπεδο. Απλά μαθηματικά δημοτικού κε Καρατζαφέρη.

Παιδικοί κ Βρεφονηπιακοί Σταθμοί-Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια και Λύκεια, είναι ασφαλή τα πεζοδρόμια και οι δρόμοι για τα παιδιά; Πόσα χρήματα διαθέσατε για να γίνουν έργα ασφαλούς πρόσβασης;

Βαγγέλη-Δήμαρχε, Βασίλη-Αντιδήμαρχε Τεχνικής Υπηρεσίας, Φώτη-Πρόεδρε Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, Κωνσταντίνα -Εντεταλμένε Σύμβουλε Παιδικών Σταθμών (Καθ ύλην και Τόπο Αρμόδιοι Αιρετοί) , Γιώργο Αντιδήμαρχε Οικονομικών. Τι κάνατε για να είναι ασφαλή τα παιδιά στο δρόμο για το σχολειό; ….

Γιατί λοιπόν μέσα στα δύο χρόνια που ήδη συμπληρώσατε ως ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ. Γιατί δεν είδαμε μια απόφαση σας, για προστασία των διαδρομών των μαθητών γύρω από τα σχολεία; Που είναι οι επεμβάσεις σας και οι ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ , σύμφωνα με την νομοθεσία για τα παιδιά στο δρόμο για το σχολειό; Ή μήπως είναι όλα καλώς καμωμένα και δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα εσείς;. Έχουν όλα τα σχολεία προστατευτικά στις εισόδους-εξόδους ; Είναι όλα τα πεζοδρόμια γύρω απο τα σχολεία χωρίς εμπόδια; με αντιολισθηρή επιφάνεια; με επαρκές πλάτος όδευσης ; έχουν όλοι οι δρόμοι διαγραμμίσεις για ασφαλή διάσχιση του δρόμου; όπου υπάρχουν διαγραμμίσεις είναι ελεύθερες από εμπόδια (παράνομη στάθμευση και κάδους ή εσοχές); Είναι η Σήμανση ευκρινής όπως ορίζουν οι Τεχνικές Οδηγίες του Υπουργείου και είναι τοποθετημένη σε 2,20 ελάχιστο ύψος όδευσης Πεζών; Είναι κλαδεμένα τα δένδρα; Ο Κανονισμός παραχώρησης κοινοχρήστων χώρων που ψηφίσατε τόσο πρόθυμα σχεδόν όλοι. Αυτό λέει, 2,20 ύψος όδευσης και 1,50 μέτρο πλάτος όδευσης σε όλα τα πεζοδρόμια, ελεύθερο από εμπόδια. Είναι όλες οι περιφράξεις σχολείων ασφαλείς; και τόσα άλλα μέσα κι έξω από τα σχολεία.

ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ -ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ ΣΤΟ 6ο ΚΑΙ 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ******

Γ2. ‘’ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ υπ. αριθμ. ΔΜΕΟ/Ο/3050/13 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 2302Β’/16-9-2013) περί ‘’Έγκρισης Τεχνικών Οδηγιών κυκλοφοριακών παρεμβάσεων στο αστικό περιβάλλον για την εφαρμογή τους σε περιοχές
σχολικών συγκροτημάτων και περιοχές με αυξημένη κίνηση στα πλαίσια βελτίωσης της οδικής ασφάλειας’’

Σύμφωνα με την σχετική Υπουργική Απόφαση και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο Γ2. ‘’ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ’’ / Γ2.1 ‘’Παρεμβάσεις στο πεζοδρόμιο για την κίνηση των μαθητών επί αυτού μέχρι τη διασταύρωση των οδών’’, προβλέπεται: ‘’Πρόσθετο μέτρο προστασίας αποτελεί η τοποθέτηση μεταλλικών εμποδίων κατά μήκος του διαπλατυσμένου ή μη πεζοδρομίου που παρεμποδίζουν τα μικρά παιδιά να περνούν ακόμη και από κάτω. Εφόσον το πλάτος του πεζοδρομίου επαρκεί, μπορεί αντί των μεταλλικών εμποδίων να τοποθετούνται καθιστικά. Ειδικότερα, στα σημεία εισόδου – εξόδου της σχολικής μονάδας, όπου πραγματοποιείται η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου, τα εμπόδια και τα καθιστικά τοποθετούνται χωρίς να υπάρχει μεταξύ τους απόσταση. Κατά μήκος των πεζοδρομίων πρέπει να τοποθετούνται εμπόδια ή ζαρντινιέρες, προκειμένου οι πεζοί να καθοδηγούνται στις προκαθορισμένες διαβάσεις τύπου ZEBRA κλπ’’.

