2.500.000 ευρώ για ασφαλτοστρώσεις στον Κύκλο των Χαμένων Χρηματοδοτήσεων

Συνέχεια του δραματικού επεισοδίου ” Δημοτική Αρχή ΧΑΝΕΙ ΞΑΝΑ” και xάθηκε άλλη μία χρηματοδότηση. 2.000.000 ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης για ασφαλτοστώσεις. Τα 500.000 ήταν απο το Ταμείο του χρεωκοπημένου Δήμου. Μέχρι τις 7/4/2023 θα έπρεπε να αναρτηθεί η Διακήρυξη του Έργου*

Μετά το πέρας των ανωτέρω ημερομηνιών όσες προτάσεις δεν έχουν επιτύχει τους ανωτέρω στόχους, απεντάσσονται από το Πρόγραμμα και τα υποβαλλόμενα στοιχεία επιστρέφονται στους Δικαιούχους.

Ο Δήμαρχος της Ψεύτικης Προσδοκίας

Ο ίδιος διαφήμιζε ότι στις αρχές Απριλίου δημοπρατείται το Έργο. Στις “αρχές Απριλίου” γράφει και αφήνει να αιωρείται ο χρησμός. Ενώ ήξερε ότι μετά τις 7/4 το Έργο απεντάσσεται οριστικά. Και επιστρέφονται οι μελέτες στον αποστολέα. RETURN TO SENDER όπως τραγούδαγε ο Εlvis τη δεκαετία του ’60. Μαυρογιαλούρος της ίδιας δεκαετίας και ο Δήμαρχος . Την εποχή της ψηφιακής Διαφάνειας προσπαθεί να μας θαμπώσει με πληρωμένες δημοσιεύσεις-διαφημίσεις.

Ήξεις -Αφήξεις” λοιπόν, με αοριστίες ανάμεσα σε πέπλα πυκνού καπνού ψυχοτρόπων βοτάνων και μασουλήματος φύλλων δάφνης η Πυθία. Αλλά ο κ. Ντηνιακός και ο κ. Αργυρόπουλος (Αντιδήμαρχος Οικονομικών) το πήγαν ακόμα πιο πέρα. Αφού δεν αποφασίσθηκε η έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών
εκτέλεσης του έργου. Ο ορισμός συγκεκριμένων Υπαλλήλων ή Αιρετού ως εκπροσώπων επικοινωνίας με το Υπουργείο Εσωτερικών , το οποίο είναι υποχρεωτικό στην απόφαση Αποδοχής (β) της Οικονομικής Επιτροπής .ο καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης του έργου. Αυτά είναι ουσιώδη για τη περίληψη Διακήρυξης του Έργου. Μετά στην αναμόρφωση Τεχνικού προγράμματος *** δημιούργησαν δύο κωδικούς για τα Υποέργα, συνολικά 2.000.000 ευρώ . Και έναν ακόμη κωδικό – φάντασμα, με δέσμευση ποσού (-1) και όχι τα επιπλέον 500.000 ευρώ τα οποία διαφημίζει στον τοπικό Τύπο), αυτή τη φορά να φαίνεται “υπό ένταξη ” 30.7323.0003 Βελτίωση ασφάλειας οδικού δικτύου στο Χαϊδάρι (ΥΠΕΣ) ( Πράξη υπό έγκριση για χρηματοδότηση )
Σκόπιμη παραπλάνηση δημοτικών συμβούλων. Σίγουρη δημιουργία Ψεύτικης Προσδοκίας Δημοτών.

 ”ΑΜ‘ ΕΠΟΣ ΑΜ‘ ΕΡΓΟΝ

Συγχρόνως με το λόγο και το έργο – Ηρόδοτος“Είναι το οπλόσημο του Μηχανικού του Ελληνικού Στρατού και ο κος Καρατζαφέρης Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας αν και Μηχανικός και Διδάκτωρ “δεν το’χει” με τα Έργα. Τώρα είναι αργά να πάρει μαθήματα από τον Δήμο Ωραιοκάστρου ή Βέροιας ή Τρίπολης ή Σπάτων ή Ασπροπύργου.

Χαϊδάρι Looser

Γιατί ενώ είχε προλάβει να εντάξει τους κωδικούς πίστωσης στην Αναμόρφωση απόφαση 69 **Δημοτικού Συμβουλίου στις 31/3/2023. Ακόμα και την επομένη να κοινοποιούσε στο Μητρώο Συμβάσεων την Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης, είχε το χρονικό περιθώριο που προβλέπει ο Νόμος 4412/2016.(α) Και μέχρι τις 7/4(τελευταία ημέρα) για τη διακήρυξη του έργου. Και αν πράγματι ήθελε να γίνει το έργο, θα είχε ενεργήσει όπως ο Δήμος Ωραιοκάστρου.

