fast and furious (οι μαχητές των …προσλήψεων και των διορισμών )

0
290

Η ΤΑΙΝΙΑ

Οι Μαχητές των Δρόμων (αγγλικάThe Fast and the Furious) είναι ο τίτλος αμερικάνικης ταινίας αγώνων δρόμων και δράσης, παραγωγής 2001. Την ταινία σκηνοθέτησε ο Ρομπ Κόεν. Πρωταγωνιστούν οι Βιν ΝτίζελΠολ ΓουόκερΜισέλ Ροντρίγκεζ και Τζορντάνα Μπρούστερ. Η ταινία είναι η πρώτη της σειράς ταινιών Οι Μαχητές των Δρόμων και τη διανομή της ανέλαβε η Universal Pictures.

.Πλοκή

Ο μυστικός πράκτορας Μπράιαν Ο’Κόνερ (Γουόκερ) διεισδύει στην ομάδα ενός εγκληματία οδηγού αγώνων, ονόματι Ντόμινικ Τορέτο (Ντίζελ), προκειμένου να διερευνήσει και να σταματήσει τους πειρατές των φορτηγών, οι οποίοι κλέβουν ακριβό ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Τα πράγματα όμως αλλάζουν και δυσκολεύουν γι’ αυτόν, όταν γίνεται φίλος με τον βασικό ύποπτο της υπόθεσης και ερωτεύεται την αδελφή του, Μία Τορέτο (Μπρούστερ).

Είχε καλές προθέσεις, ο πρωταγωνιστής αλλά η ανθρώπινη φύση  και τα συναισθήματα, γίνονται εμπόδιο   στην εκπλήρωση του καθήκοντός του.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Οι μαχητές των προσλήψεων στο δήμο Χαϊδαρίου.*

Στο Χαϊδάρι μας πάλι δεν είναι θέμα συναισθημάτων  η μη τήρηση νομιμότητας, είναι η επιβίωση των ανεπαρκών. Εις βάρος όλων των δημοτών και της Ποιότητας Ζωής της Πόλης, το κοινό σπίτι όλων. Επένδυση(;)ενός εκατομμυρίου ευρώ σε προσλήψεις εκτάκτου προσωπικού, από τη προηγούμενη δημοτική αρχή, το οποίο συνεπάγεται και ανάλογα έξοδα για εργοδοτικές εισφορές, Αλλά όχι εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας  μέσω πρόληψης και μείωση αποβλήτων, όπως η κοινή λογική και οι καλές πρακτικές επιβάλλουν.

Ας ξεκινήσουμε από την απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής του 2018 , που αποφασίζει για τον προϋπολογισμό του 2019. Υπάρχει πρόβλεψη στη συγκεκριμένη απόφαση για έκτακτες προσλήψεις στην υπηρεσία  Ελέγχου και  Προστασίας Περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα στον κωδικό 20.604 και Αποδοχές έκτακτων υπαλλήλων (επί σύμβαση εκτάκτων υπαλλήλων, ημερομισθίων ωρομισθίων κλπ) , πρϋπολογίσθηκαν  σε 1.065.528,87 ευρώ.

Πλέον των μονίμων με αποδοχές 704.153,63 ευρώ και  τακτικών υπάλληλων με σύμβαση αορίστου χρόνου 701.254,43 ευρώ=  1.402408,06 ευρώ
Αποδοχές έκτακτων υπαλλήλων (επί σύμβαση εκτάκτων υπαλλήλων, ημερομισθίων ωρομισθίων κλπ)                                      = 1.065.528,87 ευρώ

 

ΣΥΝΟΛΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ 5.375.880,29

ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ 2.707.154,721. ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ = 8.083.035,01 €

Η οργανωτική αυτή οντότητα(η υπηρεσία καθαριότητας -πράσινο και ηλεκτροφωτισμού) στερείται επενδυτικού προγράμματος εκ του νόμου και την αριθμ. 7028/3.2.2004 ΚΥΑ και ως εκ τούτου, το επενδυτικό Πρόγραμμα περιλαμβάνεται διακριτά στον Κ.Α. 30. (της Τεχνικής υπηρεσίας δηλαδή)

ΑΠΟ ΤΑ 8.083.035,01, ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΟΝΟ 43.000 ΕΥΡΩ

Στην ίδια απόφαση για Δαπάνες της ίδιας υπηρεσίας που χρηματοδοτούνται απο ανταποδοτικά τέλη, από τα χρήματα που πληρώνουμε στο λογαριασμό της ΔΕΗ, για το Δήμο. Αυτά είναι τα ανταποδοτικά τέλη.

για  κάδους                                                                                                           24.000,00

για Προμήθεια καροτσιών οδοκαθαριστών                                                         2.000,00

Προμήθεια μουσαμάδων φορτηγών αυτοκινήτων                                              3.000,00

Προμήθεια ξύλινων, σιδερένιων καλαθιών καθαριότητας εξ. χώρου                 5.000,00

Προμήθεια προστατευτικών κολωνακίων για τα πεζοδρόμια του Δήμου μας  2.000,00

Προμήθεια εργαλείων εξοπλισμού συνεργείου αυτοκινήτων του Δήμου           3.000,00

Προμήθεια πυροσβεστήρων για τις ανάγκες συνεργείου του Δήμου                  3.000,00

Προμήθεια ηλεκτρονικών καρτών ταχογράφων οχημάτων καθ/τας                    500,00

Προμήθεια και τοποθέτηση συστ. ABS στα οχήματα του Δήμου                            500,00

ΣΥΝΟΛΟ 43.000 ευρώ . Μόνο για κάδους συνολικά έχουμε ξοδέψει τα πέντε χρόνια 105.000 ευρώ .

Δαπάνες για ασφάλεια των εργαζομένων -και τήρηση δρομολογίων 2.736,00 ευρώ

Για συστήματα ασφαλούς οδήγησης μόνο 500 ευρώ προϋπολόγισε και αυτά δεν δαπανήθηκαν τελικά, όπως και γι α τους  ταχογράφους. Δαπάνη για πλύσιμο απορριμματοφόρων και φορτηγών αυτοκινήτων, 1.736,00 ευρώ μόνο διατέθηκαν για τη συγκεκριμένη εργασία.

Που να ασχοληθούμε τώρα με οδική ασφάλεια και τήρηση δρομολογίων και χρόνου εργασίας(ταχογράφοι). Αρκεί να γίνουν οι προσλήψεις .

Λεφτά υπάρχουν από τα τέλη των κορόϊδων (!).  Δημότες χωρίς ενημέρωση, χωρίς ανάρτηση προϋπολογισμού  στην ιστοσελίδα του Δήμου. Χωρίς ενημέρωση για την ανακύκλωση και τι σημαίνει εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας. Ενδιαφέρον μηδέν για τα οφέλη  της κυκλικής οικονομίας. Τι σημαίνει για τη τσέπη μας, για το περιβάλλον , για την αποφυγή δημιουργίας εντάσεων στις γειτονιές με αφορμή τη χωροθέτηση  κάδων και  την τυχαία απόρριψη όλων των αποβλήτων.

Αλλά με αιτία  μία και μόνη την  ανεπαρκή και αδιάφορη διοίκηση. Αυτή είναι η αλήθεια που η πρώην δημοτική αρχή θέλει να κρύψει πίσω από την επίμονη και αυτάρεσκη οχλαγωγία περί υποστήριξης δίκαιων αιτημάτων υπαλλήλων.  Αν ήθελαν προσλήψεις και εργαζόμενους ασφαλείς , με σεβασμό  στα δικαιώματά  τους θα είχαν φροντίσει για τη τήρηση της νομοθεσίας. Πως η νομοθεσία δίνει λύση και στις προσλήψεις και στην προώθηση ανακύκλωσης και κυκλικής οικονομίας; Αν  είχαμε  καταφέρει να μειώσουμε τα απόβλητα προς ταφή, θα είχαμε εξοικονομήσει χρήματα  για προμήθειες μηχανημάτων κλπ. Για να ξέρετε πόσα πληρώσαμε για ταφή στο ΧΥΤΑ και μόνον, στη σελίδα 17 του συνημμένου πίνακα ΕΣΟΔΩΝ -ΕΞΟΔΩΝ 2018 **,   “Εισφορά υπέρ ειδικού διαβαθμικού συνδέσμου  969.312,80 ευρώ”. Μόνο η περισυλλογή βιοαποβλήτων ξεχωριστά, (σε κάθε κτίριο,κάδος) θα είχε μειώσει στο μισό περίπου τα απόβλητα προς ταφή. ‘Οφελος για το δήμο; 400.000 ευρώ κάθε χρόνο, τουλάχιστον. Κάντε τις πράξεις και δείτε μεσοπρόθεσμα πόσα θα είχαμε εξοικονομήσει.