To 2019 o κoς Καρατζαφέρης εστίαζε σε προσβάσιμα πεζοδρόμια

” “Πού εστιάζετε;

Στις 26 Μαΐου ζητούμε την ψήφο των Χαϊδαριωτών για να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να εξασφαλίσουμε καταρχήν τα αυτονόητα. Να είναι το Χαϊδάρι καθαρό, να έχει κοινόχρηστους χώρους πρασίνου, δημοτική συγκοινωνία, να είναι προσβάσιμο στα πεζοδρόμια και στις πλατείες του, να μπορούν να παίξουν τα παιδιά μας στην πόλη τους, να προσφέρει αλληλεγγύη στους συνανθρώπους μας και να έχει δομές ανταποδοτικές για τους Δημότες του.

Το 2021 κατόπιν της αριθ. 9231/02-08-2021 εισήγησης της Τεχνικής Υπηρεσίας

Πολύ σωστά ο συμπολίτης ζητά το ΝΟΜΙΜΟΝ. Ο Νόμος επιτάσσει και επιβάλλει. Και ο Δήμος υπακούει. Αλλά γιατί πρέπει ο Πολίτης να απευθύνει ιδιαίτερη και προσωπική αίτηση ; Εδώ είναι η παγίδα και η συνεχής ευνοιοκρατία των αιρετών στο Χαϊδάρι ΞΑΝΑ. Γιατί δεν εκπονήθηκε ένα σχέδιο,μια παρέμβαση συνολικά σε όλη την πόλη. Δυό χρόνια τώρα, αν είχαν ξεκινήσει όταν ανέλαβαν διοίκηση την 1/9/2019, όλο και κάτι θα είχαν καταφέρει,έτσι δεν είναι; Κάνω λάθος; Μήπως όταν πήρατε την κατάσταση στα χέρια σας, όπως λέγατε κάνατε αυτό ακριβώς; Ο,τι περνά από τα χέρια σας ΞΑΝΑ, για να μην αλλάξει τίποτα στο Χαϊδάρι; Για να είναι αποκλεισμένα τα πεζοδρόμια και να κινδυνεύουν τα παιδιά, οι γονείς με καροτσάκια, τα εμποδιζόμενα άτομα,οι ηλικιωμένοι, τα ΑμεΑ. Που είναι οι ράμπες ΑμεΑ που διαφημίζατε κε Καρατζαφέρη; Η μία ράμπα που φτιάξατε στη διασταύρωση με Περραιβού για να διευκολύνετε τα καταστήματα, ενώ απέναντι επί Πλαστήρα, ράμπα ΚΑΜΙΑ. Οι διασταυρώσεις έχουν τέσσερεις γωνίες και είναι απο τα πιο επικίνδυνα σημεία της οδού. Για αυτό υπάρχουν οι ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις, δεν το μάθατε αυτό στα Πολυτεχνεία που φοιτήσατε και μεταπτυχιακά και διδακτορικά; Από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που απαγορεύει την στάθμευση σε διασταυρώσεις σε 10 μέτρα, γιατί είναι Ισόπεδος οδικός κόμβος : Κάθε ισόπεδη συμβολή, διακλάδωση ή διασταύρωση οδών, συμπεριλαμβανομένων και των ελεύθερων χώρων που σχηματίζονται από αυτές. (source ©: www.glavopoulos.gr) Μέχρι τις ειδικές οδηγίες για κατασκευή οδικών οδών από Δήμους. Ή δεν σας είπε κανένας ότι στο Αιγάλεω :

“γ) Οι προεξοχές στις γωνίες των πεζοδρομίων δεν προσμετρούνται στο πλάτος του πεζοδρομίου επειδή κατασκευάστηκαν με σκοπό την διευκόλυνση των πεζών ,που διασχίζουν το δρόμο, και την αποτροπή παρκαρίσματοςστις γωνίες “****

Γιατί το λέει η Κοινή Λογική, γιατί το λέει ο Νόμος και το ΣτΕ.

ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ 11 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ *******

Αλληλεγγύη μόνο για τους ψηφοφόρους τους;

Κατάλαβες κε Καρατζαφέρη γιατί στο Αιγάλεω υπάρχουν πεζοδρόμια; Γιατί δεν τολμά κανένας να βάζει καθρέπτες οδικής κυκλοφορίας σε πεζοδρόμιο και διασταύρωση 40 εκατοστών και να αποκλείει σε κεντρικό δρόμο με διαδρομή λεωφορείου και διαδρομή πεζών μαθητών, την πρόσβαση. Για να κάνει χάρες σε συμμαθητές του. Ενώ στην επόμενη ακριβώς διασταύρωση, απόφαση από τον Ιανουάριο του 2020 αλλά καμία ενέργεια, παρότι υπάρχει απόφαση ενίσχυσης της απαγόρευσης στάθμευσης για προστασία των πεζών.

“Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει καθόλου χώρος για τους πεζούς και όταν παρκάρουν επιπλέον και αυτοκίνητα σε αυτήν την πλευρά της οδού, δημιουργείται πρόβλημα όχι μόνο σε όσους θέλουν να εισέλθουν ή να εξέλθουν από το χώρο στάθμευσης της συγκεκριμένης πολυκατοικίας, αλλά και στους πεζούς που αναγκαστικά θα περπατήσουν στο οδόστρωμα για να διασχίσουν το τμήμα αυτό της οδού Δωδεκανήσου, με επιπρόσθετο κίνδυνο ατυχήματος.” ΑΠΌΦΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ -ΑΚΟΜΑ-

Λεφτά Υπάρχουν κε Αργυρόπουλε- εφαρμόστε τους Κανονισμούς και θα έχετε γεμάτο ταμείο ή μήπως δεν θέλετε για να έχετε δικαιολογία για το ΜΗ ΕΡΓΟ;

Και επειδή δεν μπορούν να αντικρούσουν όσα λέω, θα ψελλίσουν ότι ” Μα δεν έχουμε λεφτά …καρδιά μου” ΨΕΜΑΤΑ ΞΑΝΑ! Ο Δήμος εισέπραξε από τέλη για το hotspot ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ(2019-2020) 682.656,25 ευρώ και ακόμα 127.800 ευρώ (2021 https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/episkeyi_syntirisi_shol_monadon.pdf) αποκλειστικά για επισκευές σχολικών κτιρίων. Χώρια η χρηματοδότηση από ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ για επισκευή αύλειων χώρων που πραγματοποιείται τώρα. Και άλλα έσοδα, θα μπορούσε να έχει ο δήμος από βεβαιώσεις για παραβάσεις του Κανονισμού Καθαριότητας, Κοινοχρήστων χώρων και από παράνομη στάθμευση, αλλά δεν θέλει να ενοχλεί …τους γνωστούς πελάτες…ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΞΑΝΑ!

Και αποθεματικό 2.409.367,91 στον απολογισμό του 2020. Λεφτά Υπάρχουν αλλά όχι για ΕΡΓΑ για το λαό…..

https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%96%CE%97%CE%94%CE%A9%CE%973-%CE%95%CE%9B%CE%9C?inline=true

Δεν έχουν ιδέα για τι πράγμα μιλάω (για την ισότητα των πολιτών και το δικαίωμα στην προσωπικότητα)

Γιατί έτσι γίνονται τα πράγματα στο Χαϊδάρι. Αφού δεν υπάρχει Νομική Υπηρεσία και ούτε καν Συνήγορος του Δημότη και της Επιχείρησης, ώστε να κατευθύνει και να ενημερώνει για το Νόμιμον και Υποχρεωτικό. Μια βάση ώστε να απευθύνεται ο δημότης, όχι Γραφειο δημότη που να υπάγεται στο Δήμαρχο, όπως τώρα. Έτσι μοιραία κάθε υπηρεσιακός, Διευθυντής, Προϊστάμενος, υπάλληλος, κάνει οτιδήποτε για να έχει μια ωραία και ήσυχη καθημερινότητα. Ο Δήμαρχος στο Χαϊδάρι είναι κλεισμένος στο Γραφείο, οι Αντιδήμαρχοι συνομιλούν με τους ψηφοφόρους τους μόνο. Ο καθένας τα προσωπικά συμφέροντά του. Και η πόλη στον κατήφορο. Κανένα έργο υποδομής. Αλλά και η Αστυνομία να μην έρχεται γιατί δεν πρέπει να υπάρχει επίσημη μαρτυρία. ‘Ολα εν κρυπτώ και παραβύστω.

*https://xaidarisimera.gr/vasilis-karatzaferis-anamorfonoyme-to-chaidari-stis-dyskoles-oikonomikes-synthikes-vriskoyme-lyseis/

**https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%95%CE%A4%CE%A0%CE%A9%CE%973-%CE%A8%CE%A9%CE%9C?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9A%CE%A7%CE%A8%CE%A9%CE%973-%CE%948%CE%9F?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9A%CE%A7%CE%A8%CE%A9%CE%973-%CE%948%CE%9F?inline=true

**** https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%A97%CE%A96%CE%9D-5%CE%A87?inline=true

***** https://mamastodromo.blogspot.com/2019/10/blog-post_30.html

******https://www.infokids.gr/oi-mamades-sto-dromo-xromatizoun-tis-d/

*******https://elizabethboura.gr/to-11o-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-x%CE%B1%CF%8A%CE%B4

ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος365.100
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος35.585,00
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος                     36.960,00 €
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος                     32.793,75 €
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος33.192,50
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος33.330,00
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος34.966,25
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος                     36.396,25 €
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος                     37.070,00 €
ΧαϊδαρίουΕνιαίο Τέλος                     37.262,50 €

Η φωτο του άρθρου από δημοσίευση του ΑΟΑΧ …