‘Ο,τι λάμπει δεν είναι χρυσός

Άνθρακες τo gold award και τα golden boys

με χρέη το smartbus -Βερεσέ η σύμβαση -αν άκουγες τη φωνή της λογικής θα ήταν όλα διαφορετικά

“Το Χαϊδάρι είναι και ένας από τους πρώτους δήμους στην Ευρώπη όπου υλοποιείται η προκράτηση θέσης στα Μέσα Μεταφοράς, ενώ στοχεύει στην καθιέρωση του Smart Bus ως βασικού Μέσου μεταφοράς εντός της πόλης” μας έλεγε στις 21/6/2021

Για τη βράβευση μας είπε ο Δήμαρχος ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ . Για το SmartBus: Έξυπνη Πλατφόρμα Διαχείρισης Δημοτικών Συγκοινωνιών. Για την εξυπνάδα του να δανειστεί χωρίς να ξέρει αν και πώς θα πληρώσει, δεν θα πει κανένας. Ούτε η Αντιπολίτευση. ΚΚΕ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ κλπ.

Τι κι αν η βράβευση αφορούσε μια εφαρμογή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Και όχι το Δήμο Χαϊδαρίου, ο οποίος απλά δέχθηκε να την εφαρμόσει κι ας μην είχε να πληρώσει. Τώρα η ΟΣΥ Α.Ε μας εγκαλεί, στο δικαστήριο, για το λεωφορείο το δανεικό. Ήθελε μεταξωτά, να φορέσει ο Δήμαρχος. Να φέρει την εφαρμογή από τη Θεσσαλία στο Χαϊδάρι, πάση θυσία. Στου Χαϊδαριώτη τη τσέπη, το πείραμα και ο λογαριασμός.

Γιατί η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, πέρασε με τη μία ψήφο του ΣΥΡΙΖΑ; ο ΚΚΕ Σελέκος καταψήφισε. Όλα κι όλα πάνω από 1.000.000 ευρώ, καταδέχεται αυτός, μόνο όπως για την πλατεία στην Ηρώων.

Ένα χρόνο μετά, το αχρείαστο smartbus

Ta golden boys, ούτε μια σύμβαση της προκοπής, δεν μπορούν να συντάξουν; Ούτε τα συμφέροντα του δήμου να διαφυλάξουν;

Τι σόϊ δικηγόροι είναι; Δικηγόροι τρεις και χάθηκε και αυτή η σύμβαση. Σχεδόν 11.000 ευρώ θα πληρώσουμε, ενώ μπορούσαμε να τα γλυτώσουμε. Αν είχε προβλεφθεί να αναλάβει η ΟΣΥ όλες τις επισκευές και το ΚΤΕΟ και τα ασφάλιστρα. Αφού το λεωφορείο είναι κατασκευής του 2009, επόμενο είναι να βγάζει προβλήματα λειτουργικά. Και να ζητά ανταλλακτικά. Σας τα έλεγα..

Ο δήμος Χαϊδαριου, αποφάσισε πρώτα, να συνεχισθεί το πρόγραμμα και μετά ο ΟΑΣΑ. Ενώ συγχρόνως δεν μπορεί να εξυπηρετεί τα κόστη. Τι συμβαίνει λοιπόν; Γιατί, ενώ στην αρχή τέθηκε δοκιμαστικά σε εφαρμογή για επτά μήνες, αποφάσισε να επεκτείνει το πρόγραμμα άλλους έξι μήνες, έως τον Απρίλιο του τρέχοντος έτος, όταν και θα επανεξεταστεί το μέλλον του; Εξυπηρετεί τους Χαϊδαριώτες το παλαιό και κοστοβόρο λεωφορείο ή μόνο τους εμπνευστές της αζήτητης και αχρείαστης εφαρμογής; Γιατί τρία λεωφορεία καινούργια έχει αποκτήσει ο δήμος. Από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ. Πλέον μπορεί να αιτηθεί και ηλεκτροκίνητα σε συνδυασμό με το πρόγραμμα εγκατάστασης σταθμών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Μήπως χρωστάμε και στης Μιχαλούς; Γιατί αδυνατεί ο δήμος για 11.000 ευρώ;

Μήπως οι Τεχνοκράτες αιρετοί μειώνουν το Ταμείο του Δήμου με πειράματα; Για πολλά κεράσια ακούσαμε. Τώρα μην χάσουμε και τα καλάθια.

ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ

3) Ποσό 2.198,71 € που αφορά τα ασφάλιστρα του δωρεάν παραχωρηθέντος με αριθ. κυκλοφορίας ΥΝΝ 9715 λεωφορείου περιόδου από 8-8-2021 έως και 8-3-2022 ήτοι επτά μηνών ποσού 319,02 € μηνιαίως.
4) Ποσό 8.166,57 € για εργασίες επισκευών και ανταλλακτικά για την επισκευή του ανωτέρω λεωφορείου (τιμολόγια παροχής υπηρεσιών : Μ1105/29-7-2021 ποσού 251,72 €, Μ1110/19-8-2021 ποσού 105,40 € , Μ 1162/3-11-2021 ποσού 7.391,64 € , Μ 1163/3- 11-2021 ποσού 365,80 €, και Μ 1172/15-11-2021 ποσού 52,01 € που αφορά έξοδα ΚΤΕΟ)
5) Ποσό 187,31 € για τέλη κυκλοφορίας του ανωτέρω με αριθ. κυκλοφορίας ΥΝΝ 9715 λεωφορείου για το έτος 2021(υπόλοιπο) .

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ

Tεχνολογίες που βελτιώνουν την κυκλοφορία οχημάτων, μεταφορών και τη μετακίνηση των πεζών

GOLDΔήμος Χαιδαρίου – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | SmartBus: Έξυπνη Πλατφόρμα Διαχείρισης Δημοτικών Συγκοινωνιών

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9B%CE%A9%CE%9D%CE%A9%CE%973-%CE%A5%CE%9D5?inline=true

https://www.bestcityawards.gr/