Ωραιόκαστρο Winner

Γιατί αν και είναι στην ίδια απόφαση ένταξης με ημερομηνία 22/3/2023 και το Χαϊδάρι και το Ωραιόκαστρο. Είχε προνοήσει να κοινοποιήσει στο ΚΗΜΔΗΣ., Το Πρωτογενές Αίτημα από10/3/2023. Γιατί ήθελε να προλάβει ο Δήμος Ωραιοκάστρου, τα στενά χρονικά περιθώρια και να κάνει Έργο. Υπάρχει Πολιτική Βoύληση και Ευθύνη για τις Επιτυχίες αλλά και για τις Χασούρες.

το Ωραιόκαστρο , η Βέροια, η Αγία Παρασκευή, ο Ασπρόπυργος, τα Σπάτα πρόλαβαν την διακήρυξη και την χρηματοδότηση. Στην ίδια απόφαση με το Χαϊδάρι είναι.

Ο Δήμαρχος της Λακούβας, της Χασούρας, της Κουτοπονηριάς

Το πρόγραμμα, το οποίο χάθηκε οριστικά, χρηματοδοτούνται στοχευμένες επεμβάσεις, βελτιώσεις και τροποποιήσεις επί του υφιστάμενου οδικού δικτύου:

– η βελτίωση της οδικής ασφάλειας και η μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου

– η μείωση της καταναλισκόμενης ενέργειας του οδοφωτισμού λόγω εφαρμογής led

η βελτίωση της ποιότητας και της αισθητικής του αστικού περιβάλλοντος

η βελτίωση της προσβασιμότητας/μετακινήσεων

– η βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του υπαίθριου δημόσιου χώρου
– η μείωση των ρύπων από τις μετακινήσεις

η εξοικονόμηση φυσικών πόρων

η αύξηση των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου

η διευκόλυνση κυκλοφορίας στα πεζοδρόμια πεζών και ΑμεΑ.

Το παραπάνω πρόγραμμα το οποίο απωλέσθη οριστικά (σαν τον Σκαραμαγκά). Αφορούσε πλήθος Έργων και για Πράσινο και για πεζοδρόμια, τα οποία θα μπορούσε να είχε υποβάλλει μελέτες η Τεχνική Υπηρεσία. Όχι μόνο ασφαλτοστρώσεις και προμήθεια υλικών. Με 30% προκαταβολή εφάπαξ, επί του προϋπολογισμού των ενταγμένων έργων της απόφασης.

η διακριτική Αντιπολίτευση

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ; Σελέκος -Τοκατλίδη-Θεοτοκάς-Θεοφίλης είναι δημοτικοί σύμβουλοι με εμπειρία διοίκησης, παρόλα αυτά δεν “πρόσεξαν¨ τους κωδικούς στην αναμόρφωση Τεχνικού Προγράμματος; Ο λαλίστατος κος Αλεξάκης και οι Πολίτες σε Δράση; Υπάρχει Πράξη υπό έγκριση για χρηματοδότηση “Βελτίωση ασφάλειας οδικού δικτύου στο Χαϊδάρι (ΥΠΕΣ ΥΠΕΣ ); Οι ψήφοι κατά (Σελέκος) και λευκό (παράταξη Θεοφίλη) είναι για τα ¨μάτια του κόσμου” . Για τα Έργα για Οδική Ασφάλεια και πραγματικές ασφαλτοστρώσεις , αναγκαία συνθήκη για Οδική Ασφάλεια; Οι Γιαλαντζί υπερασπιστές του δημοσίου-δημοτικού συμφέροντος, κομματικά και συνδικαλιστικά εξουσιολάγνα πιόνια, κρύβονται σαν την στρουθοκάμηλο στις λακούβες του Χαϊδαρίου, στα ΜΗ Πεζοδρόμια , στις παράνομες κοπές δένδρων για τσιμεντοστρώσεις πλατειών. Και έτσι διευκολύνεται ο δανεισμός μέσω Προγράμματος με δανεισμό**** 8.798.681,31 € και βαριές ρήτρες για δέσμευση όλων των εσόδων του δήμου. Η ιδιωτικοποίηση ποτέ δεν ήταν πιο κοντά.

Για αυτόν τον Τόπο και τους Ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν εδώ με Αξιοπρέπεια και Ασφάλεια, θα έρθει η Ανάσταση;

ΠΗΓΗ

Φωτό Άρθρου : Monmartre Paris (δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας και πεζοδρομήσεις στη συνοικία με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα)

(α) Πρωτογενή αιτήματα: τα αιτήματα των υπηρεσιών των αναθετουσών αρχών και των αναθετόντων φορέων με τα οποία θεμελιώνεται η ανάγκη για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης που προηγούνται της σχετικής ανάληψης δέσμευσης πίστωσης

(β)Απόφαση Οικονομικής Επιτροπής 33/2023 (Εδω είναι το μυστικό!! και στις εγκρίσεις από Αποκεντρωμένη η δικαιολογία για καθυστερήσεις)

*Ένταξη Έργων Δήμων της Χώρας στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας» της Δράσης 16631 «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο» η οποία χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

**Έγκριση 2ης Αναμόρφωσης προϋπολογισμού οικονομικού Έτους 2023.

***Έγκριση 2ης τροποποίησης Τεχνικού Προγράμματος Έτους 2023

****