ένα εκατομμύριο και κάτι, για μη εγκεκριμένους πεζόδρομους, μια πολύ μικρή πλατεία ..(και ψευδή οικονομικά στοιχεία;)

«ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ»

Με δημοσίευση της ΔΙΑΚΉΡΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ στο ΚΗΔΜΗΣ

Μοναδικός Κωδικός – ΑΔΑΜ21PROC009699937
Η/νία Υπογραφής08/12/2021
Ημερομηνία αποστολής στην Ευρωπαϊκή ΈνωσηΚαταληκτική Η/νία Υποβολής Προσφορών13/01/2022

Δεν είναι πεζόδρομοι

α) Ηρώων Πολυτεχνείου, από Ν. Σουκατζίδη έως Γ. Παπανδρέου και β) Αφροδίτης μεταξύ Αγίας Παρασκευής και Γ. Παπανδρέου

Γιατί οι δύο πεζόδρομοι, δεν είναι εγκεκριμένοι όπως η νομοθεσία προβλέπει. Δεν έχει τροποποιηθεί το πολεοδομικό σχέδιο, δεν υπάρχει έγκριση σε ΦΕΚ. Όσο για την πλατεία είναι μια μικρή πλατεία (εγκεκριμένη) με ΚΑΕΚ 05146ΕΚ10001 μαζί με τους δρόμους της ευρύτερης περιοχής.

Η Υπηρεσία Δόμησης Αιγάλεω, σε σχετικό της έγγραφο (Α.Π.4223/13, 7/6/2013) αναφέρει ότι « η οδός Ηρώων Πολυτεχνείου μεταξύ των Ο.Τ. 196 και 204 του Δήμου Χαϊδαρίου είναι εγκεκριμένη οδός, σύμφωνα με το από 20/3/1955 Διάταγμα Ρυμοτομίας, ΦΕΚ 72/Α/1955, το οποίο εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερα.»

Οι άσπρες γραμμές που βλέπετε στη φωτό, είναι οι χαράξεις των δρόμων. Οι πεζόδρομοι είναι χρωματισμένοι σε όλη την επιφάνεια, με κίτρινο χρώμα και το ΦΕΚ. Βλέπετε εσείς κίτρινο δρόμο, στη πλατεία; (φωτο άρθρου από το e-poleodomia /YΠουργείο ΕΝέργειας)

Δεν είναι πλατεία

Και ξεχωριστά γεωτεμάχιο 051461015001(επειδή ακριβώς δεν είναι πλατεία, για αυτό δεν εμπεριέχει τον ειδικό κωδικό -ΕΚ-) εμβαδού 711.30 τ.μ. εκεί που θεωρείται και χρησιμοποιείται ως πλατεία, ΟΤ 196. Όπως θα δείτε στο ΦΕΚ του 1961 το δρόμο τον έκλεισαν, δημιουργήθηκαν κατασκευές συγκεκριμένες στη διασταύρωση,( για να δοθεί ως δώρο ο περισσότερος χώρος στο περίπτερο;) καταπατώντας την ιδιωτική γη από την άλλη μεριά , στο ΟΤ 204.

Έτσι απλά το ΟΤ 196 δεν είναι πλατεία ούτε πεζόδρομος. ΤΟ 196Α είναι μια μικρή πλατεία και μόνον. Το διαμορφωθέν πλακόστρωτο με το (πρωην) συντριβάνι, είναι ένα γεωτεμάχιο . Ποιοί ενήργησαν κοπή και καταστροφή των πεύκων, το 1987; Σε αυτό το σημείο;

Η φωτο απο το Κτηματολόγιο με τις ισχύουσες αναρτήσεις, είναι μάρτυρας αδιάψευστος.

