Όλα ανάποδα, ποδήλατα χωρίς ποδηλατόδρομους

ορθοπεταλιές στα σύννεφα

Προμηθεύεται Ηλεκτρικά Ποδήλατα ο Δήμος μας. 372.000,00 € (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.24%) Όπως και άλλοι δήμοι, με χρηματοδότηση απο Ταμείο Συνοχής και Ε.Π. ΥΜΕΠΕΡΕΑΑ «Βιώσιμη μικροκινητικότητα μέσω συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων σε Δήμους της Χώρας (Δήμοι Μητροπολιτικών Κέντρων)» με Κωδικό ΟΠΣ 5161697. Ευπρόσδεκτα λοιπόν τα ποδήλατα και μακάρι να μειωθούν τα αυτοκίνητα μέχρι να γίνουν εντελώς αχρείαστα.

Υπάρχουν ποδηλατόδρομοι;

ο δρόμος γα την Κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις

Μπορεί να είναι ρομαντικός ο Δήμαρχος και να ονειρεύεται ποδηλατάδες γύρω από το Παλατάκι και πικ-νικ κάτω από τα αστέρια. Μια καρτ-ποστάλ στο μυαλό του, με χαρούμενες οικογένειες να ποδηλατούν κάτω από τις πεζογέφυρες στη Λεωφόρο Αθηνών, τι καλός Ανάδοχος κι αυτός. Ανάμεσα σε επικαθήμενα φορτηγά -Ψυγεία και Βυτία και containers,. Λεωφορεία ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ προς Δυτική Ελλάδα. Απορριμματοφόρα και τεράστιους συμπιεστές από όλους σχεδόν τους δήμους της Αττικής προς ΧΥΤΑ και Σχιστό. Τέσσερεις λωρίδες κυκλοφορίας χωρίς καν σχεδιασμένη μια λεωφορειολωρίδα. Στο Δάσος με τους στενούς δρόμους των 6 μέτρων, σήμερα διπλής κατεύθυνσης να οδηγούν στην Καρδιά την φωτισμένη και στις τσιμεντοπλατείες που φτιάχνει με τόση προσοχή ώστε να ξεριζωθεί κάθε ίχνος μεγάλου δένδρου. Ή στη Φαβιέρου του άλλου καλού Αναδόχου, η οποία ακόμα “πλάθεται βιοκληματικά” και με τα δυό χεράκια για χορταστικά πεζοδρόμια για ράμπες παράνομης στάθμευσης και χωρίς δένδρα, στάσεις λεωφορείων και φωτιστικά LED. Στις λαμαρίνες που κλείνουν το Παλατάκι, από τον ίδιο καλό Ανάδοχο με την Φαβιέρου , θα κάνει αντικατοπτρισμό η Έρημος με Οάσεις , ρυάκια και φοινικόδενδρα του Δημάρχου της Φανφάρας.

Δάσος Χαϊδαρίου, Μάρτιος 2023 γύρω απο Πλατεία ΛΑΟΎ..Η σήμανση “για πολλές φωτό” στο δρόμο για το σχολειό

Το ξύλινο ποδήλατο του κου Ντηνιακού και η φωτό για διαφήμιση ακόμα μιάς εταιρείας. Αυτή είναι η μοίρα των φωτο- μοντέλων, η φωτογένεια και η άνεση στο φακό μαγνητίζει θαυμαστές και Πελάτες. Το μαύρο γυαλί τον εμποδίζει να δεί όσα επικίνδυνα αντιμετωπίζουμε εμείς οι πεζοί και οδηγοί καθημερινά. Ένας άνθρωπος είναι άλλωστε σαν εμάς, δικαιολογείται για την αποτυχία της διοίκησής του, δεν μπορεί να προλάβει τα πάντα. Για αυτό και στη μελέτη για Προμήθεια Ποδηλάτων, είναι Αόριστος ο αριθμός ποδηλάτων. Σαν τις παλιές μαγείρισσες “με το μάτι” και “βάλε όσο παίρνει το αλεύρι”. Αλλά για Λογισμικά εκεί είναι ακριβής. ‘Ολα κι όλα έχουμε και “ψηφιακούς” Αναδόχους που πρέπει να φροντίσουμε και για αυτό υπάρχει διακριτή αναφορά για Υπηρεσίες Λογισμικού και Ανάπτυξη Λογισμικού κ.ο.κ. Εμ πώς;;΄Μια σαλάτα έφτιαξε ο λιτοδίαιτος chef, με κωδικούς cpv εκλεκτούς και light. Ξέχασε  πάλι βολικά, ότι η εφαρμογή θα λειτουργεί ως εργαλείο ενημέρωσης αλλά και ανταμοιβής των πολιτών που υιοθετούν βιώσιμους τρόπους μετακίνησης, όπως το κοινόχρηστο ηλεκτρικό ποδήλατο. Χωρίς την Υποδομή για να κυκλοφορήσουν τα Ποδήλατα, τους Ποδηλατόδρομους.

