όταν οι άλλοι μπαίνουν στην πρίζα, εμείς πληρώνουμε για ρυπογόνα, πετρελαιοκίνητα και άδεια λεωφορεία

η θέση μας είναι στην Πρόοδο και στην Προστασία του Περιβάλλοντος

Τώρα πληρώνουμε την σπατάλη, τηνρύπανση και έναν ακόμα Συνεργάτη, για Δημόσιες Σχέσεις. Με ευθύνη σου, Δήμαρχε!

Η νέα Διοίκηση του Δήμου μας, μας προτρέπει με το σύνθημα στις αφίσες των δημοτικών λεωφορείων “η θέση σου είναι εδώ” . Πάνω στα παλιά λεωφορεία που καίνε πετρέλαιο.

Οχι, η θέση μας δεν είναι εκεί στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία. Η θέση μας είναι σε ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, στην Πρόοδο , στην προστασία Περιβάλλοντος, στο Μέλλον της ασφαλούς και περιβαλλοντικά υπεύθυνης μετακίνησης με ηλεκτροκίνηση και υδρογονοκίνηση. Γιατί πληρώνουμε έναν υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων Δήμαρχε, για διαφημιστικές αφίσες πάνω στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία; Είμαστε επιχείρηση ο Δήμος, είμαστε πελάτες οι Δημότες; Από πότε η Τοπική Αυτοδιοίκηση λειτουργεί με όρους εμπορικούς; Δεν είσαι Manager αλλά ακόμα και αν σκεφτούμε έτσι, με όρους εμπορικού δικαίου, πάλι μιλάμε για μια αποτυχία σου γιατί η σύναψη συμβάσεων, όχι μόνο για τα λεωφορεία, δεν δημιούργησε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αντίθετα,μας έφερε χασούρα και υποβάθμιση ΞΑΝΑ.

Γιατί πληρώνουμε για τα πεπαλαιωμένα λεωφορεία των 22 και 23 ετών, τα οποία θα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί προ πενταετίας; Τα Εuro1 και Euro2 λεωφορεία είναι απλά ενεργοβόρα και ασύμφορα. Και απόδειξη για αυτό είναι τα δικά σου έγγραφα, στα οποία ζητάς καθ’ύπέρβαση κατανάλωση καυσίμων. Οι καρδούλες, γύρω από το αμάξωμα διαφημίζουν την πλαστή πραγματικότητα και τα καθρεπτάκια που μας δείχνετε συνεχώς. Από την παράνομη στάθμευση την οποία δεν θέλετε να περιορίσετε με σήμανση και διαγράμμιση και έτσι τοποθετείτε (μη προβλεπόμενη σήμανση στον ΚΟΚ) καθρέπτες οδικής κυκλοφορίας μέχρι τον πλαστό καθρέπτη-ορθοφωτογραφία με έξι γήπεδα στο Α’ Αθλητικό, που φαίνονται στο Κτηματολόγιο.

Αll talk, photo, and PR, but no work

Μήπως γιατί ο Βαθύς Δήμος πανταχού παρών, μπλοκάρει την Πρόοδο; Μήπως γιατί η σημερινή Διοίκηση πάντα φοβισμένη και υπό εκβιασμό από φωνακλάδες και τσάμπα μάγκες (δημότες, υπάλληλοι και δημοτικοί σύμβουλοι) δεν μπορεί να διοικήσει αποτελεσματικά και δίκαια ;Μήπως φταίνε οι συνδικαλιστές υπάλληλοι και η αντιπολίτευση;

‘H απλά και μόνο είστε η διοίκηση των προεκλογικά ιλουστρασιόν μακετών όπως στο Σκαραμαγκά;

Ένας συνδυασμός όλων. Αλλά κυρίως είστε η διοίκηση των καθρεπτών, των λαμπερών αφισών και μακετών και μέχρι εκεί . ΘΑ..ΘΑ..ΘΑ…

Για την ζωντανή σύνδεση με το webex το Νοέμβρη του 2020, την οποία φιλοξένησε στην ιστοσελίδα της εταιρείας του,ο PR συνεργάτης του Δήμου μας, μήπως μπορεί να αναλάβει και τις ζωντανές συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου μας;.

