Οι ευκαιρίες δεν περιμένουν

Με εισήγηση του Γενικού Γραμματέα του Δήμου, κου Κουτάντου. Η Επιτροπή ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ, αποφάσισε εν μέσω καλοκαιριού την έγκριση μιας οδού με τροποποίηση ρυμοτομικού σχεδίου. Και το Δημοτικό συμβούλιο, ομόφωνα αποδέχθηκε. Στο κεντρικότερο σημείο, στην πλατεία Ηρώων 1940-41. Μήπως είναι προοίμιο ; Πρόβα τζενεράλε; Μήπως θα αποτελέσει οδηγό για αποφάσεις express, του Γιάννη που κερνά και ο ίδιος (και οι φίλοι του) πίνει; Γιατί μπορεί να μην επιβαρύνει τον προϋπολογισμό αλλά μήπως ανοίγει παραθυράκια ; και ορέξεις;

οι αλήθειες

Και πολύ καλά έπραξε η Επιτροπή.

Γιατί η οδός έχει ήδη καταχωρισθεί στο κτηματολόγιο με ΚΑΕΚ 05146ΕΚ24112, με ΕΚ -(ο ΕΙΔΙΚΌΣ ΚΩΔΙΚΟΣ αφορά ΚΟΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ) του Δήμου Χαϊδαρίου. Και είναι κοινός κωδικός με τις όμορες οδούς της περιοχής. Και βέβαια τα οικόπεδα πρέπει να έχουν “πρόσωπο” σε εγκεκριμένους οδούς. Σε μια σύγχρονη πόλη.

Γιατί το Ο.Τ. 52 εντάχθηκε στο σχέδιο πόλης με το από 20/03/1955 διάταγμα ρυμοτομίας , ΦΕΚ 72/Α/1955 και τροποποιήθηκε εν μέρει με το από 02/09/1963 διάταγμα ρυμοτομίας, ΦΕΚ 153/Δ/1963. ***

Αυτά είναι τα δεδομένα που αφορούν το Δήμο και όσα δημόσια αναφέρει στις αποφάσεις του. Σε αυτά και μόνο αφορά το συγκεκριμένο άρθρο στα οποία επικεντρώνομαι και μόνον. Στις υποχρεώσεις του δήμου, τις σύννομες αποφάσεις και την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.

και η πραγματικότητα

Γιατί οι εγγραφές ΕΚ είναι για τα κοινόχρηστα πράγματα του άρθρου 967 του Αστικού Κώδικα.

Γιατί το Ο.Τ. 52 είναι η πλατεία Ηρώων 1940-41 και τα οικόπεδα μεταξύ Κριεζώτου, Χίου και Κανάρη. Σύμφωνα με το ΦΕΚ 72/Α/1955. Και τροποποιήθηκε εν μέρει με το από 02/09/1963 διάταγμα ρυμοτομίας, ΦΕΚ 153/Δ/1963 . Με έγκριση τροποποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου και επιβολή προκηπίου (πρασιά) πλάτους 5 μέτρων στο πρόσωπο των οικοπέδων όπως φαίνεται στο σχέδιο. Και στο σχέδιο φαίνεται μόνο η πλευρά της πλατείας επί της οδού ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ (ΠΡΏΗΝ Β. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ) από οδό ΚΡΙΕΖΩΤΟΥ μέχρι την οδό ΧΙΟΥ (σελ 6 στο τέλος του άρθρου).

Γιατί η οδός Μετσόβου έχει καταχωρισθεί με ΚΑΕΚ 05146ΕΚ24106 του δήμου Χαϊδαρίου. Οσον αφορά το Ο.Τ. 52 πίσω από την πλατεία, παράλληλα της Καραϊσκάκη. Και είναι οδός με λειτουργία παραμονής, γιατί είναι χώρος μεταξύ οικοδομικών γραμμών.

Δηλαδή υπάρχουν δύο κωδικοί στο κτηματολόγιο, γιατί οριοθετούν και την Χρήση Γης.

Γιατί είναι ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΝΟΙΚΙΑΣ – ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ σύμφωνα με το 237/Δ1990 ΜΌΝΟ η πλατεία μέχρι και το συντριβάνι, στην οδο Χίου. Και για το επίμαχο ΚΑΕΚ οδού της απόφασης, η χρήση ΓΗΣ είναι ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.