 Από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ,  ξέχασαν  τα 135.000

Ενώ το δωρεάν πλυντήριο δρόμων απο το ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ  ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ, ακόμα το περιμένουμε .

Από το Υπουργείο Εσωτερικών, έχει προβλεφθεί στις επενδύσεις της Τεχνικής Υπηρεσίας η  Προμήθεια ενός αυτοκινούμενου πλυντηρίου πεζοδρομίου  135.000,00,.  ευρώ. Μέσα στο 2018 και μετά το 2019, δεν συμπληρώθηκε το Τεχνικό Δελτίο για να προμηθευθούμε  το συγκεκριμένο μηχάνημα έργου.

20.000 ευρώ  πρέπει να συμπληρώσει ο Δήμος μας για να το αποκτήσουμε με συνολική δαπάνη 155.000 ευρώ.***

Το ΕΣΠΑ επίσης το ξέχασαν

Υπήρχαν χρηματοδοτικά προγράμματα, όχι στο μυαλό μας όπως οι εκθέσεις Ιδεών της πρώην δημοτικής αρχής.

Από το ΕΣΠΑ, με συγκεκριμένη μεθοδολογία όπως αναφέρει η Μονάδα Τεχνικής Υποστήριξης (ΜΤΥ) Περιβάλλοντος*****

Με τον Ν.4555/2018 (ΦΕΚ Β’133/19-7-2018) αποδίδεται στους Δήμους (ΟΤΑ Α’ Βαθμού) η αρμοδιότητα –μεταξύ άλλων– για:
– Την οργάνωση και εφαρμογή χωριστής συλλογής βιοαποβλήτων που προέρχονται ιδίως από χώρους εστίασης, νοικοκυριά, μεγάλους παραγωγούς και πράσινα
απόβλητα πάρκων και κήπων.
– Την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των δημοτών και των επιχειρήσεων που λειτουργούν στα διοικητικά τους όρια.
– Την κατασκευή και λειτουργία μονάδων επεξεργασίας βιοαποβλήτων μέχρι και Β΄ κατηγορίας της 4ης ομάδας «Συστήματα Περιβαλλοντικών Υποδομών» της υπ’
αριθμ. ΔΙΠΑ/37674/2016 (ΦΕΚ Β’ 2471/10-8-2016) απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και με την επιφύλαξη των προβλέψεων του οικείου
ΠΕΣΔΑ.
 Ως μονάδες κομποστοποίησης χαρακτηρίζονται οι μονάδες επεξεργασίας – ανάκτησης, στις οποίες εφαρμόζεται αερόβια επεξεργασία των βιοαποβλήτων

ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ -καινοτόμος και νοικοκύρης

Με ένα έργο προϋπολογισμού 313.083,50 € εκσυγχρονίζεται ο Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων των Τρικάλων, ενώ με άλλη δαπάνη, αγοράζονται νέα κοντέινερς.
(Ο Σταθμός θα εξυπηρετεί πλέον ασφαλέστερα και καλύτερα τη μεταφόρτωση απορριμμάτων από τα χωριά του Δήμου, προς τον ΧΥΤΑ στην Παλαιοσαμαρίνα) Αυτά μας λέει ο Δήμος  Τρικκαίων *******με πληθυσμό 81.000 κατοίκους και έκταση 608.48 km2