Για το Χαϊδάρι, στο ίδιο έργο θεατές

Η μικροκινητικότητα αναφέρεται σε όχημα που ορίζεται ως «Ελαφρύ Προσωπικό Ηλεκτρικό Όχημα» (ΕΠΗΟ) με μέγιστη ταχύτητα μικρότερη των 25 χλμ./ώρα, και που κυκλοφορεί ακολουθώντας τους κανόνες των ποδηλάτων.

Ίσως οι φανατικοί ακόλουθοι και οι groopies του Δημάρχου – Μοντέλου να μην έχουν μάτια για να δουν καθαρά. Όλοι -ες οι υπόλοιποι – ες όμως δεν έχουμε δικαιολογία γιατί δεν είμαστε Γλυφάδα. Γιατί δεν φταίνε μόνο οι σχεδιασμοί των Κυβερνήσεων για Ριβιέρες στα Νότια και χιλιάδες χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων από Καλλιθέα σε Γλυφάδα. Φταίνε και οι μελέτες και όσοι αποφασίζουν σε τοπικό επίπεδο. Δείτε την αντίστοιχη μελέτη του αρμοδίου Υπαλλήλου της Γλυφάδας**. Υπάλληλοι και εκεί Υπαλληλοι κι εδώ, Δήμαρχος κι εκεί, Δήμαρχος κι εδώ, με χρηματοδότηση αναλογικά μικρότερου ποσού εκεί διότι η Γλυφάδα εχει τον διπλάσιο πληθυσμό από το Χαϊδάρι. Η μόνη του φροντίδα, του εδώ Δημάρχου, είναι για τους προεκλογικούς συνεργάτες, Προσλήψεις και Αναθέσεις και Διαγωνισμοί, «pacta sunt servanda»!!

Παρίσι, Le Marais

Είναι Θέμα Θέλησης. Είναι Πολιτική Βούληση

“Όπως χαρακτηριστικά είχε επισημάνει στην Καθημερινή ο κ. Zan-Louis Missika: «Κρίμα, η Αθήνα δεν είναι επίπεδη, αλλά με ηλεκτρικό ποδήλατο θα ήταν τέλεια. Ζω στον λόφο της Μονμάρτης και χρησιμοποιώ ηλεκτρικό ποδήλατο. Δεν έχω δυνάμεις για κανονικό ποδήλατο, αλλά με το ηλεκτρικό είναι σκέτη ευχαρίστηση. Αλλά χωρίς υποδομές δεν μπορείς να έχεις ποδήλατα, οι ποδηλάτες χρειάζονται ασφάλεια. Αν θέλετε πραγματικά να μεταμορφώσετε μια πόλη, πρέπει το δίκτυο των ποδηλατόδρομων να καλύπτει πραγματικές ανάγκες μετακίνησης. Τους προσωρινούς ποδηλατόδρομους για τον κορωνοϊό τους φτιάξαμε πολύ γρήγορα, δεν ήταν ωραίοι αλλά ήταν πολύ αποτελεσματικοί. Δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα θέλησης”

Παρίσι, Le Marais

Η  «μικροκινητικότητα» αναφέρεται σε όχημα που ορίζεται ως «Ελαφρύ Προσωπικό Ηλεκτρικό Όχημα» (ΕΠΗΟ) με μέγιστη ταχύτητα μικρότερη των 25 χλμ./ώρα, και που κυκλοφορεί ακολουθώντας τους κανόνες των ποδηλάτων.

ΠΗΓΗ

**«Ενίσχυση της Μικροκινητικότητας στο Δήμο Γλυφάδας (ΟΠΣ 5161697)»

*

“Ενίσχυση της μικροκινητικότητας στο Δήμο Χαϊδαρίου”