Γιατί στο Ο.Τ. 52 σύμφωνα με το ΦΕΚ 72/Α/1955, υπάρχουν και άλλα ΚΑΕΚ (051462419015, 17,21, 25) χωρίς ‘¨πρόσωπο” , γιατί δεν συμπεριλαμβάνονται στην απόφαση;

Γιατί οικόπεδα στο Ο.Τ. 52 ανήκουν στην οικογένεια του δημάρχου. Και μόνον για αυτό το λόγο, έπρεπε να είχε συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο λεπτομερέστατα και να είχαν δοθεί εξηγήσεις. Η απόφαση εγκρίθηκε, με 18 παρόντες, 17 υπέρ και μια λευκή ψήφο του κ. Θεοφίλη.

οι καιροί ου μενετοί

Γιατί ο δήμος εγκρίνει την οδό συνολικού πλάτους 6 μέτρων, με πρασιά 5 μέτρων; σύμφωνα με το ΦΕΚ 153/Δ/1963; Και αναφέρει ειδικά “και έχει περάσει στην κυριότητα του Δήμου Χαϊδαρίου“.

Τι σημαίνει η τροποποίηση εν όψει των αναπλάσεων σε Αστυθέα και Κεντρικό Χαϊδάρι; Μήπως θα εγκριθούν οι ήδη υφιστάμενοι δρόμοι, στο τμήμα της Καραϊσκάκη;οι οποίοι είναι δρόμοι με λειτουργία παραμονής για πεζούς και όχι για μηχανοκίνητη κυκλοφορία. Με ΚΑΕΚ δήμου (Eιδικό Κωδικό) , δρόμοι για πεζούς, οι οποίοι έχουν δοθεί παράνομα για κατάληψη από τραπεζοκαθίσματα. Μήπως θα πάνε δωράκι – σετάκι, με τα παρτέρια και τα πεύκα; Γιατί ανάμεσα στο δρόμο με λειτουργία παραμονής και στο δρόμο με μηχανοκίνητη κυκλοφορία (και διαφορετικο ΚΑΕΚ) της Καραϊσκάκη, μεσολαβεί έκταση του δήμου, τα παρτέρια με τα πεύκα. Έκταση η οποία έχει ΚΑΕΚ Γεωτεμαχίου και όχι Κοινόχρηστου χώρου ( χαρακτηρισμένος χώρος ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ, στο Πολεοδομικό). Αφού ο δήμος πρώτα, επέτρεψε την φύτευση, τις κατασκευές και την οριοθέτηση από τους παρόδιους καταστηματάρχες. Καιρός να πάει η παράνομη σχέση πιο πέρα και να επισημοποιηθεί; ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΊΑ !! ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΡΑΣΙΑ!!

Δεν ξεχνάμε την προηγούμενη δημοτική αρχή και την δικαιολογία για την διάνοιξη οδού. Η οποία τελικά δημιούργησε πεζόδρομο ιδιωτικό με τα λεφτά των δημοτών (στην Αρεοπόλεως και Σύρου). Και την σημερινή δημοτική Αρχή η οποία συντηρεί την παρανομία και συνεχίζει την ίδια τακτική με τους προηγούμενους. Εξυπηρέτηση των δικών τους παιδιών, με αποφάσεις –“κομμένης και ραμμένης στα μέτρα του πελάτη”– νομιμότητας.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν γνώση; σύμφωνα με διαδικασία έγκρισης από Δήμο και ΔΙ.ΠΕ.ΧΩ και έγκριση απο ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ , ΥΠΕΝ κλπ , του τοπογραφικού διαγράμματος και σχετικών συνοδευτικών εγγράφων υπογεγραμμένα από διπλ. Πολιτικό Μηχανικό; Και τέλος θα έπρεπε να αναφέρεται η έναρξις ισχύος της απόφασης, προθεσμίες άσκησης προσφυγής κλπ.

ΠΗΓΗ

Με λειτουργία παραμονής, έτσι χαρακτηρίζονται οδοί με τα χαρακτηριστικά (και πολύ μικρό πλάτος) {σημ. όπως αυτό της έκτασης από Κερασούντος έως Πλαστήρα}. Δεν είναι δηλαδή οδός για οδική κυκλοφορία αλλά είναι καταρχήν ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των οδών με παρόδια δόμηση. Προκύπτει από τις δραστηριότητες πέραν της πρόσβασης, που δημιουργούνται από την παρόδια χρήση και δόμηση του οδικού χώρου (χώρος μεταξύ οικοδομικών γραμμών). Τέτοιες δραστηριότητες είναι π. χ. το παιχνίδι των παιδιών, η παραμονή στο προκήπιο, η κίνηση στην αγορά, η παραμονή στα υπαίθρια καφενεία, ο περίπατος, η επίσκεψη σε αξιοθέατα, η ανάπαυση, η πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες, σε μουσεία, παιδικούς σταθμούς, νοσοκομεία, γηροκομεία, σχολεία και χώρους αναψυχής παρά την οδό (Οδηγία Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ) 1 – Άρθρο 2.