 

ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ   : 1.071.980.14 ευρώ

Αντίθετα από το δάνειο που μας φόρτωσε η πρώην δημοτική αρχή, για τον αναγκαίο εξοπλισμό της υπηρεσίας καθαριότητας: 1.071.980,14 ΕΥΡΩ

Προμήθεια ενός αναρροφητικού σαρώθρου 5- 6 m3                        244.280,00

Προμήθεια απορριμματοφόρων οχημάτων τύπου πρέσας, 16 m3   472.440,00
20.7132.0001

Προμήθεια ενός φορτηγού αυτοκινήτου                                            130.200,00

Προμήθεια οχημάτων τύπου PICK UP                                                  55.800,014.
Προμήθεια πλυντηρίου κάδων                                                            169.260,00

ΣΥΝΟΛΟ 1.071.980,14 ΕΥΡΩ

ΔΗΜΟΣ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ 2014-2019-διαχειριστής μιζέριας

Στην πόλη μας, που έχει εκπονηθεί σχέδιο διαχείρισης αποβλήτων (από το 2015) , με σχεδιασμό και πρόβλεψη Σταθμού Μεταφόρτωσης  και διαχείρισης  βιοαποβλήτων κλπ., γιατί δεν έχει αναληφθεί καμία πρωτοβουλία ή ενέργεια;

Αντιδραστική και επικριτική η δημοτική αρχή ως προς την  εκπόνησή του, όπως  μπορείτε να διαβάσετε στην εισαγωγή του Σχεδίου, χωρίς να αφήνει περιθώρια ή να δημιουργεί προϋποθέσεις για την εφαρμογή του, έστω μια χαραμάδα ελπίδας.

Αναφέρεται επίσης “ότι ο δήμος θα προβεί σε κάθε δυνατή ενέργεια για να προκύπτει όφελος για τη λαϊκή οικογένεια και το περιβάλλον και όχι για τους ιδιωτικούς ομίλους”

Για το περιβάλλον το είδαμε το “οφελος”(!!), την καταστροφή του συνεχώς,όχι υποβάθμιση μόνο αλλά καταστροφικές συνέπειες από την τυχαία απόρριψη αποβλήτων και την αδιαφορία της δημοτικής αρχής για τη διαχείριση αποβλήτων.

Για τη λαϊκή οικογένεια πάλι, που είναι το όφελος; Μόλις στο τέλος του 2018 αποφασίσθηκε η τοποθέτηση κόκκινων κάδων  για την ανακύκλωση ρούχων και υποδημάτων. 150 ευρώ θα δίνονται από την εταιρεία του συστήματος ανακύκλωσης, στη Κοινωνική υπηρεσία του δήμου  μας. Γιατί δεν έγινε νωρίτερα;

Η εκποίηση εγκαταλελειμμένων οχημάτων,  είναι έσοδο, για κάθε όχημα 152 ευρώ στο δήμο. Γιατί δεν δόθηκε κανένα όχημα, από το Μάιο του 2018 μέχρι τέλη Νοεμβρίου 2018 στη συγκεκριμένη εταιρεία ; Δεν ήθελε έσοδα ο δήμος μας, που θα επιστρέφονταν στην υπηρεσία καθαριότητας , είπαμε ότι είναι ανταποδοτικό μένει στη καθαριότητα.

