πεζογέφυρα στο Παλατάκι. Με πρόσχημα την ασφάλεια των πεζών, θα αλλοιωθεί το ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

“Διεκδικούμε τη μετατόπιση της πεζογέφυρας στο Παλατάκι σε μικρή απόσταση εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή της ώστε να μην αλλοιώσει και επιβαρύνει το τοπίο του ιστορικού Πύργου” αυτά έλεγε προεκλογικά το ΧΑΙΔΑΡΙ ΞΑΝΑ, το 2019 . Και μετά την εκλογή μην είδατε “τον Παναγή”. Ναι ως άλλος πολύφερνος γαμπρός ο Βαγγέλης Ντηνιακός, αφού έγινε δήμαρχος, δεν διεκδίκησε τίποτα. Από Σκαραμαγκά μέχρι μετατόπιση πεζογέφυρας και πεζοδρόμια ασφαλή και λειτουργικά χωρίς εμπόδια. Ο ίδιος υποσχόταν, προεκλογικά αυτά και άλλα πολλά και θαυμαστά! Από το Σεπτέμβρη του 2019, η νέα δημοτική αρχή σταύρωσε τα χέρια και στη λήξη της τέταρτης παράτασης!! 24/5/2021, ο ΟΤΕ εμφανίσθηκε και μετατοπίζει τα δίκτυα του, απέναντι από το ΠΑΛΑΤΑΚΙ. Για να τοποθετηθεί το ακρόβαθρο. Αλήθεια, η πεζογέφυρα στις Σχολές Προβατά, πότε θα τοποθετηθεί; τα ακρόβαθρα είναι εκεί από το 2019. Ποιός διασφαλίζει, ότι δεν θα συμβεί το ίδιο, ξανά; άλλη μία μακέτα θα μείνει; γιατί από μακέτες χορτάσαμε.

η δεύτερη πεζογέφυρα στη λεωφόρο Αθηνών, από το 2019 τα ακρόβαθρα αλλά πεζογέφυρα-πουθενά από το 2019 . Μόνο σκουπίδια, στενό πεζοδρόμιο μπροστά στη στάση και ακατάλληλη περίφραξη- Το μέλλον στο Παλατάκι;

Το 2016 συμφώνησαν στο δημοτικό συμβούλιο,να γίνει η γέφυρα στο ΠΑΛΑΤΑΚΙ

Υπογειοποίηση της Λεωφόρου Αθηνών, προεκλογικά το 2014, έταζε ο Κομμουνιστής Δήμαρχος. Και όλοι συμφωνούσαν. ΄Αλλη μία προεκλογική υπόσχεση που ξεχάστηκε μέσα σε δύο χρόνια.

Ναι, το 2016. Είναι η απόφαση 219/Σεπ-2016 Δημοτικού Συμβουλίου “Ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του Δήμου Χαϊδαρίου της λειτουργίας και συντήρησης των δύο εναέριων πεζογεφυρών επί της Λεωφόρου Αθηνών α) στο ύψος του κτιρίου ΠΑΛΑΤΑΚΙ και β) στο ύψος των σχολών Προβατά, στα πλαίσια υποβολής πρότασης στο Π.Ε.Π. «Αττική» 2014-2020 βάσει της αριθ. πρωτ. 2059/02-06-2016 Πρόσκλησης της Περιφέρειας Αττικής / Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης/ Ε.Π. Περιφέρεια Αττικής”.** Χωρίς ενημέρωση των δημοτών, χωρίς δημόσια συζήτηση για ένα τόσο σπουδαίο θέμα. Φυσικά και πάνω από όλα ήταν λάθος η απόφαση, γιατί από την αρχή όριζε στο ΠΑΛΑΤΑΚΙ το χώρο κατασκευής και όχι στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ . Δηλαδή ήξεραν όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και εσκεμμένα αποφάσισαν να αλλοιωθεί ο χώρος. Κατά παράβαση νόμων σχετικών για μνημεία και ιστορικούς χώρους.

