Δήμος και καταστηματάρχες μαζί, για μια πόλη, oπου αξίζει να ζεις

0
227

Αποτελέσματα,  αυτά μετράνε

Ηταν κάποτε σ’ ένα χωριό δύο άντρες με το ίδιο όνομα. Τους έλεγαν Χοακίν Γκονζάλες. Ο ένας ήταν ο παπάς της ενορίας και ο άλλος ήταν ταξιτζής. Έτσι το’θελε η μοίρα, να πεθάνουν και οι δύο την ίδια μέρα. Και πάνε στον ουρανό, όπου τους περιμένει ο Άγιος Πέτρος.

“Το όνομά σου;” ρωτάει τον πρώτο ο Άγιος Πέτρος.
“Χοακίν Γκονζάλες.”
“Ο παπάς;”
“Όχι, όχι, ο ταξιτζής.”
Ο Άγιος Πέτρος συμβουλεύεται τις σημειώσεις του και του λέει:
“Ωραία, έχεις κερδίσει τον παράδεισο. Σου ανήκουν αυτοί οι χιτώνες που είναι φτιαγμένοι με χρυσή κλωστή κι αυτή η πλατινένια ράβδος, η στολισμένη με ρουμπίνια. Μπορείς να περάσεις μέσα…”
“Ευχαριστώ, ευχαριστώ…” λέει ο ταξιτζής.
Περνάνε και δυο-τρεις άλλοι, ώσπου έρχεται η σειρά του παπά.
“Το όνομά σου;”
“Χοακίν Γκονζάλες.”
“Ο παπάς…”
“Μάλιστα.”
“Πολύ καλά, τέκνο μου. Έχεις κερδίσει τον παράδεισο. Σου ανήκει αυτός ο λινός χιτώνας κι αυτό το ξύλινο ραβδί, το διακοσμημένο με γρανίτη.”
Λέει ο παπάς:
“Συγγνώμη, δεν είναι ότι κάνω συγκρίσεις, αλλά… πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος. Εγώ είμαι ο Χοακίν Γκονζάλες, ο παπάς!”
“Ναι, τέκνο μου, κέρδισες τον παράδεισο, σου ανήκει ο λινός χιτώνας…”
“Όχι, δεν είναι δυνατόν! Τον γνωρίζω τον άλλο κύριο… Δούλευε ταξιτζής, ζούσε στο χωριό μου και ήταν σκέτη συμφορά! Ανέβαινε στα πεζοδρόμια, τρακάριζε κάθε μέρα, μια φορά έπεσε πάνω σ’ ένα σπίτι, οδηγούσε απαίσια, έριχνε κάτω τα φανάρια, παρέσυρε τα πάντα στο δρόμο του… Κι εγώ πέρασα εβδομήντα πέντε χρόνια από τη ζωή μου κηρύττοντας κάθε Κυριακή στην ενορία μου. Πώς γίνεται να δίνετε σ’ εκείνον τον χιτώνα με τη χρυσή κλωστή και την πλατινένια ράβδο και σ’ εμένα αυτό εδώ; Πρέπει να έχει γίνει λάθος!”

“Όχι, δεν υπάρχει κανένα λάθος” λέει ο Άγιος Πέτρος.

“Απλώς, κι εμείς εδώ στον ουρανό συνηθίσαμε να κάνουμε μια αποτίμηση όπως κάνετε κι εσείς στη γήινη ζωή σας.”
“Πώς; Δεν καταλαβαίνω…”
“Φυσικά… τώρα λειτουργούμε με βάση τα αποτελέσματα… Κοίτα, θα σου εξηγήσω τι έγινε στη δική σου περίπτωση και θα το καταλάβεις αμέσως. Τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια, κάθε φορά που έκανες κήρυγμα, ο κόσμος κοιμόταν, ενώ κάθε φορά που εκείνος οδηγούσε το ταξί, ο κόσμος προσευχόταν. Αποτελέσματα!!! Κατάλαβες τώρα;”
Η αποτίμηση της ζωής με βάση τα αποτελέσματα, είναι μια θέση υπερβολικά ασήμαντη για να την πάρουμε στα σοβαρά.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ 
ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ opera

Δήμος και καταστηματάρχες πρέπει να συνεργασθούν με βάση την εμπιστοσύνη

Με αφορμή την πρόσφατη  ενημέρωση του δήμου:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟ ΕΤΟΣ 2020″

Ο Δήμος Χαϊδαρίου ενημερώνει τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος χωρικής του αρμοδιότητας τα οποία επιθυμούν να λάβουν άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για το έτος 2020, να προβούν άμεσα, το αργότερο έως τις 31 Ιανουαρίου 2020, στην ανωτέρω αίτηση η οποία πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από πρόσφατη εγκεκριμένη κάτοψη προκειμένου να εγκριθεί. Για τα ανωτέρω, έχει σταλεί ειδοποίηση – ενημέρωση από το αρμόδιο Τμήμα Εσόδων μαζί με την ισχύουσα τοπική κανονιστική απόφαση.
Η οποιαδήποτε παρέμβαση στον παραχωρούμενο χώρο θα γίνεται κατόπιν έγκρισης από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, μετά από σχετική αίτησή σας.
Τέλος, ενημερώνουμε πως η μη υποβολή αίτησης για την κατάληψη κοινόχρηστου χώρου στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα συνεπάγεται την αυθαίρετη κατάληψη του κοινόχρηστου χώρου με όλες τις συνέπειες και τις κυρώσεις που απορρέουν από το Νόμο.”

Πρώτα από όλα,  ας ξεκαθαρίσουμε αυτό. Είναι δουλειά του Δήμου, η παραχώρηση προς χρήσιν, των κοινοχρήστων χώρων. Οι κοινόχρηστοι χώροι ανήκουν στο Δήμο. Είτε το πεζοδρόμιο, είτε ο δρόμος, είτε η πλατεία ή ο πεζόδρομος. Όλα είναι πράγματα, ναι πράγματα καλά διαβάσατε και ανήκουν στο Δήμο.Με τη διάταξη 966 ΑΚ, πράγματα εκτός συναλλαγής είναι τα κοινά σε όλους, τα κοινόχρηστα και τα προορισμένα για την εξυπηρέτηση δημόσιων, δημοτικών, κοινοτικών ή θρησκευτικών σκοπών. Συγκεκριμένα στη διάταξη ΑΚ 967 αναφέρεται ότι πράγματα κοινής χρήσης (δηλαδή κοινόχρηστα) είναι ιδίως τα νερά με ελεύθερη και αέναη ροή, οι δρόμοι, οι πλατείες, οι γιαλοί, τα λιμάνια και οι όρμοι, οι όχθες πλεύσιμων ποταμών, οι μεγάλες λίμνες και οι όχθες τους.

Η απόκτηση της ιδιότητας του κοινόχρηστου γίνεται με τους εξής τρόπους: α) από το νόμο, όπως για παράδειγμα η περίπτωση του αιγιαλού ο οποίος από το νόμο ορίζεται ως κοινόχρηστος β) με πράξη της Διοίκησης, όπως στην περίπτωση που με τη συντέλεση του ρυμοτομικού σχεδίου χαρακτηρίζεται μια έκταση ως κοινόχρηστη (λόγου χάρη μια πλατείακ.α) γ) με τη βούληση του ιδιοκτήτη ο οποίος είτε με δικαιοπραξία (διαθήκη, δωρεά υπό τρόπο) είτε με παραίτηση από την κυριότητα αφιερώνει το πράγμα στην κοινή χρήση . Τέλος  με την από αμνημονεύτου χρόνου αρχαιότητα όταν το πράγμα έχει αφεθεί στην κοινή χρήση επί τόσα έτη ώστε η παρούσα γενεά από τη δική της αντίληψη και τις πληροφορίες της προηγούμενης να το θεωρεί ως κοινής χρήσης

Ειδικότερα στην πόλη μας, υπάρχει συγκεκριμένη κανονιστική πράξη (ΑΠΌΦΑΣΗ -30/2016 -ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)*

Είναι η απόφαση που επί δημαρχίας ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ και με Δήμαρχο τον κ. Σελέκο, πέρασε με 23 ψήφους υπέρ και μόνο 2 ψήφοι κατά. Αλλά ποτέ δεν εφαρμόσθηκε.

Στην εισαγωγή της απόφασης που παραθέτω παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε ότι ο Κανονισμός έχει στόχο την ισονομία των δημοτών. Φτιάχτηκε δηλαδή για να εξασφαλίσει ότι η καθεμία και ο καθένας, μπορεί να απολαμβάνει την πόλη. Να επισκέπτεται τα καταστήματα, να πάει στο σχολειό, στο γιατρό, στο μανάβικο, στη λαϊκή, στην υπεραγορά. κλπ.. Να περπατά, να νοιώθει ασφαλής βγαίνοντας από την πόρτα του. Να θέλει να βγει  από το σπίτι του, για να κάνει μια βόλτα στην πόλη. Να χαρεί τον ήλιο, την ασφαλή βάδιση σε οικεία μέρη, να δει γνωστούς και φίλους. Να πει μια καλημέρα βρε αδελφέ!

 

Εδώ βλέπετε τη συνοριακή γραμμή Ολλανδίας – Βελγίου

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΔΗΜΟΥ

Ο κανονισμός αυτός έχει ως στόχο να εξασφαλίσει την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση από τον Χαϊδαριώτικο λαό των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου μας. Να μπορεί κάθε Χαϊδαριώτης και Χαϊδαριώτισσα ανεξαρτήτου ηλικίας να κινείται με άνεση, ασφάλεια στον δήμο του, να ζει μέσα σε ένα ανθρώπινο από όλες τις απόψεις περιβάλλον. Γνωρίζουμε ότι η κρατική νομοθεσία που διέπει τον κανονισμό είναι βαθιά αντιδραστική, βάζει σε προτεραιότητα την εμπορική εκμετάλλευση, το κέρδος από την αξιοποίηση των χώρων και όχι την ίδια τη ζωή των πολιτών, τις συνθήκες διαβίωσης του λαού μας. Κάνουμε όμως την προσπάθεια να διαφυλάξουμε όσο γίνεται κάποιους βασικούς όρους και κανόνες για να μπορεί ο Χαϊδαριώτικος λαός να χαρεί την πόλη του. Είναι πασιφανές επίσης ότι στους παραχωρούμενους κοινόχρηστους χώρους οποιαδήποτε ζητήματα ασφαλείας που προκύπτουν από την χρήση τους δεν καθιστούν υπεύθυνο το Δήμο αλλά αποκλειστικά αυτόν που έχει αποδεχθεί την άδεια παραχώρησης του. Άρθρο 1ο Αντικείμενο του κανονισμού Ο παρών κανονισμός έχει ως αντικείμενο: 1.Την θέσπιση προδιαγραφών και κανόνων για την εύρυθμη λειτουργία και χρήση των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Χαϊδαρίου (πλατειών, πεζοδρομίων, πεζόδρομων και λοιπών κοινόχρηστων χώρων). 2.Την προτεραιότητα στην ασφάλεια, προστασία και άνεση της κίνησης των πεζών, χωρίς εμπόδια σε όλη την επιφάνειά των κοινοχρήστων χώρων καθώς και τη χρήση τους από άτομα με ειδικές ανάγκες.(AMEA).

Μάλλον …… σκόνταψαν σε κάποιο εμπόδιο στο δρόμο για την  εφαρμογή του Κανονισμού

Γιατί δεν  είχε κανένα ενδιαφέρον να εφαρμόσει η προηγούμενη δημοτική αρχή αυτά που η ίδια είχε ψηφίσει; Εύλογη η απορία. Λοιπόν  γιατί έπρεπε να δείξει ότι προχωρά σε έκδοση μιας κανονιστικής πράξης “για τα μάτια του κόσμου” αλλά και τον φόβο των “Ιουδαίων”. Μια κανονιστική πράξη που όσοι ήξεραν τα διαδικαστικά ή είχαν γνωριμίες  στο δήμο , γνώριζαν ότι δεν υπήρχε δυνατότητα εφαρμογής. όχι μόνο γιατί δεν είχαν οριστεί οι αρμόδιοι υπάλληλοι αλλά και γιατί δεν  υπήρξε απόφαση για έλεγχο.  Ο Έλεγχος γίνεται με συγκεκριμένα τοπογραφικά που αποδεικνύουν με μετρήσεις  πραγματικές τον χώρο κατάληψης σύμφωνα με τον Κανονισμό, ξεχωριστός φάκελος για κάθε επιχείρηση με όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα, στο Γραφείο Εσόδων του Δήμου. Και για να διαπιστωθεί η παράβαση πρέπει να συνταχθεί η έκθεση ελέγχου από το Δήμο, να  δοθεί εντολή από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο στο Κλιμάκιο Ελέγχου για αυτοψία.  Πρέπει να αποδειχθεί η παράβαση. Απο ποιόν όμως;  Από τον Δήμαρχο, που καταψήφιζε  τον Φεβρουάριο του  2014, όντας αντιπολίτευση, την απόφαση με  θέμα: «Λήψη μέτρων προστασίας πεζοδρομίων της Λ. Αθηνών» Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου αρ. 32/20-2-2014***

Αναλυτικά στην αιτιολόγηση της συγκεκριμένης απόφασης αναφέρονται”  Για τον λόγο αυτό πολλοί επιχειρηματίες έχουν προχωρήσει στην παράνομη και επικίνδυνη κατασκευή κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών), οι οποίες επεκτείνονται έως την επιφάνεια του οδοστρώματος, για να διευκολύνουν την πρόσβαση των αυτοκινήτων στα πεζοδρόμια. Έτσι, παρατηρείται το φαινόμενο τα πεζοδρόμια να καταλαμβάνονται από παράνομα σταθμευμένα οχήματα και οι πεζοί να αναγκάζονται σε πολλές περιπτώσεις να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα, αυξάνοντας την πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος. Η Λ.Αθηνών έχει πρασιά 8,00μ αρκετή ώστε να σταθμεύουν οχήματα εντός αυτής.
Για τους παραπάνω λόγους και προκειμένου να περιοριστούν αυτά τα φαινόμενα, αποξηλώνοντας τις παράνομες ράμπες και τοποθετώντας εμπόδια ώστε να αποτρέπεται η στάθμευση οχημάτων επί αυτών. Άρα θα πρέπει να σταλούν ειδοποιήσεις στους παρόδιους ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές της Λ.Αθηνών, προκειμένου να προσκομίσουν δικαιολογητικά ότι διαθέτουν νομίμως υφιστάμενες θέσεις στάθμευσης εντός της πρασιάς της ιδιοκτησίας τους. Όσοι από αυτούς δεν διαθέτουν θέσεις, αλλά θέλουν να κάνουν χρήση κοινοχρήστου χώρου – πεζοδρομίου για τις ανάγκες της επιχείρησής τους, θα πρέπει να αιτηθούν για παραχώρηση χώρου και να πληρώνουν και τα αντίστοιχα τέλη που τους αναλογούν”.

άλλη η δουλειά του ναύτη και άλλη του καντηλανάφτη

Την παραπάνω απόφαση μόνο η παράταξη του κ. Σελέκου είχε καταψηφίσει, μόνο η παράταξη που πέντε χρόνια  κοσκίνιζε την πόλη, για να μην ζυμώσει  και απειλούσε υπαλλήλους και δημότες που τολμούσαν να διαμαρτυρηθούν για απλά πράγματα. Πράγματα βασικά για την ποιότητα ζωής όλων μας και υποχρέωση της θεσμική να τα επιλύει και όχι να είναι η ίδια γενεσιουργός αιτία.

Γιατί αυτό ήταν είναι και θα είναι  όσοι αποδεδειγμένα ήταν και είναι σε θέσεις ευθύνης, αλλά ποτέ δεν κατάφεραν να θέσουν ξεκάθαρα και να εξασφαλίσουν,την ισονομία των δημοτών, την ασφάλεια όλων.  Η αποτυχία τους ήταν, είναι και θα είναι  η αδιαφορία για τους δημότες και τις δημότισσες προς όφελος της ευκαιριακά προσωρινής τους συντήρησης σε αξιώματα που δεν τους αξίζουν, μέσω της ευνοιοκρατίας.

Ο Δήμος ας κάνει επιτέλους την αρχή, δεν είναι μόνο οι καταστηματάρχες που πρέπει να οριοθετηθούν.

Πρέπει να εξετασθούν όλες οι περιπτώσεις , όπως στα σχολεία, παιδικούς σταθμούς, χώρους άθλησης, διασταυρώσεις, πεζοδρόμια μικρότερα του 1,50 μέτρου όπως ο Κανονισμός Λειτουργίας Κοινοχρήστων χώρων του Δήμου μας επιβάλλει ΑΔΑ ΩΜ0ΥΩΗ3-Δ4Κ, όπου τα πλάτη των οδών είναι μικρότερα των 6,00-9.00 μ. και δεν υπάρχει χώρος για στάθμευση και από τις δυο πλευρές. Η Τεχνική Υπηρεσία πρέπει να λάβει επίσης υπόψιν της την ύπαρξη δημοτικού εξοπλισμού, που μπορεί και πρέπει να μεταφερθεί γιατί καταλαμβάνει χώρο στο οδόστρωμα και είναι εμπόδιο για την όδευση,άρθρο 48 του ΚΟΚ, εμπόδιο που σε περίπτωση βλάβης πεζού έχει ευθύνη για αποζημίωση ο Δήμος. Μην ξεχνάμε οτι δεν υπάρχει τεχνική μελέτη χωροθέτησης από την Τεχνική Υπηρεσία, σκόπιμα((;)για να μην έχει ευθύνη ο Δήμος(;)Είναι εμπόδια που απαγορεύονται από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αλλά και από τις διατάξεις του Νεου Οικοδομικού Κανονισμού αλλά και τις διατάξεις και εγκυκλίους για ΑμΕΑ. Υποχρέωση σου Δήμε, είναι η εκπόνηση σχετικής μελέτης για τα εμπόδια τα οποία χωροθετείς,η 52716/2001 εγκύκλιος συνεχίζει να εφαρμόζεται και μετά το Νέο Οικοδομικό Κανονισμό του 2012 και ορίζει την ύπαρξη τεχνικής μελέτης για οτιδήποτε χωροθετείται στο Κοινόχρηστο χώρο(σ. 22609).****

