Δημότες ενός κατώτερου θεού

Εμείς στο Χαϊδάρι. Δεν αξίζουμε να έχουμε Ποιότητα Ζωής. Δεν αξίζουμε ασφάλεια καμιά. Δεν είμαστε ικανοί να χαρούμε και να απολαύσουμε μια σύγχρονη πόλη. Δεν είναι αυτά για μας. Αυτά είναι για τη Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη, για το Ψυχικό, για την Ελευσίνα, για το Περιστέρι, τα Τρίκαλα, την Κοζάνη, την Αλεξανδρούπολη.

Οι άλλοι είναι δημότες ενός ελεήμονα θεού

Ναι! δεν είναι και στους άλλους δήμους, όλα μαγικά ασφαλή, αλλά προσπαθούν. Παίρνουν αποφάσεις και τις υλοποιούν. Κάνουν κάτι, δεν μένουν στα λόγια.

Όταν οι άλλοι δήμοι δημιουργούν ασφαλείς διαδρομές για τους πεζούς , με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων και πεζοδρομήσεις. Διαβάσεις σε όλες τις διασταυρώσεις, σήμανση ασφαλή σε πεζοδρόμια και χωροθετήσεις αστικού εξοπλισμού μόνο σε πεζοδρόμια πλατύτερα του 1,50 μέτρου, όπως ο Νόμος (ΥΑ 52907/2009 ΚΑΙ Ν. 4067/2012) και η κοινή λογική ορίζει.

Κοζάνη, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου -οδική ασφάλεια για όλους!

Υπόθεση WIN-WIN-ΔΗΜΟΣ 3Β

Όπως στο Δήμο των 3Β (Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη)*. Πήρε που λέτε, απόφαση το Δημοτικό τους Συμβούλιο, σύμφωνα με την διακριτική ευχέρεια που έδωσε η κυβέρνηση, λόγω κορωνοϊού. Έκτακτη νομοθετική ρύθμιση για να δημιουργηθούν στους δήμους πεζόδρομοι, ενίσχυση της αστικής βιώσιμης κινητικότητας. Πόλεις που εξυπηρετούν πρώτα τους πεζούς. Δηλαδή όλους τους πολίτες. Γιατί όπως λέμε οι μαμάδες στο δρόμο “όλοι είμαστε πεζοί, όταν βγαίνουμε από την πόρτα του σπιτιού μας”.

Από το κέντρο της Βουλιαγμένης πεζοδρομήθηκε ένα κομμάτι της οδού Αγίου Παντελεήμονος. Ο δεύτερος πεζόδρομος βρίσκεται στην «καρδιά» της Βάρης, καθώς ήδη ένα τμήμα της οδού Εστίας έχει μετατραπεί σε πεζόδρομο. Ο τρίτος και μεγαλύτερος σε μήκος πεζόδρομος που ξεκινά από τη Βούλα και καταλήγει στη Βουλιαγμένη, δημιουργήθηκε επί της οδού Ακτής στο Καβούρι μέχρι την οδό Κρόνου, σημείο που ξεκινά ουσιαστικά το Μεγάλο Καβούρι. Με διαπλάτυνση πεζοδρομίων από την πλευρά της παραλίας κατά 4 μέτρα περίπου ενώ η στάθμευση των οχημάτων θα επιτρέπεται μόνο από την αριστερή πλευρά. Εντάσσονται στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Μια σειρά από πρωτοβουλίες που δρομολογεί η διοίκηση όπως μεταξύ άλλων ηλεκτροκίνηση δημοτικών οχημάτων, ποδηλατόδρομοι, δημοτική συγκοινωνία, ορισμός δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, πεζοδρόμων, με σκοπό η πόλη να γίνει πιο φιλική στο περιβάλλον και ταυτόχρονα πιο λειτουργική στην πράξη.

έργο επισκευής πεζοδρομίου στα δήμο των 3Β, με οδηγό όδευσης τυφλών και φύτευση εκτός της ελεύθερης όδευσης πεζών (1,50 μέτρο)

Και ενέκρινε το δημοτικό Συμβούλιο, κάνοντας χρήση της σχετικής εγκυκλίου, την παράταση ισχύος έως τις 28/02/2021, των αρχικών προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του καλοκαιριού, που εφαρμόστηκαν στην οδό Εστίας στην Δ.Ε Βάρης, στην οδό Αγ. Παντελεήμονος στην Δ.Ε Βουλιαγμένης και στην οδό Ακτής και Ηλιού στην περιοχή Καβούρι στην Δ.Ε Βούλας και Βουλιαγμένης, και αφορούν τη βελτίωση της κινητικότητας πεζών/ποδηλάτων στις παραπάνω επιλεγμένες θέσεις του Δήμου, για την μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.**