Πως τολμάς Δήμαρχε να λες δεν έχεις χρήματα για τη διαφάνεια και την ενημέρωση των δημοτών, αλλά την ίδια στιγμή πληρώνεις 1150 ευρώ και οικογενειακό επίδομα στον κύριο PR; με τα λεφτά των Δημοτών.

Δημοτική Συγκοινωνία – μία ευκαιρία χαμένη για την ηλεκτροκίνηση

Γιατί λοιπόν, ο Δήμος Χαϊδαρίου βιάστηκε να προμηθευθεί λεωφορεία παλαιά, με κινητήρες 23 και 22 ετών; Εν μέσω κορωνοϊού, πάση θυσία να λειτουργήσει πρώτα η γραμμή ΑΤΤΙΚΟΝ-ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Ενώ με λίγη υπομονή, προσεκτικότερο σχεδιασμό και με προτεραιότητα στο Σχέδιο Βιώσιμης Κινητικότητας το οποίο συνδυάζεται με το Πρόγραμμα Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων.  Είναι η πρόσκληση ΑΤ12 «Δράσεις Ηλεκτροκίνησης στους Δήμους» του Προγράμματος Αντώνης Τρίτσης και τώρα η Πρόσκληση του Πράσινου Ταμείου για τα «Σχέδια Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων». ,Με μια απλή κίνηση, μέσω Leasing ; Σύγχρονα λεωφορεία με διευκολύνσεις για ΑμεΑ. Με αυτονομία 300 χλμ.  Ηλεκτροκίνηση σημαίνει εξοικονόμηση ενέργειας, προστασία του περιβάλλοντος, μείωση της ηχορύπανσης, χαμηλότερο κόστος για τις μετακινήσεις μας, περισσότερη ασφάλεια, καλύτερη ποιότητα ζωής στην καθημερινότητά μας

κομπίνα με τα καύσιμα;;; μπαγαποντιά με τον κορωνοϊό;;;

Λοιπόν, για τον Ιανουάριο και για τον Φεβρουάριο 2021, ζήτησε ο Δήμος έγκριση υπέρβασης καυσίμων. Για τα δύο λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας. Για διπλάσια σχεδόν χιλιόμετρα από όσα επιτρέπεται να καταναλώσει . 560 κυβικά είναι το επιτρεπόμενο όριο κατανάλωσης συνολικά για το κάθε λεωφορείο . Τον Φεβρουάριο του 2021, το ένα από τα λεωφορεία ξεπέρασε ακόμα και το διπλάσιο όριο. Παραπλανώντας την Αποκεντρωμένη διοίκηση, κατάφεραν την έγκριση.

το ένα από τα δύο παλαιά και πετρελαιοκίνητα λεωφορεία της 2021 – δημοτικής συγκοινωνίας-ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ- Ηδιαφορά με το αποσυρθέν λεωφορείο είναι οι καρδούλες στο αμάξωμα

Τα τρία ψέματα για την υπέβαση κατανάλωσης καυσίμων (*** τα δύο σχετικά έγγραφα του Δήμου προς Αποκεντρωμένη Διοίκηση) Στο επόμενο άρθρο τα ψέματα για τα απορριμματοφόρα και τις ευθύνες των υπηρεσιακών και του Συνεργάτη στη Καθαριότητα.

Ποιοί ξόδεψαν τα καύσιμα ; η δημοτική συγκοινωνία είναι μήπως άλλοθι για να δικαιολογεί διαρροές καυσίμων και δαπανών; Με τα λεφτά των Δημοτών.

Ψέμα 1ον, οι διαδρομές για το κάθε λεωφορείο**

Τριάντα ένα διαδρομές για το κάθε ένα λεωφορείο, αναφέρει το έγγραφο για τις καθημερινές . Δηλαδή στις 15 ώρες λειτουργίας (07.00-2200Ω) με ανά μισή ώρα δρομολόγιο μας κάνει 15 δρομολόγια. H ΑΛΗΘΕΙΑ -Και τα δύο λεωφορεία , κάνουν 30 διαδρομές.

Δεκαοκτώ διαδρομές τις Κυριακές για το κάθε ένα λεωφορείο αναφέρει το έγγραφο. Δηλαδή στις στις επτά ώρες (09.00-16.00 Ω) , το ωράριο της Κυριακής, έξι δρομολόγια ανά λεωφορείο. Η ΑΛΗΘΕΙΑ-Και τα δύο 14 διαδρομές.

Ψέμα 2ον, η κατανάλωση ανά χιλιόμετρο

και τα δύο λεωφορεία έχουν ισχύ 36 ίππων και δεν βγαίνουν τα νούμερα για τα χιλιόμετρα ..

Για το μεν ΥΜΙ 1241 λεωφορείο

 Αρ.Πλαισίου:WAG240072WPN279(1998)

Για τα 1393 χιλιόμετρα όπως αναφέρεται για τον Ιανουάριο, τα οποία διήνυσε με την προβλεπόμενη ποσότητα πετρελαίου έφτασαν μέχρι και τις 19/1/2021 (με δυο αργίες και 3 κυριακές ). Για τα 1268 χιλιόμετρα, που αναφέρεται για τον Φεβρουάριο, τα οποία διήνυσε με την προβλεπόμενη ποσότητα έφτασαν μέχρι και τις 11/2/2021 (μόνο 11 μέρες!!), 125 χιλιόμετρα παραπάνω διήνυσε τον Ιανουάριο (και τις αργίες να βγάλουμε Πρωτοχρονιά και Φώτα, πάλι έχουμε 6 ημέρες παραπάνω από τις 11 ημέρες του Φλεβάρη.. Δηλαδή τον Γενάρη κατά μέσο όρο διήνυσε 81 χλμ τις 17 ημέρες ενώ το Φλεβάρη 115 χλμ. τις 11 μέρες).

Για το ΥΜΙ 1301

Αρ.Πλαισίου:WAG240072XPN28377(1999)

Για τα 1222 χιλιόμετρα αναφέρεται για τον Ιανουάριο, τα οποία διήνυσε με την προβλεπόμενη ποσότητα πετρελαίου έφτασαν μέχρι και τις 19/1/2021. Για τα 1339 χιλιόμετρα, που αναφέρεται για τον Φεβρουάριο, τα οποία διήνυσε με την προβλεπόμενη ποσότητα έφτασαν μέχρι και τις 17/2/2021 . οι επιδόσεις του κινητήρα του (1999)

Το Φλεβάρη είχαμε και τη “Μήδεια” 16-17 Φεβρουαρίου, ακινητοποιημένα τα λεωφορεία.

Πολλά χιλιόμετρα για μια διαδρομή 5 ή 6 χλμ. το πολύ!!

το αποσυρθέν λεωφορείο της Δημοτική Συγκοινωνίας πριν το 2010-πετρέλαιο τότε -πετρέλαιο και τώρα.

Ψέμα 3ον, η αιτιολόγηση

Σύμφωνα με επανειλημμένες γνωμοδοτήσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου,” το απρόβλεπτο γεγονός πρέπει να είναι έκτακτο, εξωγενώς ασυνήθιστο, που αντικειμενικά δεν είναι δυνατό να προβλεφθεί με κανόνα την ανθρώπινη εμπειρία και λογική και βέβαια να μην ανάγεται στη σφαίρα επιρροής του Φορέα”. Εφόσον ο Δήμος συνέταξε και εγκρίθηκε η σχετική μελέτη Βιωσιμότητας, με υπολογισμό κατανάλωσης καυσίμων που επαρκεί για τα δρομολόγια, πως τώρα ζητά συνεχώς επιπλέον καύσιμα τα οποία πληρώνουμε όλοι εμείς; οι πελάτες (κατά την αντίληψη) της σημερινής διοίκησης.