Οι επιχειρήσεις εστίασης, σούπερ μάρκετ, βιοτεχνίες (κρεοπωλεία, ιχθυαγορές κλπ), συνεργεί αυτοκινήτων,  έχουν υποχρέωση να έχουν δικούς τους κάδους και σύμβαση με όλα τα  αδειοδοτημένα συστήματα ανακύκλωσης για τα απόβλητα παραγωγικής τους διαδικασίας. Μεταξύ αυτών και τα υπολείμματα τροφών. Γιατί δεν εφαρμόσθηκε ποτέ ο έλεγχος αδειών  τους – προβλέπεται στην άδεια λειτουργίας τους. Γιατί ποτέ δεν επεβλήθησαν πρόστιμα; Δεν είναι οι μεγάλες εταιρείες εστίασης και τα συνεργεία  ιδωτικοί όμιλοι, που επιβαρύνουν με τα απόβλητα τους τους κάδους και πληρώνουμε όλοι για τη ταφή στο ΧΥΤΑ όπως  τα λειτουργικά έξοδα συντήρησης οχημάτων, καταστροφή απορριμματοφόρων από τα μεταλλικά μέρη, τις πέτρες, τα ξύλα, κίνδυνος για την υγεία των  εργαζομένων από επικίνδυνα απόβλητα  και τόσα άλλα.

Διαχειριστής κάδων και διχόνοιας

Ο 3852/2010 (νόμος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ) που τόσο αυτάρεσκα και γενικά ανέφερε ο κος Σελέκος στη τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου,στο άρθρο 73 συγκεκριμένα αλλά  και το άρθρο 79 του Ν.3463/2006 (Κώδικας Δήμων & Κοινοτήτων),  προβλέπει   την ύπαρξη κανονισμών καθαριότητας και επιβάλλουν τα ανάλογα πρόστιμα . Γιατί ποτέ δεν επιβλήθηκε πρόστιμο  στις αντιπροσωπείες, σούπερ μάρκετ, συνεργεία, εστιατόρια, σουβλατζίδικα κλπ;; Για την παράνομη κατάληψη των πεζοδρομίων; Στους ιδιώτες για την τυχαία απόρριψη και εκτός κάδων συσσώρευση αποβλήτων;

Έχουμε  κανονισμό καθαριότητας από το 2012 και κοινοχρήστων χώρων από το 2016, γιατί ποτέ δεν εφαρμόσθηκαν; Να απαντήσω μου επιτρέπετε; γιατί οι κανονιστικές πράξεις αν εφαρμοσθούν επιβάλλεται να συνοδεύονται από πρόστιμα. Δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του δήμου, επιβάλλεται σημαίνει υποχρεωτική τήρηση.

Φυσικά πως να επιβάλλει τέλος κατάληψης ο πρώην δήμαρχος, όταν χωροθετεί κάδους κατά παράβαση ΚΟΚ  και της  ΚΥΑ 114218 /1997.  Διαχειριστής διχόνοιας, μιζέριας, για το κάδο κυριολεκτικά. Ναι είναι δημαρχοκεντρικό το σύστημα μας, δυστυχώς. Ο Δήμαρχος είναι υπεύθυνος για οτιδήποτε καλό ή κακό συμβαίνει στην πόλη. Για αυτό τιμωρείται ο κακός και επιβραβεύεται με ανανέωση θητείας ο καλός δήμαρχος.

Αλλά η προσωπική ευθύνη είναι που μας ορίζει ως ανθρώπους, ως προσωπικότητες.  Η ανάληψη ευθύνης για ο,τι μας αναλογεί ως άτομα με συνείδηση. Ειδικά όσοι βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης.

 

DEAD (citizen) MAN WALKing?

Δεν είμαστε καταδικασμένοι. Είμαστε οι πολλοί- η πόλη είναι ο καλοκάγαθος γίγαντας που δεν έχει φταίξει σε τίποτα. ‘Αδικα πληρώνουμε. Άδικα βρισκόμαστε ανάμεσα σε όλων των ειδών τα απόβλητα, εμπόδια στα πεζοδρόμια και τους δρόμους. Στις πλατείες και τα άλση και τις παιδικές χαρές. Στο δάσος μας.  Παντού ογκώδη, κλαδέματα, απόβλητα επαγγελματικών δραστηριοτήτων, μπάζα.

Οι ατυχείς επιλογές μας, μας έφεραν εδώ. Δεν ξέραμε, δεν είχαμε όλη τη πληροφόρηση, για καλό πήγαμε και βρήκαμε το μπελά μας, όπως ο γίγαντας στην ταινία  “green mile”.

