για την Πλατεία Ηρώων, για το Κέντρο της Πόλης μας

Πράσινο, για τα μάτια του μόνο

Μπροστά στο σπίτι του μπαμπά του για την ακρίβεια . Ο λόγος για το παρτέρι. Ανάμεσα στις οδούς Κανάρη-Κριεζώτου-Μετσόβου.

Λοιπόν, δεν θα το πιστέψετε! Ή μάλλον ναι, θα το πιστέψετε. Γιατί είμαστε στο Χαϊδάρι. Υπάρχει ένα παρτέρι με γκαζόν και όμορφα κλαδεμένα λουλούδια.Και τσιμεντένια παγκάκια. Που είναι αυτό; Στη μοναδική γειτονιά, η οποία έχει ορισθεί στις χρήσεις Γης ως ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ. Στο πατρικό του νυν δημάρχου μας. Πίσω από την Πλατεία Ηρώων, μέχρι την οδό Κανάρη.

Και ενώ το επόμενο παρτέρι, πάνω από τη Κανάρη είναι μόνο χώμα και σκουπίδια. Και η πλατεία Ηρώων περιμένει, ένα θαύμα.

Πλατεία Ηρώων, για ήρωες με παντούφλες

Και ενώ η Πλατεία Ηρώων, με το άγαλμα του Αγνώστου Στρατιώτη. Είναι εγκαταλελειμμένη για χρόνια. Και μόλις πρόσφατα βλέπουμε φρέσκο χώμα να έχει προστεθεί στα παρτέρια. Παρτέρια που έχουν ενισχυθεί με ξύλινα χωρίσματα για να συγκρατούν το χώμα. Δηλαδή θα σαπίσουν με τα πρώτα ποτίσματα. Ο ‘Αγνωστος Στρατιώτης βλέπει κάθε μέρα την απαξίωση και την υποβάθμιση, Σπασμένα μάρμαρα, πλάκες, άβαφτα παγκάκια. Ηλεκτροφωτισμός; Που είναι οι κηποτεχνικές εφαρμογές, που είναι οι βιοκληματικές αναπλάσεις; Μόνο για την Ηρώων Πολυτεχνείου υπάρχουν μελέτες και χρήματα;

Και ενώ κατά μήκος του πεζόδρομου ΚαραΙσκάκη, μόνο βάσεις από τέντες βλέπουμε, χώμα και σταθμευμένα δίκυκλα. Στα δένδρα πάλι βλέπουμε καλώδια της ΔΕΗ και φωτιστικά.

Μία διάβαση δεν έχει σχεδιασθεί. Η οποία είναι αίτημα του 7ου Γυμνασίου, από το 2017. Γιατί δεν έχουμε οριζόντιες διαγραμμίσεις στον κεντρικότερο δρόμο;

Γιατί η Τεχνική μας Υπηρεσία δεν θέλει. Και απόδειξη είναι ότι ενώ αποφασίσθηκε η διαγράμμιση **ουδέποτε δημιουργήθηκε. Γιατί το συνεργείο της Αυτεπιστασίας ανήκει στη Τεχνική Υπηρεσία. Απλά πράγματα, εργασίες της αυτεπιστασίας οι οποίες ορίζονται από την Τεχνική Υπηρεσία,

Παιδική χαρά, μακριά του, για την ησυχία του

Α και επειδή υπάρχουν τα πολεοδομικά σχέδια σε κοινή θέαση. Δεν είναι εκεί παρτέρι-κοινόχρηστος χώρος . Στο ΟΤ πριν την οδό Κανάρη είναι απλά πρασιά. Μετά την οδό Κανάρη προς Πόντου και στο 7ο Γυμνάσιο , είναι χώρος πρασίνου και κρατηθείτε!! ναι! ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ. Άλλη μια Παιδική Χαρά ξεχασμένη όπως και στη Πλαταιών -είσοδος της πόλης από ΜΕΤΡΟ- κλπ.

Για την αφεθείσα λοιπόν, πρασιά -προκήπιο σε κοινή χρήση, όλοι πληρώνουμε για τη φροντίδα του Πρασίνου της. Και καλά κάνουμε και μακάρι να υπήρχαν παντού παρόμοιο παρτέρι. Αλλά γιατί μόνο εκεί;

Γιατί στη Λεωφόρο Αθηνών αφήνεις Δήμε, τις πρασιές να είναι παράνομοι χώροι στάθμευσης και κατάληψης επαγγελματικής δραστηριότητας; Στον πεζόδρομο Καραϊσκάκη γιατί έχεις βαπτίσει την ρυμοτομική γραμμή, πρασιά; Παντού τα ίδια κάνεις, εξυπηρέτηση φίλων, γνωστών και τραμπούκων. Είσαι μόνιμα σε εκβιασμό και η πόλη σε εκτροχιασμό.

Πεζόδρομος, μόνο για τα γειτονάκια του

Πίσω από την πλατεία Ηρώων, πάλι στο ίδιο σημείο. Στην οδό Μετσόβου, τοποθετήθηκαν πινακίδες οι οποίες απαγορεύουν την είσοδο σε οχήματα. Από τις 18.00 έως τις 24.00Ω καθημερινά.

Είναι πολύ σημαντικό εδώ να πούμε ότι η τεχνική αστυνόμευση, δηλαδή η χωροθέτηση πινακίδων είναι αποτέλεσμα μελέτης. Είναι υποχρέωση της Τεχνικής Υπηρεσίας να υποβάλλει σχετική μελέτη στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής. Να εγκριθεί και από Δημοτικό Συμβούλιο και μετά από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Μετά τοποθετούνται πινακίδες, σύμφωνα με οδηγίες ΔΜΕΟ , όχι όπου φανεί και ταιριάζει στον υπάλληλο της αυτεπιστασίας. Αλλά με μελέτη εφαρμογής, σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα και οδηγίες.

Ξέρω τι λέτε, ποιός θα τα κάνει αυτά, ολόκληρη φασαρία κλπ. Ναι έτσι είναι αν θέλεις να κάνεις δουλειά σωστή. ‘Αρτια εργασία είναι . Και τήρηση νόμιμης διαδικασίας. Γιατί η Τεχνική Υπηρεσία, πρέπει να διαθέτει Αρχιτέκτονες, Πολιτικούς Μηχανικούς και συναφείς ειδικότητες Μηχανικών. Με Μηχανολόγους και Ηλεκτρολόγους , κάνουν μπαλώματα οι Δήμαρχοι και Αντιδήμαρχοι.

Παράβαση καθήκοντος κυρίες και κύριοι

Υπήρχε μια απόφαση, στην οποία έχω αναφερθεί συγκεκριμένα * Για τοποθέτηση των απαγορευτικών πινακίδων στην είσοδο της πλατείας . Όχι σε τμήμα του δρόμου πίσω από την πλατεία, το οποίο αποκλείει την πρόσβαση ΜΟΝΟ στο σημείο που αρχίζουν τα καταστήματα εστίασης. Και είχε ισχύ μέχρι 31-12-2020. Δηλαδή, έπρεπε να ληφθεί εκ νέου απόφαση , για τυχόν παράταση, εντός του 2021.

Εσκεμμένα και κατά συρροήν οι Νόμοι και οι νόμιμες διαδικασίες, δεν τηρούνται. Κι έτσι καθιερώθηκε η αντίληψη της εξυπηρέτησης, της προσωπικής συναλλαγής, της πόλης που συνεχώς υποβαθμίζεται. Της απελπισίας και της αέναης ακινησίας.

Οι κανόνες πρέπει πρώτα να έχουν νομιμοποίηση. Να τηρούν την αρχή της νομιμότητας . Αλλά να εξυπηρετούν και την ασφάλεια των δημοτών, προς χάριν των οποίων και εγκρίνονται.

Να γίνουν πεζόδρομοι, να γίνουν δρόμοι ήπιοι κυκλοφορίας, να ισχύσει το όριο των 30 χλμ. Να γίνουν διαγραμμίσεις σε γωνίες και στάσεις και εισόδους σχολείων για απαγόρευση στάθμευσης. Να εκπονηθούν τεχνικές μελέτες για όλα όσα έχει υποχρέωση ο Δήμος να τηρεί.Να εφαρμοσθούν οι Κανονισμοί.

Να τηρηθεί επιτέλους ο ΚΟΚ…Να αναπνεύσουμε ..Είμαστε Άνθρωποι, Πολίτες .Μας πατάτε στο λαιμό για χρόνια. Ήρθε η ώρα να απαντήσουμε.

Τεχνική Υπηρεσία το ΟΤ 52 είναι το οικοδομικό τετράγωνο της πλατείας Ηρώων..ούτε αυτό δεν ξέρεις …μηχανικοί τρεις και χάθηκε η πατρίς (για να παραφράσουμε τον Βίσμαρκ..–(Drei proffesoren Vaterlannd verloren)–)

*https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C6%CE%A1%CE%A9%CE%973-%CE%998%CE%A0?inline=true

**https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%98%CE%A4%CE%A9%CE%973-%CE%952%CE%A9?inline=true

Σχολιάστε

2 + 9 =