Το έγγραφο με αριθμ. Πρωτ.:ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316*, το οποίο επικαλείται ειδικά, ο Δήμος ώστε να αιτιολογήσει την υπερκατανάλωση αφορά ΜΟΝΟ θέματα αδειών , τηλεργασίας, ειδικών αδειών λόγω covid. Kαι την υποχρεωτική χρήση μάσκας Ακόμα σύμφωνα με την εγκύκλιο 12008/24-04-2013 Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης βάσει της Κυα 129/2534 , μόνο για τα απορριμματοφόρα και τα φορτηγά της καθαριότητας δικαιολογείται η καθ’υπέρβαση κατανάλωση. **

Η Δημοτική Συγκοινωνία, για το χρονικό διάστημα στο οποίο αιτήθηκε την υπέρβαση καυσίμων, ανήκε στην Διεύθυνση Ελέγχου και Προστασίας Περιβάλλοντος. Διαμαρτυρήθηκε δημόσια τότε ο συνδικαλιστής Διευθυντής και αμέσως με τον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας, που ψηφίσθηκε τον Απρίλη, είναι πλέον επίσημα στη Κοινωνική Υπηρεσία(Σημείωση!! ακόμα να δημοσιευθεί σε ΦΕΚ, γιατί δεν έχει εγκριθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Αλλά εφαρμόζεται, η αντιπολίτευση ακόμα μια φορά θεατής). Άραγε γιατί το “Βοήθεια στο Σπίτι” , επίσης στη Κοινωνική Υπηρεσία, χρειάστηκε να ανατεθεί δύο φορές σε ιδιώτη λόγω covid; Ενώ η Δημοτική Συγκοινωνία που περνούσε άδειο το λεωφορείο για το ΑΤΤΙΚΟΝ, δεν μείωσε τα δρομολόγια (τα πραγματικά) ώστε να μην ρυπαίνει το περιβάλλον και να κάνει οικονομία στα καύσιμα και τα ανταλλακτικά ; Τα φίλτρα λαδιού και οι τσιμούχες, τακάκια και ζαμφόρ, που προβλέπονται στην ετήσια τακτική συντήρηση της ΟΣΥ, βάσει σύμβασης, δεν είναι δαπανηρά. Αλλά η ταλαιπωρία του κινητήρα. αναρτήσεις, διαφορικά κλπ θα στοιχίσει σε εμάς τους δημότες, γιατί σύντομα θα χρειασθούν αντικατάσταση με την συνεχή λειτουργία. Και τότε που θα βρεθούν νέοι κινητήρες;

Shaping the Mobility of Tomorrow

“Τον τελευταίο χρόνο με την υλοποίηση της ηλεκτροκίνησης είναι εμφανές το ενδιαφέρον των κατοίκων για την ηλεκτροκίνηση. Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχουν πλέον των δέκα ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην πόλη του Ρεθύμνου και αρκετά ιδιωτικά e-scooters! H υποστήριξη των δράσεων σχετικά με την ενίσχυση και προώθηση της ηλεκτροκίνησης είναι ομόφωνη στο Δημοτικό Συμβούλιο γεγονός που αποδεικνύει πως δεν σχετίζεται ούτε επηρεάζεται από πολιτικές θέσεις. Η συμμετοχή των πολιτών και των επισκεπτών φαίνεται από τα στατιστικά χρήσης των φορτιστών, των συστημάτων κοινόχρηστων ποδηλάτων και πατινιών καθώς και του ηλεκτρικού λεωφορείου που αυξάνονται συνεχώς.

Πολύ αισιόδοξα για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στο Ρέθυμνο είναι τα στατιστικά που έχουν συλλεχθεί από τους φορτιστές για όλη τη διάρκεια λειτουργίας τους  καθώς είχαν ήδη γίνει πάνω από 503 φορτίσεις με Συνολική κατανάλωση ενέργειας: 3255,7057 KWh!”