  • Βελτίωση της προσβασιμότητας, με προτεραιότητα στους πεζούς κάθε ηλικίας και κάθε επιπέδου αναγκών (γονείς με παιδιά, ηλικιωμένοι, ΑΜΕΑ). Εξασφάλιση της απρόσκοπτης πορείας των πεζών μέσα στην πόλη, σε πεζοδρόμια, πεζοδιαβάσεις και πεζόδρομους, με ποιότητα και ασφάλεια (προτεραιότητα στην συντήρηση, τη σήμανση, την απομάκρυνση των εμποδίων κλπ).

  • Βελτίωση της προσβασιμότητας και τόνωση της κινητικότητας για όλους, μέσω της αναβαθμισμένης πρόσβασης στην πληροφορία. Δημιουργία μιας φιλικής στον χρήστη πλατφόρμας για την κίνηση στην πόλη, τα σημεία εξυπηρέτησης των ποικίλων αναγκών, τους διαθέσιμους τρόπους μετακίνησης, τους ενδιαφέροντες προορισμούς, αλλά και τις καθημερινές εκδηλώσεις.

χρειάζονται κανόνες για να ζήσουμε ειρηνικά και αρμονικά

Επειδή στο κωδικό 0461 για  Τέλος χρήσης κοινόχρηστων χώρων (άρθρο 3 Ν 1080/80) είχαν προβλεφθεί ΕΣΟΔΑ 166.900,23 ευρώ και τελικά εισπράχθηκαν 196.114,43(προστέθηκαν απο παλαιότερα έτη 29.214,20). Είναι πολύ λίγα για το εύρος του πραγματικού χώρου που έχει καταληφθεί και χρησιμοποιείται καταχρηστικά από επαγγελματίες. Δηλαδή και χρησιμοποιούν τον χώρο που ανήκει σε όλους και δεν πληρώνουν, έστω και για ό,τι νόμιμα τους αναλογεί . (Στον ίδιο μηνιαίο απολογισμό  (ΔΕΚ 2019) κωδικός 0441.0002 Τέλος ακίνητης περιουσίας (άρθρο 24Ν 2130/93) ηλεκτροδοτούμενων και μη ακινήτων 625.216,77 ευρώ. Και Ακόμα σχεδόν 5.000.0000 ευρώ Τέλη για καθαριότητα και ηλεκτροφωτισμό . )*****

Επειδή η Πόλη μας, είναι πια αρκετά μεγάλη. Με πολλούς επισκέπτες, καταστήματα και περίπου 50.000 μόνιμους κατοίκους.

Επειδή δεν αρκούν οι αποφάσεις στο χαρτί αλλά και η εφαρμογή.

Επειδή η εφαρμογή του Νόμου και του Κανονισμού  χρειάζεται  ορισμό συγκεκριμένων υπαλλήλων, με απόφαση Δημάρχου .

Επειδή η διεξαγωγή ελέγχων από τους επιφορτισμένους υπαλλήλους, χρειάζεται αντικειμενικότητα και γνώσεις.

Επειδή τα πρόστιμα πρέπει να γνωστοποιηθούν μαζί με τον Κανονισμό.

Επειδή κανένας και καμία (δημότης- ή υπάλληλος) δεν είναι υπεράνω του Νόμου.

Επειδή είναι παράβαση  καθήκοντος  η μη εφαρμογή των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και του Νόμου και κατάχρηση εξουσίας  των αρμοδίων η μη βεβαίωση προστίμων ή διαπίστωση παράβασης.