Οι ενέργειες προάσπισης του ιστορικού κτιρίου έγιναν από 3 δημότες

Ούτε και πριν βέβαια έκαναν κάτι, αν και ήταν αντιπολίτευση η παράταξη Ντηνιακού και μάλιστα μείζων. Αν τρεις συμπολίτες δεν είχαν ενημερώσει τότε, το 2018, το Υπουργείο Πολιτισμού, μετά την απόφαση για εγκατάσταση των ακροβάθρων της πεζογέφυρας στον ιστορικό χώρο στο Παλατάκι. Που είχε ως αποτέλεσμα την αναβολή της έναρξης εργασιών, λόγω έλλειψης της υποχρεωτικής ενημέρωσης από το Δήμο και έγκρισης μελέτης κατασκευής της πεζογέφυρας , από το αρμόδιο Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Γιατί το κρίσιμο σημείο δεν ήταν η αλλαγή υλικών κλπ για την έγκριση που τελικά έδωσε το Υπουργείο. Αλλά το ότι το ακρόβαθρο χωροθετείται εκτός ορίων του χαρακτηρισθέντος ιστορικού τόπου, όπως αυτός ορίζεται στο ΦΕΚ832/Β΄/20-09-1979. Γιατί πράγματι δεν περιλαμβάνεται το σημείο (γωνία καραϊσκάκη και λεωφόρο Αθηνών) στο τοπογραφικό της σχετικής απόφασης. Γιατί ήταν πεζοδρόμιο-μέρος της οδού. Αλλά όπως όλα τα πεζοδρόμια κατελήφθη είτε από το δήμο είτε από παρόδιους. όποιος προλάβει..

η δεύτερη πεζογέφυρα στη λεωφόρο Αθηνών, από το 2019 τα ακρόβαθρα αλλά πεζογέφυρα-πουθενά από το 2019 . Μόνο σκουπίδια, στενό πεζοδρόμιο μπροστά στη στάση και ακατάλληλη περίφραξη- Το μέλλον στο Παλατάκι;

Δημότες μπροστά από το Δήμο

“Η κατασκευή του στην προτεινόμενη από τη δημοτική αρχή θέση προσβάλλει αισθητικά το μνημείο, έργο αναφοράς στην περιοχή για τη νεότερη πολιτιστική κληρονομιά, το οποίο θα ασφυκτιά πίσω από τις σύγχρονες κατασκευές, με αποτέλεσμα την οριστική υποβάθμισή του», έλεγε η ανακοίνωση του Συμβουλίου Αρχαιολόγων για το αρχικό σχέδιο. Το οποίο τροποποιήθηκε, για να μην εμποδίζεται τοΠΑΛΑΤΑΚΙ καιο περιβάλλων χώρος.

Μέχρι την τελική απόρριψη της αίτησης θεραπείας, τον Ιανουάριο του 2021, του ενός από τους τρεις δημότες, του κ. Λ.Υ**** Το πάλεψε μέχρι τέλους ο συνδημότης μας, αλλά ήταν μόνος. Δημοτική αρχή και ο νέος δήμαρχος απόντες. Οι μοιραίοι διοικούν και το μνημείο,ο ιστορικός τόπος, το Τοπόσημο , έκθετο. Ανυπεράσπιστο το μνημείο, όπως έλεγε καποιο τραγούδι, το καλύτερο παιδί στα χειρότερα χέρια; Η αγαπημένη μας πόλη σε χέρια που δεν μπορούν να την κρατήσουν ασφαλή και όμορφη.

Μέχρι την τελική απόρριψη της αίτησης θεραπείας, τον Ιανουάριο του 2021, του ενός από τους τρεις δημότες, του κ. Λ.Υ**** Το πάλεψε μέχρι τέλους ο συνδημότης μας, αλλά ήταν μόνος. Δημοτική αρχή και ο νέος δήμαρχος απόντες. Οι μοιραίοι διοικούν και το μνημείο,ο ιστορικός τόπος, το Τοπόσημο , έκθετο. Ανυπεράσπιστο το μνημείο, όπως έλεγε καποιο τραγούδι, το καλύτερο παιδί στα χειρότερα χέρια; Η αγαπημένη μας πόλη σε χέρια που δεν μπορούν να την κρατήσουν ασφαλή και όμορφη.

η δεύτερη πεζογέφυρα στη λεωφόρο Αθηνών, από το 2019.
Μονον τα ακρόβαθρα αλλά πεζογέφυρα-πουθενά από το 2019 . Μόνο σκουπίδια, στενό πεζοδρόμιο μπροστά στη στάση και ακατάλληλη περίφραξη- Το μέλλον στο Παλατάκι;

Η ασφάλεια των πεζών είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τις Δημοτικές Αρχές

Η καλύτερα ούτε που ενδιαφέρει, καν. Γιατί αν ενδιέφερε έστω στο ελάχιστο, θα έλεγχε το αρμόδιο κλιμάκιο καθημερινά. Τις αμέτρητες καταλήψεις σε κάθε πεζοδρόμιο, την εκτεταμένη παραβατικότητα από παρόδιους,οδηγούς και από τις υπηρεσίες του δήμου. Θα είχε εγκριθεί ένα ελάχιστο κονδύλι, μία εργασία για τα βασικά. Διαγραμμίσεις, διαβάσεις , αποτροπή παράνομης στάθμευσης . Αυτά που προεκλογικά είχαν δεσμευθεί. Τίποτα βέβαια δεν εφαρμόζουν, αντίθετα η κατάληψη επεκτείνεται συνεχώς. Γιατί δεν κινδυνεύουμε μόνο στη λεωφόρο, παντού κινδυνεύουμε όλοι και όλες. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα και σε όλες τις περιοχές. Ο κίνδυνος ελλοχεύει από την αδιαφορία της ίδιας της δημοτικής αρχής. Να θέσει κανόνες, να περιορίσει παραβάτες, να δημιουργήσει μια ασφαλή πόλη με εργασίες συγκεκριμένες που επιβάλλουν στους δημότες την ανάλογη συμπεριφορά και το σεβασμό για την οδική ασφάλεια και τους συμπολίτες. όλα είναι εκπαίδευση. Το προσεγμένο περιβάλλον προσελκύει και ανάλογο κόσμο και συμπεριφορά.

Σταματήστε να υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας

Από τα παρακάτω, μόνο δημοτική συγκοινωνία υλοποιήθηκε, που εξυπηρετεί το ΑΤΤΙΚΟΝ με παμπάλαια λεωφορεία . Γιατί από το Δάσος ελάχιστα εξυπηρετεί η προκράτηση και βέβαια με ένα μόνο λεωφορείο. Δεν είναι ολοκληρωμένο δίκτυο για μια πόλη κατακερματισμένη με ΑΦΑΙΑ -ΔΑΦΝΙ-ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ-ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑΣ.-ΑΝΩ ΔΑΣΟΣ.

Άλλη μια απόφαση, που έχει ξεχαστεί για την απόκτηση των Κρηνών.(επιτρέψτε μου την ελληνική λέξη από την κακόηχη τούρκικη “σιντριβάνι”)

Η επιστροφή των τεσσάρων (4) σιντριβανιών του Πύργου «Παλατάκι» στο φυσικό τους χώρο, αποτελεί ιδιαίτερης σημασίας ζήτημα για το Δήμο μας, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα ενός ολοκληρωμένου ιστορικού χώρου, μνημείου της σύγχρονης ιστορίας μας, σπουδαίου φυσικού κάλους και αρχιτεκτονικής δομής.

Γιατί δεν θέλουν το ΠΑΛΑΤΑΚΙ ως χώρο πολιτισμού και διατηρητέο; Μνημείο ιστορικότητας της πόλης μας. Στην πραγματικότητα μόνο χρηματοδοτήσεις για επισκευές και παιδικές χαρές και πεζογέφυρες για φωτογραφίες και χειροκροτήματα. Εμείς έχουμε τώρα υποχρέωση στις μελλοντικές γενεές , να αντισταθούμε . Το λόγο έχουμε οι πολίτες, δράση με ευθύνη αλλιώς το λάθος τους θα το υποστούν τα παιδιά μας.

ΝΤΗΝΙΑΚΟΣ= ΣΕΛΕΚΟΣ+ΜΑΡΑΒΕΛΙΑΣ ΞΑΝΑ ..τρεις Δήμαρχοι φωτοτυπία

*http://diniakos.gr/home/?p=3059

**https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A00%CE%A5%CE%A9%CE%973-%CE%9308?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%A8%CE%A0%CE%92%CE%A9%CE%973-1%CE%97%CE%A6?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%98%CE%A3%CE%9F4653%CE%A04-436?inline=true

****https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A1%CE%A914653%CE%A04-%CE%9D%CE%A82?inline=true

Σχολιάστε

one × 1 =