το σχέδιο ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα αποτελεί στρατηγική πρωτοβουλία για τη βελτίωση των μετακινήσεων και του περιορισμού της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, ιδιαίτερα στο αστικό περιβάλλον των πόλεων και συνάδει με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μείωση των εκπομπών CO2, την εξοικονόμηση καυσίμων και τη μείωση των ετήσιων εισαγωγών πετρελαίου.
Οι Ο.Τ.Α., ιδιαίτερα των μεγάλων αστικών κέντρων, θα είναι ένας από τους σημαντικότερους εμπλεκόμενους φορείς στη διαβούλευση*. Αυτά αναφέρει ο Δήμος ΑΓίων Αναργύρων-Καματερού .

Τα παραπάνω αναφέρονται στο Παρατηρητήριο (1)Βιώσιμης Ανάπτυξης. Είναι ένας μηχανισμός καταγραφής και παρακολούθησης όλων των πρωτοβουλιών και δράσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης που αναπτύσσονται σε Εθνικό επίπεδο, στο τρίπτυχο Οικονομία – Περιβάλλον – Κοινωνία. Εκεί θα δούμε το Δήμο Αγίων-Αναργύρων, το Δήμο Περιστερίου, Δήμο Πετρούπολης. Δήμο Τρικκαίων, κ.α. . Καλές πρακτικές για Βιωσιμότητα, Απόβλητα, Περιβάλλον. Όχι ο Δήμος Χαϊδαρίου δεν ήταν ούτε είναι ενταγμένος σε κάποιο πρόγραμμα.

Η Πόλη δεν είναι τσιφλίκι ούτε εταιρεία, των δημοτικών συμβούλων και των εκάστοτε δημάρχων

Ναι δεν θα μιλήσω με περιστροφές, δεν είμαι πολιτικός και ούτε θα γίνω . Μιλώ ως ενεργή δημότης, μητέρα και εργαζόμενη. Και λέω ότι η ευθύνη για την συνεχή οπισθοδρόμηση της Πόλης ανήκει σε όλους και όλες στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δίχως προτάσεις αλλά και αναγκαίες συμφωνίες, για την Πρόοδο με όραμα ένα μέλλον αξιοπρεπές . Μια από τα ίδια, αυτό που ζούμε για χρόνια στο Χαϊδάρι. Μια συνεχή επανάληψη του παρελθόντος. Πρόσωπα επανεμφανίζονται ως “λαγοί” μετά τις εκλογές, καφεστιάτορες και αθλητικοί παράγοντες στα παρασκήνια, κουνάνε τις μαριονέτες στο δημοτικό συμβούλιο. Φωνακλάδες στις γειτονιές εκφοβίζουν γυναίκεs, παιδιά και ηλικιωμένους. Ρύπανση, οχλαγωγία, έλλειψη αστυνόμευσης και εποπτικού ελέγχου, μόνιμη επέκταση και παράνομη κατάληψη καταστηματαρχών, παρόδιων, επαγγελματιών. Σχολεία, Παιδικές χαρές, αθλητικές εγκαταστάσεις, δημοτικά κτίρια, ασυντήρητα για χρόνια. Κυκλοφοριακές μελέτες κρυμμένες σε συρτάρια.

ΠΗΓΕΣ

*Αφορά : Τα μέτρα για την λειτουργία του δημοσίου – Επανακαθορισμός ομάδων αυξημένου κινδύνου, ειδική άδεια απουσίας σε υπαλλήλους που δεν μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως, διευκολύνσεις γονέων μετά την επανέναρξη λειτουργίας σχολικών μονάδων, υποχρεωτική χρήση μάσκας, παροχής εργασίας εξ’ αποστάσεως, ειδικά μέτρα σε υπηρεσίες που εδρεύουν στην Αττική ΔΙΔΑΔ Φ 69/126/16136/20-9-2020 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ.

