Ριβιέρα Αθηναϊκή στα Νότια – Χαβούζα Αθηναϊκή στα Δυτικά

Όσο επεκτείνεται ο ΧΥΤΑ Φυλής και ο ΣΜΑ στο Σχιστό. Η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί έργα πνοής για τα Νότια και στέλνει τα σκουπίδια τους σε εμάς στα Δυτικά.

Δίκαιη Ανάπτυξη με τα χρήματα Δυτικών και Λοιπών των φορολογουμένων προς Ανάπτυξη, Ευζωϊα και Αναθάθμιση Νοτίων και Βορείων .

Υποέργο 3: Αθηναϊκή
Ριβιέρα – 1. Αστικός Περίπατος»
(κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5164465), με Δικαιούχο την
Περιφέρεια Αττικής
, και αντικείμενο την ενοποίηση της αστικής ακτογραμμής του Νομού
Αττικής, που εκτείνεται από το Δήμο Καλλιθέας έως το Δημαρχείο του Δήμου Βάρης –
Βούλας – Βουλιαγμένης, διασχίζοντας έξι Δήμους (Καλλιθέας, Π. Φαλήρου, Αλίμου,
Ελληνικού-Αργυρούπολης, Γλυφάδας, Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης). Το εκτιμώμενο
συνολικό μήκος είναι 13,5 χιλιόμετρα [έναντι των αρχικών περίπου 22 χιλιομέτρων, τα
οποία αναφέρονται στο δελτίο του έργου (investment fiche)].

Θα πηγαίνουμε για περπάτημα και ποδηλατάδα στη Γλυφάδα. Θα επιστρέφουμε στα σπίτια μας στα Δυτικά, όταν τα απορριμματοφόρα της Γλυφάδας και του Αλίμου θα ξεφορτώνουν στο ΣΜΑ και στο ΧΥΤΑ

Οι εκπομπές Διοξειδίου ας είναι υψηλές στα Δυτικά. Τα προνόμια των αστών είναι γεωγραφικά προσδιορισμένα. Οι Λεωφόροι στα Δυτικά είναι για να περνούν βαρέα οχήματα και όχι για ποδηλατάδες και ήπιες κυκλοφορίες . Και ας υπάρχει ένας δήμος όπως το Χαϊδάρι, χωρισμένος από τη Λεωφόρο Αθηνών, που εισπράττει όλη τη ρύπανση και κινδυνεύουν οι κάτοικοι. Γιατί δεν είμαστε άνθρωποι εμείς στα Δυτικά όπως των Νοτίων και Βορείων Προαστίων.

Στόχος του Έργου είναι η δημιουργία ενός αναβαθμισμένου ελεύθερου δημόσιου χώρου, που αποδίδεται στους πεζούς και τους ποδηλάτες όλου του λεκανοπεδίου της Αττικής. Η παρέμβαση στοχεύει στη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος μέσω της αναβάθμισης της ποιότητας του αστικού χώρου και της προσέλκυσης νέων λειτουργιών οικονομικών δραστηριοτήτων, έχοντας ταυτόχρονα θετικό αντίκτυπο στο φυσικό περιβάλλον των αστικών κέντρων, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας που θα οδηγήσει σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα