χρεωθήκαμε 79.200 ευρώ για λεωφορεία, τα οποία απαγορεύεται πλέον να κυκλοφορούν;

Τι 2001, τι 2021. Χαϊδάρι Ξανά λέει ο Δήμαρχος και μας πηγαίνει στα παλιά. Δηλαδή να πάμε πίσω είκοσι, τριάντα χρόνια; πόσα ακριβώς;

Αυτό θα σκέφθηκε ο Δήμαρχος μας, υπογράφοντας την προγραμματική σύμβαση με την Ανώνυμο Εταιρεία ΟΣΥ***υποχρεωτικά για 3 χρόνια, 79.200 ευρώ για 2 λεωφορεία παλαιότερα της 20ετίας . Αρκεί να υπογραφεί η σύμβαση, να φανεί ότι υπάρχει δημοτική συγκοινωνία, όπως παλιά. Η γραμμή 1, από Αγία Μαρίνα μέχρι Αττικόν και επιστροφή. Να κάνει μια βόλτα μέχρι το νοσοκομείο, να φαίνεται ότι υπάρχει δημοτική συγκοινωνία, έστω και άδειο.

ισα-ίσα χωρά ένας πεζός να περπατήσει στο πεζοδρόμιο, της Πλαταιών. Πιο κάτω ούτε κι αυτός ο ένας δεν χωρά. Οι κάδοι απαγορεύονται στη στροφή λεωφορείου δήμε μου-κανονισμός καθαριότητας -α ξέχασα δεν εφαρμόζεις κανονισμούς εσύ -τους έχεις για να δικαιολογείς την αυθαιρεσία σου

Στην υπό κατασκευή ιστοσελίδα του Δήμου (ενάμιση χρόνο -ακόμα κατασκευάζεται) αλλά για το δρομολόγιο του λεωφορείου, μια απλή ανάρτηση;Το δρομολόγιο για την γραμμή 1 ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ-ΑΤΤΙΚΟΝ,κυκλική διαδρομή, είναι το εξής :

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 07.00 έως 21.30

ΚΥΡΙΑΚΗ 10.00 έως 16.00

Δύο λεωφορεία ανά μισή ώρα.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ Αφετηρία από Ιερά Οδό-δεξιά Καραϊσκάκη –Φαβιέρου μέχρι να στρίψει αριστερά στην Αγία Τριάδος και ξανά αριστερά στη Ρίμινι.Στη Λεωφόρο Αθηνών αριστερά και δεξιά στην Αγωνιστών Στρατοπέδου. Αριστερά στην οδό Ρόδου και δεξιά στην Καραϊσκάκη. Αριστερά στην Κολοκοτρώνη και δεξιά στην Πλαταιών και δεξιά Ιερά οδός-Τέρμα.

Αφετηρία αυθαίρετη και αφρόντιστο πράσινο

Η διαδρομή στις 17.00 ακριβώς.Επιστρέψαμε στις 17.24 ακριβώς. Ο Οδηγός ευγενικός, προσεκτικός και άξιος θαυμασμού. Με τόσα εμπόδια γύρω του και τους πεζούς να πετάγονται από παντού. Ευτυχώς με τόσο χαμηλή ταχύτητα, δεν μπορεί να συμβεί κάποιο κακό. Ή μήπως όχι; Ξεχάσαμε τόσο γρήγορα την Κατερίνα, στην οδό Ηπείρου ;; Τον θανάσιμο τραυματισμό της, στις 19/7/2019, από το απορριμματοφόρο; Το λεωφορείο δεν χωρά στους δρόμους μας, το λέω άλλη μια φορά, όπως το έλεγα και για τα νέα απορριμματοφόρα. Χρειάζονται μικρότερα και ευέλικτα οχήματα. Η Δημοτική Συγκοινωνία είναι απαραίτητη αλλά με μικρότερα λεωφορεία. Νέας, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Ξεκίνησε το λεωφορείο από την αφετηρία. Ποιά αφετηρία ακριβώς;Δεν έχει ορισθεί εκεί αφετηρία, ούτε πιάτσα ΤΑΧΙ . Η αυθαίρετη πινακίδα για πιάτσα ΤΑΧΙ δεν ενοχλεί κανέναν από το Δημοτικό Συμβούλιο. Η εφαρμογή του άρθρου του ΚΟΚ για μελέτη και έγκριση από την Περιφέρεια και τον ΟΑΣΑ για τις πιάτσες, κενό γράμμα στη πόλη μας. Αυθαίρετα έγινε και η κίτρινη διαγράμμιση, για την στάθμευση του λεωφορείου. Χωρίς απόφαση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. Είναι κυκλοφοριακή ρύθμιση. Πρέπει να αποφασισθεί από ΕΠΖ και Δημοτικό Συμβούλιο. Μετά να αποσταλεί για έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Άλλο η μελέτη η συγκοινωνιακή, η οποία έχει εγκριθεί και άλλο η διαγράμμιση και ορισμός αφετηρίας. Ο χώρος του πεζοδρομίου με εξαιρετική έλλειψη φροντίδας για πράσινο και καθαριότητα. Ναι Δήμαρχε Χαϊδάρι Ξανά στο 1980!

που να κατέβει ο επιβάτης; που υπάρχει χώρος; παράνομη στάθμευση παντού στα πεζοδρόμια

Οι κίτρινες διαγραμμίσεις για την αποτροπή στάθμευσης προβλέπονται από τον Νόμο. Αλλά ο δήμος δεν εφαρμόζει τη νομοθεσία στις διασταυρώσεις και τις γωνίες. Μόνο για το λεωφορείον για το Αττικόν και συγχρόνως μια πιάτσα για ΤΑΧΙ. Όπως περνάνε όλα εν κρυπτώ, δήθεν για το καλό μας. Αλλά στην πραγματικότητα να εξυπηρετηθούν κάποια συμφέροντα; -των δικών μας των παιδιών; Ναι, καλές μου και καλοί μου. Ναι είναι μια γροθιά στο δημοτικό συμβούλιο για την εξυπηρέτηση των ίδιων. Όχι για τους δημότες, αδιαφορία για την Οδική Αφάλεια, για το Ταμείο του Δήμου, την Ποιότητα Ζωής της Πόλης μας. Την εποχή του κορωνοϊού, η ρύπανση η ατμοσφαιρική, τα μικροσωματίδια τα βλαβερά , το καύσιμο diesel, το πλέον ρυπογόνο, δεν αφορά τους δημοτικούς συμβούλους.

Μια τροποποίηση δρομολογίων του ΟΑΣΑ θα ήταν αρκετή

Θα αρκούσε μια τροποποίηση των δρομολογίων του ΟΑΣΑ, που εξυπηρετούν ήδη, από Αγ. Αντώνιο προς Αττικόν ή από Αγία Μαρίνα. Και τα συγκεκριμένα να εξυπηρετήσουν την ΑΦΑΙΑ και το ΑΝΩ ΔΑΣΟΣ. Γιατί το λεωφορείο πρέπει να κάνει φιγούρα στο κεντρικό Χαϊδάρι; Πάνω -κάτω, να φαίνεται!ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ!

Αγίας Τριάδας-φορτοεκφόρτωση όλες τις ώρες!στη μέση του δρόμου..

Είναι λεωφορεία 21 και 22 ετών, του έτους κατασκευής μη συμπεριλαμβανομένου

Γιατί τα λεωφορεία, όταν τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία, είτε καινουργή είτε μεταχειρισμένα, πρέπει να είναι ηλικίας μέχρι έντεκα (11) ετών από το έτος κατασκευής του πλαισίου, του έτους αυτού μη συμπεριλαμβανομένου. Μετά τη συμπλήρωση είκοσι τριών (23) ετών από το έτος κατασκευής του πλαισίου, του έτους αυτού μη συμπεριλαμβανομένου, αυτά αποσύρονται υποχρεωτικά από την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου.Μας έλεγε ο νόμος , άρθρο 11 ΦΕΚ 268 Α/2311/2001) Και μετά, το όριο των 23 ετών, τροποποιήθηκε σε 18 χρόνια. άρθρο 35 (ΦΕΚ 59 Α/30-3-2018).

ΙΔΟΥ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ :

  • Ενός (1) Midi 8μ. τύπουNEOPLAN ΕΛΒΟC97 N4007 μεαριθμόκυκλοφορίαςΥΜΙ 1301, Αρ.Πλαισίου:WAG240072XPN28377.
  • Ενός (1) Midi 8μ. τύπουNEOPLAN ΕΛΒΟC97 N4007 μεαριθμόκυκλοφορίαςΥΜΙ 1241, Αρ.Πλαισίου:WAG240072WPN27***

Τα δύο λεωφορεία είναι κατασκευής 1999 και 1998 αντίστοιχα, το λένε τα πλαίσια τους (VIN) το δέκατο γράμμα είναι η χρονολογία κατασκευής. (Χ=1999 και W=1998)

ένα σκέπαστρο; αυτοί οι φουκαριάρηδες δημότες,, όλο απαιτήσεις πια!! Παγκάκια όμως με 19.499,00 ευρώ ε;;

Για τα 330.000 σίγουρη χρηματοδότηση, για καινούργια λεωφορεία , ενημέρωση και ενέργεια;

Ενώ ήδη έχουμε χρηματοδότηση εξασφαλισμένη 330.000 ευρώ για την αγορά λεωφορείων από τον ΦΙΛΟΔΗΜΟ. Καινούργια λεωφορεία για την γραμμή 2, η οποία μετά την απομάκρυνση -με έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο αγνοείται η τύχη της . Είναι η Γραμμή η οποία θα συνδέει Δάσος με κεντρικό Χαϊδάρι και στο τέλος του κειμένου, είναι το λεπτομερές άρθρο μου (Στραβοί προϊστάμενοι και αιρετοί σε FII) . Για Αφαία και Άνω Δάσος; είναι μακριά ακόμη οι μελέτες. Αλλά έχουμε παγκάκια και καθρέπτες, Οδική Ασφάλεια θαύμα-Χαϊδάρι 2021!

Που είναι η έγκριση της Γραμμής 2, η μελέτη για Αφαία και Άνω Δάσος και ο διαγωνισμός για προμήθεια των νέων λεωφορείων;

εδώ η αποθέωση της Οδικής Ασφάλειας-Υπάρχει και πινακίδα -Προσοχή ΣΧΟΛΕΙΟ – έκανε ο δήμος μας τοκαθήκον του- η Τεχνική Υπηρεσία τοποθετεί πινακίδες , α και καθρέπτες -Πως λέει το παιδικό τραγούδι; “κοίταξα στο καθρέπτη μου “- μηχανικοί και αιρετοί , το δικό σας παιδί δεν πάει σε αυτό το σχολείο..ξέρω! κλαδέψτε τουλάχιστον, να φανεί η πινακίδα

Και μην ξεχνάτε εκεί στο Δήμο -ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ . Είναι η λέξη με την οποία θα σας παιδέψω και εγώ προσωπικά , γιατί για τη διευκόλυνση των ατόμων με αναπηρία στα οδικά μέσα μεταφοράς, με το ν. 4662/2020 εισάγονται οι κάτωθι ρυθμίσεις: Με το άρθρο 33 ορίζεται ότι τα αστικά λεωφορεία που τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία Ελλάδα, από την 1-1-2021 φέρουν υποχρεωτικά εξοπλισμό για την πρόσβαση και ασφαλή μεταφορά ατόμων με κινητικά προβλήματα.

ξυστά περνά δίπλα από το σταθμευμένο όχημα στη Πλαταιών, εκεί που έπρεπε να γίνει διαπλάτυνση πεζοδρομίου σύμφωνα με απόφαση δημοτικού μας συμβουλίου, ε! αιρετοί-ξέρω δεν περνάτε εσείς από εδώ!Γι α την παράνομη στάθμευση στο πεζοδρόμιο αλλά και στον πεζόδρομο;

Ο αγωνιστής πρώην Δήμαρχος πλήρωσε για ΑΠΕ της Δημοτικής, αλλά για λεωφορεία δεν έδωσε δεκάρα

Πληρώσαμε παλαιότερα 67.370,13 ευρώ για ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ (ΑΠΕ) ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ
∆ΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ∆ΗΜΟΥ ΧΑΙ∆ΑΡΙΟΥ*Βέβαια ήταν διαγωνισμός από την διοίκηση Μαραβέλια ****Μόλις στις 14 Απριλίου 2014 αποφασίσθηκε ο διαγωνισμός και συγκροτήθηκε επιτροπή στις 26/11/2014 επί Σελέκου *****Και επαναλήφθηκε η διαδικασία, επαναπροκήρυξη διαγωνισμού στις 10/6/2015******.

Και για τα δύο λεωφορεία στην EXCELLENCE HEALTHCARE Μ.ΕΠΕ 669,60 ευρώ για Προµήθεια µεµβρανών για τα λεωφορεία της ∆ηµοτικής Συγκοινωνίας**

Στη Πλαταιών -οι πεζοί μέσα στη μέσητου δρόμου, όμως έβαλε πλακάκια καινούργια η Τεχνική Υπηρεσία -να είναι ασφαλή τα πλακάκια μόνο αιρετοί!πόσα πληρώσαμε αλήθεια για τις πλάκες πεζοδρομίου; που να κάνει μελέτες αυτη η Υπηρεσία..νισάφι πιά!

* https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%93%CE%A58%CE%A9%CE%973-28%CE%92?inline=true

**https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9316%CE%9F%CE%A1%CE%A6%CE%9F-%CE%9D%CE%9D%CE%94?inline=true

*** https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A96%CE%994%CE%A9%CE%973-4%CE%9E%CE%A5?inline=true

****https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9907%CE%A9%CE%973-6%CE%9E%CE%9A?inline=true

*****https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9F81%CE%A9%CE%973-%CE%92%CE%939?inline=true

******https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%92%CE%A7%CE%97%CE%A9%CE%973-%CE%9A6%CE%A5?inline=true