 Ποιοί μίκρυναν τον δρόμο, την Γ. Παπανδρέου στο σημείο της διασταύρωσης; Και έτσι μειώθηκε η μικρή Πλατεία , με την δημιουργία σκαλοπατιών και χαμηλών τοιχίων, τα οποία χωροθετούν πλέον μια ιδιοκτησία, δηλωμένη στο Κτηματολόγιο ως διαμορφωθείσα ιδιωτική πλέον;

Πως δικαιολογούν 1.068,000,00 ευρώ για κάτι που δεν υφίσταται, πολεοδομικά; Πως θα χρηματοδοτήσει το Πράσινο Ταμείο;

και μια ψευδής Βεβαίωση;

Στη Βεβαίωση Πολυετούς Υποχρέωσης, η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Οικονομικών, βεβαιώνει ότι και τα 590.408,00€ είναι χρηματοδότηση από το ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ. *

Πως βεβαιώνει, τη στιγμή που η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, αναφέρει με ακρίβεια οτι ΜΟΝΟ τα 477.934,00 ευρώ, είναι από το ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ; Και η Περίληψη Διακήρυξης (επιλέξιμη Δημόσια Δαπάνη 477.934,00 ευρώ) το ίδιο αναγράφει.**

«ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» του Πράσινου Ταμείου (Αρ. Απόφασης Ένταξης Δ.Σ. Πράσινου Ταμείου: 193/ 2020 – ΑΔΑ: 96ΔΚ46Ψ844-ΔΣ7) κατά το ποσό των 477.934,00 €. Το υπόλοιπο ποσό των 590.408,00 € θα καλυφθεί από Πόρους του Δήμου (ΚΑΠ Επενδυτικών Δαπανών).***

*https://diavgeia.gov.gr/doc/90%CE%A3%CE%9C%CE%A9%CE%973-%CE%945%CE%96?inline=true

**https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A393%CE%A9%CE%973-%CE%959%CE%98?inline=true

***https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9B%CE%97%CE%A0%CE%A9%CE%973-%CE%A5%CE%9D%CE%A1?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A393%CE%A9%CE%973-%CE%959%CE%98?inline=true

Πράσινο Ταμείο, δώσε τα χρήματα για διαπλατύνσεις πεζοδρομίων

Τα 590.408,00 € ευρώ θα είναι από τα χρήματα του Ταμείου του Δήμου. Τα 477.934,00 € ευρώ είναι χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο. Όλα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών.

Η δημιουργία πεζοδρόμων πρέπει να υπαγορεύεται από πολεοδομικούς λόγους που κατατείνουν στη βελτίωση του οικιστικού περιβάλλοντος, μας λέει το ΣτΕ. Και στο Χαϊδάρι, ειδικά στην περιοχή του Δάσους, θα έπρεπε τα χρήματα αυτά να δοθούν για διαπλατύνσεις πεζοδρομίων και δρόμων ήπιας κυκλοφορίας.

Η παρέμβαση που δικαιολογείται συγκεριμένα, είναι μία. Αποκατάσταση με φύτευση πεύκων (κατόπιν μελέτης που πρέπει να προβλέπει συγκεκριμενα για συντήρηση- κλάδεμα-περιποίηση ) μετά από κατάλληλη προετοιμασία ώστε να επιβιώσουν και μεγαλώσουν. Δεν απαιτεί χρηματοδότηση και μπορεί να υλοποιηθεί με αυτεπιστασία. Και αντικατάσταση κάποιων βιοκλιματικών στοιχείων (προμήθεια ακόμα και από ανακυκλώσιμα ) και τοποθέτηση πάλι με αυτεπιστασία. Και περιορισμός του περιπτέρου. Που καταλαμβάνει πολυ μεγάλο χώρο.

Φτάνουν και περισσεύουν τα χρήματα. Για έργα σε όλο το Δάσος.

Δεν φτάνουν όμως, τα μυαλά όσων διοικούν, να ενεργήσουν για το Κοινό Καλό. Μόνο για εξυπηρέτηση πελατών. Και χρέωση των μελλοντικών γενεών και κατασπατάληση πόρων..

Επαναλαμβάνω την πρόταση για χορηγία (μου) ενός οχήματος WV (σκαραβαίος) του 1967, με φύτευση εντός του. Με τον όρο ΝΑ ΜΗΝ τοποθετηθούν διαφημιστικά και να βαφτεί με χρώματα οικολογικά. Για στολισμό μιας κανονικής και όμορφης πλατείας.

https://diavgeia.gov.gr/doc/96%CE%94%CE%9A46%CE%A8844-%CE%94%CE%A37?inline=true ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ

https://diavgeia.gov.gr/doc/62%CE%9A%CE%9E%CE%A9%CE%973-%CE%9D%CE%A8%CE%A8?inline=true

ΦΕΚ 67/Δ/21-6-1961