**κυα 129/2534 φεκ 108β/2010
Άρθρο 10
Κατανάλωση καυσίμων.

  1. Η κατανάλωση καυσίμων των υπηρεσιών του άρθρου 1 της παρούσας ρυθμίζεται από την απόφαση τουΥπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης 1450/550/1982(ΦΕΚ93/Β΄).
  2. Για την περιστολή των δημόσιων δαπανών που προκαλείται και από την κίνηση υπηρεσιακών αυτοκινήτων, μειώνουμε κατά 30% τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια κατανάλωσης καυσίμων, που προβλέπονται στηνπροαναφερόμενη απόφασή μας, των αυτοκινήτων οχη−
    μάτων στα υπουργεία, περιφέρειες, ΝΠΔΔ, καθώς και στα εν γένει νομικά πρόσωπα που ελέγχονται από το
    δημόσιο, περιλαμβανομένων των οργανισμών τοπικήςαυτοδιοίκησης και των άλλων υπηρεσιών του άρθρου
    1 της παρούσας.
  3. Από τον περιορισμό της παρ.2 του παρόντος άρθρουεξαιρούνται τα αυτοκίνητα των Υπουργείων ΕθνικήςΆμυνας, Προστασίας του Πολίτη, Υγείας και ΚοινωνικήςΑλληλεγγύης (ασθενοφόρα), Περιβάλλοντος – Ενέργειαςκαι Κλιματικής Αλλαγής, όλων των τεχνικών υπηρεσιώντου δημόσιου Τομέα, καθώς και τα απορριμματοφόρατων δήμων και των κοινοτήτων.

Εγκύκλιος υπ αριθ. 12008/24-04-2013 Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,

Η έγκριση κατανάλωσης καυσίμων πέραν των ενδεικτικά προβλεπομένων στη σχετική Κ. Υ.Α. είναι δυνατή, κατόπιν σαφούς, ειδικής και επαρκούς αιτιολόγησης απο την αιτούμενη υπηρεσία ή φορέα, για ορισμένο χρονικά διάστημα και για τις περιπττώσειες όπου η υπερκατανάλωση δεν είναι εφικτό να αποφευχθεί με συντονισμό, επιμερισμό ή ανακατανομή δρομολογίων και μειώσεων.

Σύμφωνα με επανειλημμένες γνωμοδοτήσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το απρόβλεπτο γεγονός πρέπει να είναι έκτακτο, εξωγενώς ασυνήθιστο, που αντίκειμενικά δεν είναι δυνατό να προβλεφθεί με κανόνα την ανθρώπινη εμπειρία και λογική και βέβαια να μην ανάγεται στη σφαίρα επιρροής του Φορέα.

**https://www.haidari.gr/deltia-typoy/to-chaidari-apektise-xana-dimotiki-syg/

*https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A962-%CE%A3%CE%A9%CE%A9?inline=true

(1)https://observatory.sustainablegreece2020.com/gr/practice/dhmos-re8ymnhs-prwtoporwntas-sthn-hlektrokinhsh.1616.html

(2)https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%98%CE%9C4%CE%A9%CE%973-1%CE%A5%CE%A3?inline=true

(3)https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A5%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%973-%CE%A17%CE%96?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A96%CE%994%CE%A9%CE%973-4%CE%9E%CE%A5?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/99%CE%92%CE%A9%CE%9F%CE%A11%CE%9A-%CE%A8%CE%99%CE%9D?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%97%CE%92%CE%9B%CE%9F%CE%A11%CE%9A-%CE%9B%CE%A60?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A9%CE%94%CE%A946%CE%9C%CE%A4%CE%9B6-2%CE%9E%CE%A7?inline=true

*****https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A8%CE%A5%CE%9C%CE%A9%CE%973-%CE%A50%CE%A9?inline=true

*****https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A623%CE%A9%CE%973-%CE%A3%CE%914?inline=true

https://www.facebook.com/dimosxaidariou/videos/373158867076247