οδός Πλαταιών, είσοδος της πόλΕίΕης από σταθμό ΜΕΤΡΟ, δήμος Χαϊδαρίου, επισκευές πρόχειρες, πουθενά οδηγός όδευσης τυφλών,όδευση πεζών ελάχιστη και μη προβλεπόμενη βέβαια, μπάζα στο οδόστρωμα για μέρες. Επιβλέπων του έργου…ο Κανένας …

Είσοδος από ΜΕΤΡΟ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ-μερικές πλακες πεζοδρομίου αντικαταστάθηκαν μόνο, αυτά είναι τα έργα του Δήμου Χαϊδαρίου

Υπόθεση LOSE-LOSE Δήμος Χαϊδαρίου

και ο Δήμος Χαϊδαρίου αποφάσισε σύμφωνα με το Ν. 4688/2020 (όπως ο δήμος των 3Β) και συγκεκριμένα η απόφαση της ΕΠΖ 22/6/2022. Για απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων σε τμήμα της οδού Μετσόβου (Πλατεία Ηρώων) και στις εσωτερικές οδούς της πλατείας Δ. Σκαμπά (παρόδους Σατωβριάνδου & Ν. Σουκατζίδη) για ορισμένες ώρες της ημέρας.***

Αν θυμάστε είχα αναφέρει τότε στο σχετικό άρθρο μου, (το μετέωρο βήμα των Σχεδίων Αστικής βιώσιμης Κινητικότητας)**** για τη συγκεκριμένη απόφαση “ψευδώς αναφέρει στο αιτιολογικό ότι επίκειται η έκδοση νόμου. Υπάρχει νόμος,  ο 4688/2020 (ΦΕΚ 101/24-5-2020)και το άρθρο 65, το οποίο περιγράφει ακριβώς,  στη παράγραφο 7,  τη διαδικασία  όπως  και η απόφαση του δήμου Χαϊδαρίου (κατά παρέκκλιση του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας). Νόμος υπάρχει, αιρετοί να εφαρμόσουν για το κοινό καλό;”

“Κε Καρατζαφέρη είστε ο εισηγητής, μας παραπλανείτε ή έχετε άγνοια;  ή δεν έχετε χρόνο  να ασχοληθείτε σοβαρά με τα καθήκοντά σας;”

Που λέτε ούτε απάντηση τότε έλαβα, αλλά τώρα όχι μόνο δεν εφαρμόσθηκε ποτέ η παραπάνω απόφαση για τη πεζοδρόμηση. Οπότε ούτε και παράταση θα μπορούσε να δοθεί , όπως στο δήμο των 3Β.

Αλλά και άλλη μια απόφαση δεν έχει υλοποιηθεί. Η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου στην οδό Πλαταιών από την Κολοκοτρώνη μέχρι την Ιερά Οδό. Η είσοδος της πόλης από το σταθμό του ΜΕTΡO, μια επικίνδυνη διαδρομή για όλους και απαγορευτική για τα ΑμεΑ. Και ενώ είχε αποφασισθεί από το 2017 από το δημοτικό συμβούλιο Χαϊδαρίου και όλα τα σχετικά, τα οποία λεπτομερώς αναφέρω στο άρθρο μου ‘(”Ανθρωποι με Άλφα Κεφαλαίο ΑμεΑ)*****

Η τότε απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου, στην αιτιολόγηση , από τις 12 Ιουνίου 2017 υπενθυμίζω ότι αναφέρει συγκεκριμένα την υποβολή αρχιτεκτονικής μελέτης για την ανακατασκευή του χώρου Πρασίνου στην συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη – Πλαταιών και Ιεράς Οδού, όπου εκτός των άλλων προτείνεται η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου εις βάρος του οδοστρώματος, ώστε οι πεζοί που διέρχονται από το σημείο να μπορούν να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια και άνεση και παράλληλα για την αναβάθμιση της περιοχή και την απρόσκοπτη πρόσβαση των κατοίκων προς τον Σταθμό του ΜΕΤΡΟ.”

Δημότες δύο ταχυτήτων μέσα στην ίδια Πόλη

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε, μόνο άλλαξαν μερικές πλάκες πεζοδρομίου . Οι φωτο είναι από το σημείο σήμερα 4/1/2021.

Βρήκε χρόνο όμως η τεχνική υπηρεσία να εξυπηρετήσει μεμονωμένους δημότες με τα χρήματα όλων και κατά παράβαση ΥΑ.. Η αυτεπιστασία έχει υπαλλήλους όταν θέλει ο καλός μας αντιδήμαρχος και οι παρεϊτσες τους.

Προσοχή, είναι έργο του δήμου και ο κίνδυνος προφανής. Περιφρόνηση νόμων και ΚΟΚ για ασφαλή σήμανση και δημιουργία πεζοδρομίου για τους πεζούς.