Οι φωνασκούντες με διχαστικό λόγο μας παρέσυραν. Καιρός τώρα για τη κοινή λογική, να επικρατήσει  η ειρήνη και οι καλές πρακτικές.

Η διαφωνία προς χάριν της προσωπικής  ανάδειξης, χωρίς έργο, έφτασε στο τέλος. Τα πυροτεχνήματα επιτέλους, τελείωσαν.

Είναι  ο Νόμος και η Οικονομία …. stupid

ΣΗΜΕΙΩΣΗ  Ο κωδικός 20 αντιστοιχεί πάντα στις υπηρεσίες καθαριότητας που είναι ρητώς και αμιγώς χρηματοδοτούμενη απο ανταποδοτικά τέλη. Δηλαδή από τα χρήματα που πληρώνουμε όλοι -ες για δημοτικά τέλη αλλά και από πρόστιμα που επιβάλλονται κατα παράβαση του Κανονισμού Καθαριότητας, τέλη από λαϊκές αγορές, τέλη απο κατάληψη κοινοχρήστου χώρου, τραπεζοκαθίσματα κλπ. Λοιπά έσοδα της υπηρεσίας καθαριότητας, όπως π.χ.
τα προβλεπόμενα από τον κανονισμό καθαριότητας (άρθρο 79 του ΚΔΚ) για πρόσθετες υπηρεσίες που παρέχουν οι δήμοι (ειδικό τέλος για τη συλλογή και τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων ή ελαστικών ή προϊόντων οικοδομικών εργασιών κ.λπ.), εγγράφονται στον ΚΑ 0313.

•—Τα πρόστιμα που επιβάλλονται βάσει του κανονισμού καθαριότητας εμφανίζονται στον ΚΑ 1519 «Λοιπά πρόστιμα και χρηματικές ποινές επιβαλλόμενες βάσει ειδικών διατάξεων».

Η κατάταξη των διαφόρων εσόδων των δήμων στις δύο βασικές ομάδες (τακτικά – έκτακτα) συνιστά παράλληλα δεσμευτικό χαρακτηρισμό του κάθε εσόδου ως τακτικού ή εκτάκτου, σύμφωνα και με τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 157 του ΚΔΚ, όπου ορίζεται ότι με την κοινή υπουργική απόφαση που καθορίζει τον τύπο του προϋπολογισμού, προσδιορίζονται αναλυτικά τα έσοδα που ανήκουν σε κάθε μια από τις ομάδες αυτές.

https://www.mou.gr/el/Pages/whoiswho.asp

(μελέτη γίνεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και προδιαγραφές του Ν. 4042/12 (ΦΕΚ 1909/Α/22.12.2012) «Πλαίσιο παραγωγής και διαχείρισης αποβλήτων, εναρμόνιση µε την Οδηγία 2008/98/ΕΚ», την ΚΥΑ 50910/2003 (ΦΕΚ 1909/Β/22.12.03) «Μέτρα & Όροι για τη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων….», την ΚΥΑ114218/1997 (ΦΕΚ 1016/Β/17-11-97) «Κατάρτιση πλαισίου προδιαγραφών Στερεών Αποβλήτων». όπως αυτές αναθεωρήθηκαν και ισχύουν, ενώ καλύπτει απόλυτα τις λειτουργικές ανάγκες και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις του έργου.)

ΠΗΓΗ *https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A1%CE%9E7%CE%A9%CE%973-%CE%9B%CE%A5%CE%94?inline=true

ΠΗΓΗ **https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9354%CE%A9%CE%973-%CE%9A%CE%9E%CE%91?inline=true

ΠΗΓΗ***https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A9%CE%97%CE%99%CE%A9%CE%973-0%CE%A4%CE%95?inline=true

Εκσυγχρονισμός της μεταφοράς απορριμμάτων στον Δήμο Τρικκαίων

ΠΗΓΗ *****https://www.mou.gr/elibrary/egxeiridio_bioapovlita_2019.pdf

*******https://trikalacity.gr/aporrimmata/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

three + twenty =