όταν οι ελέφαντες “κάνουν” ότι μαλώνουν

και πάλι οι χελώνες και τα βατράχια την πληρώνουν

Για τους δημοτικούς συμβούλους του δήμου και υποστήριξη προς τον δήμαρχο. Είναι ξεκάθαρη πλέον η σύμπλευση και αποδεικνύεται από την πρόσφατη συνεδρίαση δια περιφοράς. Για την έγκριση της αναμόρφωσης του προϋπολογισμού. Πως μεταφέρουν από κωδικό σε κωδικό τα χρήματα αλλά στη συνεδρίαση στο δημοτικό συμβούλιο απουσιάζουν βολικά, ολόκληρες παρατάξεις. Δηλαδή όταν η συνεδρίαση είναι “εκ περιφοράς” μέσω ηλεκτρονικου ταχυδρομείου, δεν χρειάζεται καν να παραστούν στο δημαρχείο, γιατί τότε δηλώνουν απουσία; Για να μην καταψηφίσουν ώστε να αφήσουν τον δήμαρχο να υλοποιήσει όσα θέλει. Απόντες οι παρατάξεις με επικεφαλής την κα Βίτσα , την κα Τοκατλίδη και τον κ. Θεοτοκά και του κ. Ασπρογέρακα. Λευκό ο κ. Θεοφίλης. Τι μας έμεινε; η αρνητική ψήφος του ΚΚΕ, οι οκτώ (8) δημοτικοί σύμβουλοι απέναντι στους δεκατρείς (13) του δημάρχου. Ψευδής λοιπόν ο ισχυρισμός του κ.Ντηνιακού ότι δεν προχωράνε θέματα σημαντικά του δήμου λόγω αρνητικής ψήφου της αντιπολίτευσης. Μούφα που λέει και η νεολαία. Απόντες από το δημοτικό συμβούλιο για να δικαιολογούνται στους ψηφοφόρους τους, “”τάχα μου απουσιάζαμε””.

δηλαδή “εξυπηρετούν” χωρίς να υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, από την τσέπη των δημοτών

Βαφτίζουν κωδικούς για δήθεν έκτακτες ανάγκες και μεταφέρουν τα ποσά.

“Μαγειρεύουν” δηλαδή, όπως προέτρεψε ο δημοτικός ΄συμβουλος του ΚΚΕ στη συνεδρίαση της 27ης Ιουλίου 2022, για να πληρώσουν υπερωρίες και ο,τι άλλο εξυπηρετεί τα προσωπικά ή συντεχνιακά συμφέροντα. Από τα ανταποδοτικά τέλη μας. Από τα 45.000 ευρώ στον αρχικό προυπολογισμό του 2022 , έφτασαν τα 163.000 ευρώ μόνο για υπερωρίες σε μόνιμους και αορίστου χρόνου στη καθαριότητα. Και από 5.000 ευρώ στα 37.000 ευρώ, αντίστοιχα στο Πράσινο. Πως λοιπόν να μειωθούν τα Τέλη; όπως προτείνει κι ο δημοτικός σύμβουλος κος Αλεξάκης; Δεν ξέρει ότι πρέπει να είναι ισοσκελισμένα τα έξοδα για την Καθαριότητα-Πράσινο και Ηλεκτροφωτισμό; Υπάρχει περίσσευμα χρημάτων λοιπόν, για αυτό δίνονται και απλόχερα υπερωρίες. * και μεταφέρεται το ποσόν των 45.756,72 ευρώ για την υλοποίηση της σύμβασης με ΕΔΣΝΑ, σε κωδικό εξόδων πίστωσης από τα ανταποδοτικά τέλη. 250.000 ευρώ συνολικά μόνο από υπερωρίες και μια μεταφορά κωδικού. Πόσα άλλα ποσά από καύσιμα, συντηρήσεις, εξωδικαστικούς συμβιβασμούς από λάθη της καθαριότητας, ζημιές και καταστροφές υλικού; προμήθεια τεράστιων κάδων που εξυπηρετούν μόνο την συσσώρευση αποβλήτων και όχι την μείωση. Όλα λάθος για τους δημότες και πολύ βολικά για “κολλητούς” και “προστατευόμενους” συνδικαλιστές κομματάρχες και δντές. Και για την προμήθεια ξανά.

Μαγειρεύουν και για τα σχολεία

Μεταφέρουν από τον κωδικό 30.7331.0035 ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΣΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ) τα 88.746,24 ευρώ στους κωδικούς :
30.7336.0059 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ- ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΣΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ) 35.000,00
30.7336.0060 EΠΙΣΚΕΥΕΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΥΛΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΣΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ) 43.000,00

Γιατί αποφάσισαν να επισκευάσουν μόνο τα δίκτυα ύδρευσης και τους αύλειους χώρους και όχι και εσωτερικά τα σχολεία; Οι σοβάδες πέφτουν σε κεφάλια και η υγρασία τρυπά μέσα. Αλλά επιμένουν έξω, τι παραπάνω χρειάζονται οι αυλές; μήπως για τα γήπεδα μπάσκετ των σχολείων που θέλει να διαφημίσει ο δήμαρχος και το δήθεν έργο για το “φιλαράκο” σύμβουλο Αθλητισμού και τους συλλόγους της “αυλής” του; Εύκολα έργα για διαφήμιση και ανάθεση σε πρώην δημοτικό σύμβουλο, εκλογές έρχονται … Επειδή δεν έχουν χρήματα; Ψέματα ! Εκτός από το ποσόν των 127.800 ευρώ που επιχορηγείται κάθε χρόνο για επισκευή σχολείων και ακόμα 192.822,85*** ευρώ, εισπράχθησαν μόνο τον Σεπτέμβρη, για έργα . Γιατί δεν είναι αρκετά 300.000 ευρώ για επισκευές; Με συνετή διαχείριση και επιλογή συνεργείων και επίβλεψη για άρτια εργασία.