Βρήκε χρόνο για την προκήρυξη πρόσληψης Αρχιτέκτονα για δύο μήνες . Γιατί η πλατεία με 1.068.342,00 ευρώ, “Πάμε πλατεία;” στο Δάσος, πρέπει να ανακατασκευασθεί βιοκληματικά, βάσει αρχιτεκτονικής μελέτης. Γιατί στη πλατεία πρέπει να συνεχίσουν να προσελκύονται αστικές ροές. Ενώ οι δρόμοι πέριξ, το αθλητικό, τα πεζοδρόμια, το πράσινο; Αφημένα στη τύχη τους, για πόσο ακόμα; Εκεί οι αστικές ροές πρέπει να πετάνε, αλά superman.

Αλλά και στην είσοδο της πόλης, από το ΜΕΤΡΟ, που πηγαινοέρχονται οι φοιτητές, οι εργαζόμενοι, οι λαϊκές οικογένειες. Δεν καταδέχεται ο δήμος να εφαρμόσει τη νομοθεσία και τις ίδιες τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Παράβαση καθήκοντος η μη υλοποίηση απόφασης ΔΣ αλλά και μια προχειροδουλειά από τη Τεχνική Υπηρεσία, που προσβάλλει πρώτα τους υπαλλήλους, υπεύθυνους για το έργο και τον ίδιο τον Αντιδήμαρχο. Τι θα προσθέσεις στο βιογραφικό σου καλέ μου, στο επόμενο προεκλογικό φυλλάδιο; Αντί να εφαρμόσεις διαπλάτυνση σύμφωνα με αρχιτεκτονική μελέτη και μελέτη εφαρμογής και τις τεχνικές οδηγίες , εσύ απλά άλλαξες είκοσι πλάκες και μάλιστα όχι σε όλο το μήκος του πεζοδρομίου. Χωρίς απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, και προϋπολογισμό για το έργο. Και μην τολμήσεις να κόψεις υγιή δένδρα χωρίς σχετική απόφαση και απόφαση για μεταφύτευση., σε προειδοποιώ!

Ναύπακτος, πεζόδρομος και ποδηλατόδρομος!

Ναύπακτος πεζόδρομος και ποδηλατοδρόμειο , φωτο

‘Οτι έφερες δύο λεωφορεία 20ετίας για να αντικαταστήσεις τον ΟΑΣΑ , ενώ ζούμε στον καιρό της ηλεκτροκίνησης; Να περνά το λεωφορείο μέσα από το κεντρικότερο δρόμο της πόλης, να αγκομαχά στην άσφαλτο την κατεστραμμένη. Με παράνομη στάθμευση, εκφόρτωση καταστημάτων όλες τις ώρες , πεζοδρόμια σπασμένα και κατειλημμένα από παράνομα χωροθετημένο αστικό εξοπλισμό; Χωρίς μία σχεδίαση διάβασης, μία οριζόντια διαγράμμιση, πουθενά στη Καραϊσκάκη. Αλλά για τη Δημοτική Συγκοινωνία, βρήκες κίτρινο χρώμα και σήμανες επί του οδοστρώματος για τη στάθμευση του, στην Ιερά Οδό. Όπως ορίζει η νομοθεσία. Γιατί λοιπόν, δεν εφαρμόζεις παντού στη πόλη τον Νόμο για την Οδική Ασφάλεια;

Γιατί στο Δήμο μας, μόνο οι γνωστοί και οι μπαρμπάδες στη Κορώνη, μετράνε. Οι υπόλοιποι δημότες ενός κατώτερου Θεού. Γιατί η επικινδυνότητα, η ανεπάρκεια, η στασιμότητα έχει όνομα. Το ρουσφέτι είναι η μόνη τακτική, των τακτοποιητών. Γιατί έτσι θα μένουμε δέσμιοι μιας προσμονής, του μεσσία των επόμενων εκλογών.

φανάρι με χρονομέτρηση -Κοζάνη 2014

Στο Δήμο των 3Β προχωρούν και τα αντιπλημμυρικά έργα.****** ΟΧΙ όπως στη Λεωφόρο Αθηνών που πνίγηκαν σε μια μελέτη, αλλά και σε μια γουλιά ανθρώπων μόνο για τις καρέκλες.

..Η συνέχεια μετά την απάντηση των Υπουργών και του ΣτΠ. Αυτά προς το παρόν.

*https://3vita.gr/pezodromos-plateia-dima-49556

**https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A857%CE%99%CE%A9%CE%A8%CE%96-%CE%924%CE%9A?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C6%CE%A1%CE%A9%CE%973-%CE%998%CE%A0?inline=true

(1) https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A81%CE%9C%CE%9E%CE%A9%CE%973-80%CE%9E?inline=true

****https://elizabethboura.gr/%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%84

*****https://elizabethboura.gr/%ce%ac%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%8

******https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9F%CE%9C3%CE%A9%CE%A8%CE%96-%CE%A9%CE%93%CE%A3?inline=true

Σχολιάστε

1 × 4 =