Επειδή η ευνοιοκρατία που είχε επιβληθεί, πρέπει να αποτελέσει οριστικά παρελθόν, αν θέλουμε να έχουμε μέλλον προοδευτικό.

Στα καταστήματα παραχωρείται σύμφωνα με το Νόμο, χώρος της πλατείας που αντιστοιχεί στο 70% της πρόσοψης ή της προβολής του. Το υπόλοιπο 30% διατίθεται στα ίδια καταστήματα εάν κατά την κρίση του Δημάρχου δεν παρεμποδίζεται με τον τρόπο αυτό ουσιωδώς η ελεύθερη χρήση του Κ.Χ. ( άρθρο 3 του Ν1080/80 )”

Στα συνεργεία αυτοκινήτων, το άρθρο 2 παρ. 2 του ΠΔ 78/1998 (ΦΕΚΑ-34) ορίζει: «Σε συνεργεία μπροστά από τα οποία και εσωτερικά του πεζοδρομίου υπάρχει ιδιωτικός χώρος, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στάθμευση των οχημάτων, απαγορεύεται η εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας σε αυτόν, εφόσον προκαλείται όχληση των περιοίκων. Επίσης απαγορεύεται η στάθμευση στο πεζοδρόμιο και κάθε επισκευή οχημάτων επάνω στο πεζοδρόμιο ή στο κατάστρωμα του δρόμου». Οι Πρότυπες Περιβαλλοντικές δεσμεύσεις, 2013, επιβάλλουν απαγόρευση για όλες τις περιπτώσεις εναπόθεσης αποβλήτων της επαγγελματικής δραστηριότητας τους, όπως ακόμα και η στάθμευση αλλά και η διεξαγωγή , μεταφορά της επαγγελματικής δραστηριότητας τους στο κοινόχρηστο χώρο. 

Τι είναι οι Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις; είναι οι υποχρεώσεις που επιβάλλονται στις αδειοδοτούμενες επιχειρήσεις. Είναι οι όροι που πρέπει η επιχείρηση να ακολουθήσει , αν θέλει να συνεχίσει να λειτουργεί. Τόσο απλά και Δήμε περιμένουμε να φροντίσεις για τον έλεγχο και την ορθή εφαρμογή από κάθε επιχείρηση στη πόλη μας.**

 

Οι Δικαιολογίες τέλειωσαν, Δήμος και Δημότες καιρός να συμμορφωθούμε.Το Δικαστήριο απεφάνθη

Η μακρόχρονη διατήρηση της ισχύος ενός ευνοϊκού για  ορισμένη κατηγορία προσώπων καθεστώτος δεν αποτελεί κατά το Σύνταγμα πρόσκομμα για την μεταβολή του. Ενας γενικός περιορισμός της νομοθετικής λειτουργίας, στηριζόμενος σε μόνο το επισφαλές κριτήριο του ευνοϊκού για ορισμένη κατηγορία προσώπων χαρακτήρα μιας
υφιστάμενης ρύθμισης θα κατέληγε, ενόψει της ευρύτητας του, στην διαιώνιση της. Ενας τέτοιος περιορισμός θα οδηγούσε, περαιτέρω, στην «παράλυση» της δράσης του νομοθέτη ή της δια νομοθετικής εξουσιοδότησης κανονιστικώς δρώσας διοίκησης και στην ματαίωση της αποστολής των να ρυθμίζουν τις έννομες σχέσεις σύμφωνα με τις επιταγές του δημοσίου
συμφέροντος όπως αυτές διαμορφώνονται από τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες (ΣτΕ 171/06, 1435/05, 6/99) Η δημόσια εξουσία μπορεί με πράξεις της να μεταβάλλει το νομικό πλαίσιο μιας έννομης σχέσης διαψεύδοντας την δικαιολογημένη πεποίθηση των πολιτών στην διατήρηση της όταν το επιβάλλουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος αναγόμενοι στην προστασία της ζωής ή της υγείας των πολιτών.

 

 

*ΠΗΓΗ https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C0%CE%A5%CE%A9%CE%973-%CE%944%CE

**ΠΗΓΗ https://www.synigoros.gr/resources/20170327-eggrafo-stp.pdf

***ΠΗΓΗ https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%95%C

****ΠΗΓΗ https://elizabethboura.gr/%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%C

*****ΠΗΓΗ https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A9%CE%A0%CE%A7%CE%A9%CE%973-%CE%924%CE%A6?inline=true

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here