Για την απευθείας ανάθεση πολύ βολικά. Γιατί μέχρι 60.000 ευρώ προβλέπεται για έργα. Με μια πρόσκληση από το δήμο στον οικονομικό φορέα της προτίμησης του δημάρχου (ή Αντιδημάρχου ή δημοτικού συμβούλου, αν. δντου κλπ) και υποβολή προσφοράς. Αφού πρώτα έγινε κατάτμηση του ενός κωδικού σε δύο για Επισκευές και εξειδίκευση πίστωσης όπως ορίζει ο Νόμος, κάτω από το όριο των 60.000, μια χαρά προχωρά η ανάθεση Ξανά.

Ληστεία μετά Κοροϊδίας και Παραμυθίας

και από τον κωδικό 30.6142.0038 Εργασίες για τη διασφάλιση ασφαλούς πρόσβασης σε σχολεία

σε κωδικό 30.7326.0052 Διαμόρφωση χώρων για τη διασφάλιση ασφαλούς πρόσβασης σε σχολεία 72.000,00 ευρώ. Και ενώ υπάρχει η χρηματοδότηση και ένταξη έργου για ραμπες ΑμεΑ στα σχολεία 125.860 ευρώ****

Τι περιμένουν στο δήμο για την μελέτη και υλοποίηση; Να γίνουν τα παιδιά φοιτητές και να μην ξέρουν τι σημαίνει ασφάλεια γύρω από σχολεία και έτσι να μην έχουν απαιτήσεις όταν θα γίνουν γονείς; Γιατί έτσι εκπαιδεύονται οι γενιές σε αυτή την πόλη.

Αυτό που δεν ξέρετε όμως, αλλά το ξέρει ο πρώην Δήμαρχος, ο ΚΚΕ κος Σελέκος (γιατί δεν το λέει; γιατί είναι συμμέτοχος;). Είναι οτι ξεκίνησε το διαγωνισμό τον ηλεκτρονικό επί διοικήσεώς του ******

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΛΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
(ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ) Εκτιμώμενης αξίας 274.193,55 Ευρώ

Αλλά επί διοικήσεως Ντηνιακού, κατακυρώθηκε το έργο στον Ανάδοχο , που προσέφερε τη μεγαλύτερη μέση έκπτωση 55,05 % . Δηλαδή το συνολικό ποσόν των 123.242,36 € (χωρίς ΦΠΑ) ή 152.820,53 € (με ΦΠΑ 24%).

Περικοπές λοιπόν για την ασφάλεια των μαθητών από τον κ. Ντηνιακό, που μοιράζει απευθείας αναθέσεις χιλιάδων ευρώ, σε φίλους προεκλογικούς για ψηφιακές αναβαθμίσεις και προσλαμβάνοντας ελεύθερους επαγγελματίες ως συνεργάτες. Έτσι και με τις “ασφαλείς προσβάσεις σε σχολεία” θα κάνει μια απευθείας ανάθεση προσκαλώντας έναν ή τρεις οικονομικούς φορείς για να μοιράσει τα 58.064,52 € έκανε και μια μελέτη , την 32/ 2022 Μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών. Τα ίδια χρήματα φωτοτυπία και στην πρόσφατη απευθείας ανάθεση για τα πεζοδρόμια.

Και η αντιπολίτευση σιωπά .

Ο,τι εξυπηρετεί τους φίλους, τους προμηθευτές. Τις λαδομπογιές που σβήνονται αμέσως, για διαγράμμιση διαβάσεων και ψεύτικες πλάκες χωρίς πρόσβαση πεζών.

«Η διαφθορά δεν νικιέται με νόμους, αν δεν υπάρχει ηθική ηγεσία»

Σημείωση : Αναμόρφωση προϋπολογισμού έχουμε με ειδική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, για  μεταφορά πίστωσης ως εκπληρωμένου του σκοπού ή ότι κατέστη ανέφικτος προς επαύξηση άλλης πίστωσης που αναγράφεται στον προϋπολογισμό του ίδιου ή άλλου κεφαλαίου ή προς δημιουργία πιστώσεων για έκτακτες και επείγουσες ανάγκες μη προβλεπόμενες στον προϋπολογισμό.

*https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C4%CE%9A%CE%A9%CE%973-%CE%A0%CE%94%CE%A0?inline=true

**https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A4%CE%A3%CE%9C%CE%A9%CE%973-1%CE%91%CE%A1?inline=true

https://www.haidari.gr/wp-content/uploads/2022/01/162_2021-13%CE%B7-%CE%91%CE%94%CE%A3.pdf

*** https://www.ypes.gr/wp-content/uploads/2022/09/apof63389-20220928.pdf

****https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A916%CE%9246%CE%9C%CE%A4%CE%9B6-792?inline=true

*****https://www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297-f516-40ff-a70e-eca84e2ec9b9/apofD-Xaidarioy24788-01062018.pdf

******https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A91%CE%96%CE%A6%CE%A9%CE%973-%CE%99%CE%9B7?inline=true